Citat:
Ursprungligen postat av
Glit
Blev nekad första gången, har sökt igen men blir säkert nekad igen.
Jag har kommit till en brytningsgräns där jag jobbar mer än 100% sliter ihjäl mig och sedan har jag 0 kronor över. Det är som att jag jobbar som en dåre men lever som en bidragstagare.
Efter flera år inser jag att det inte är lönt, jag kommer dö av stress i den här takten om det fortsätter.
Du måste fundera på hur många banker du har lån på. Har du prövat att förklara situationen på banken?
Ibland kan man ha tur att försöka frysa räntan. Då kanske man kan försöka lösa situationen. Kan du inte frysa räntan ligger du väldigt pyrt till.
Kan det vara möjligt att du är typ 30 35 Bast. Då känns det som att det är väldigt svårt att få skuldsanering. Man brukar oftast tänka till åldern om man är väldigt ung hinner man att betala.
Ibland är systemet bra men ibland är systemet väldigt dåligt. Vad är din totala skuld på Har du inga vänner bekanta föräldrar som kan ställa upp på dig? Det känns som att jag måste ha hjälp med sådana saker. Jag tror inte att du kan klara ut detta alldeles själv.
Du kanske har en lägenhet du kan sälja snabbare än kvickt och tjäna lite pengar på detta. Då kanske du kan stoppa blödningen lite grann. Jag tror att du måste försöka få bankerna till att frysa räntan. Under förutsättning att du inte har lån på åtta olika ställen. Då känns det som att det är rökt på riktigt.