2023-08-24, 05:47
Inte helt otroligt att det är en fejkad död och han nu ska leva resten av sitt liv i Bahamas eller så.
Citera
2023-08-24, 05:54
Medlem
KingHisss avatar
Bästa sättet att fortsätta agera är att förefalla död.

Tror inte på detta alls.
Citera
2023-08-24, 06:16
Medlem
Salama-Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Skadorna på planet etc tyder på att det blev nedskjutet och att det inte har skett någon explosion inifrån. Skulle däremot knappast förvåna mej ifall Ryssland låter en grupp bestående av enbart ryssar utreda det hela och att de kommer fram till att det bara var en olycka.

Läste för övrigt ett roligt skämt att Prigozhin överlevde flygkraschen, men att han oturligt nog råkade ramla ut genom fönstret på ambulansen på väg till sjukhuset.

Att ena vingen bara försvinner mitt under en flygning, tillhör inte vanligheterna på ett modernt flygplan. Vittnesuppgifterna uppger två externa explosioner har hörts. Dock påstår ryska myndigheter att planet har exploderat av sig själv, men skadebilden motsäger sig själv, vilket kan ses på några av filmerna. Bl.a. väldigt många små hål i kroppen. Dessa skulle förstås kommit på grund av plötslig och kraftig hagelskur... not!
Senast redigerad av Salama-Blixt 2023-08-24 kl. 06:20.
Citera
2023-08-24, 06:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Exakt,där fick han dumfan.Kockjäveln borde fixat prutten i somrast.
Han visste mycket väl att hans herre, chef och boss är en total snopp. Men han verkade trivas med en sociopat som chef så jag kan inte säga att jag är ledsen att skrynkliga kocken är en askhög. Han hade nog aldrig lyssnat på de som varnade honom och man kan inte rädda någon som inte vill bli räddad.
Citera
2023-08-24, 06:23
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Planet störtar inte. Inte träffad av robot. Wagner och medhjälpare hoppade ut innan innan de hoppae på planet. Hänger ni mig.
Var tjockisen duktig på att hoppa fallskärm?
Citera
2023-08-24, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Inte helt otroligt att det är en fejkad död och han nu ska leva resten av sitt liv i Bahamas eller så.

Precis. Fattar inte att media inte tar upp den teorin. Svårt att leva vidare annars med den bakgrunden om man tänkt gå i pension typ. Eller få jobba ifred utan strålkastarljuset på sig.
Citera
2023-08-24, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Bästa sättet att fortsätta agera är att förefalla död.

Tror inte på detta alls.

Tror som dig, skrev det tidigare igår men ingen verkade ens ha tänkt tanken då.
Citera
2023-08-24, 06:28
Medlem
Prigozhin hade fått sina miljoner dollars beslagtagna i sankt petersburg, nu när han var tillbaka och ville ha sina miljoner dollars så kanske de sköt ner honom istället.
Citera
2023-08-24, 06:34
Medlem
Fejka sin död händer bara på film. Gubben är stendöd och var medveten om riskerna.
Citera
2023-08-24, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Han visste mycket väl att hans herre, chef och boss är en total snopp. Men han verkade trivas med en sociopat som chef så jag kan inte säga att jag är ledsen att skrynkliga kocken är en askhög. Han hade nog aldrig lyssnat på de som varnade honom och man kan inte rädda någon som inte vill bli räddad.

Lika gubbar leka bäst typ! Jag tyckte han var lite modigt kaxig som alls vågade kritisera de övriga i det landet där numera alla tystade, speciellt mot Putin. Men sedan måste jag säga att detta här att skjuta ner planet med kanon var ju lite i klass med Kim Jong un. Vi får se om det kommer dimpa ner andra plan framöver, skulle inte förvåna mig, men framför allt ska det bli intressant att se vilken historia de knåpat ihop.
Citera
2023-08-24, 06:40
Medlem
skillnads avatar
Wagners grundare fanns även med på planet, har han och alla andra passagerare fejkat sin död också?
Citera
2023-08-24, 06:41
Medlem
Härom dagen så la han ut en video för att visa att han befann sig i Afrika. Sedan befann han sig plötsligt i ett litet plan från Moskva till Petersburg.
Jag har läst att han skall ha mellanlandat i Saudiarabien. Troligen kom han då från Afrika och bytte till ett plan som gick till Moskva. Men det var väl egentligen Petersburg han skulle till. Huvudkontoret låg ju där. Sista biten från Moskva till Petersburg tog de ett privatjet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in