2023-08-21, 14:13
Medlem
Beaver14s avatar
Ben Foster har tröttnat på projektet Wrexham och pensionerar sig igen.

Ett tecken på att allt inte är Hollywoodlyckligt i klubben eller har han bara insett att han inte pallar engagemanget och träningen som krävs även för L2?
Citera
2023-08-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem har påstått ngt annat?
Med det sagt finns det spelare som varit billigare, och bidragit till vinna EPL ,Marhez och Kante som andra påpekade var jättar för lilla Leicester när de vann,och där med konkurrerar de ut Öddegaard på den positionen tycker jag.
Sen säger jag inte att öddegarrd inte kommer betraktas som större spelare än både Marhez och kante när karriären summeras,

Men vem tycker du varit Arsenals största flopp senaste 10år?
Citera
2023-08-21, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Chelseas start på vintern är fan brutal..
21/10 - Arsenal hemma
28/10 - Brentford borta
4/11 - Spurs borta
11/11 - city hemma
25/11 - Newcastle borta
2/12 - Brighton hemma
6/12 - united borta

Det kan bli nattsvart till jul..

De enda jag tror,sett till deras första 2 matcher,jag tror Chelsea känns lite som favoriter mot är United, Sen derby matcherna kan gå hur som,
1vinst,3 oavgjorda 3 förluster i dessa matcher får ses som helt ok,men blir ej förvånad om det blir typ 1-3poäng .
Citera
2023-08-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Vill se dom prestera mot starkare motstånd än Wolves o Luton, men visst är det ett statement att sopa undan en motståndare i PL (som ju faktisk är rätt jämn när man bortser från City) så överlägset. Schemat för Brighton i sept-okt ser rätt svårt ut med bortamatcher i Manchester (Utd, City) och Birmingham (Villa) - och därtill ett par hemmamatcher mot Newcastle o Liverpool. Säsongen avslutas (dom matcherna är alltid svåra) med Villa o Newcastle borta och en hemmamatch mot Utd....
Yes får se hur de står sig mot tuffare motstånd, de närmaste matcher kommer ge en liten blick hur säsongen kan bli.
Citera
2023-08-21, 14:55
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Med det sagt finns det spelare som varit billigare, och bidragit till vinna EPL ,Marhez och Kante som andra påpekade var jättar för lilla Leicester när de vann,och där med konkurrerar de ut Öddegaard på den positionen tycker jag.
Sen säger jag inte att öddegarrd inte kommer betraktas som större spelare än både Marhez och kante när karriären summeras,

Men vem tycker du varit Arsenals största flopp senaste 10år?

Den bryter jag gärna in och svarar på, för egen del.

Väger man in prislapp är Pepe i en klass för sig. Men sett till prestation är han inte i närheten. Vi har flera spelare som kommit gratis men varit så jävla usla att det är ofattbart.

Willian
Lichtsteiner
David Luiz

Skodran Mustafi kom som tysk landslagsman som året innan varit med och vunnit VM. Han inledde rätt hyfsat men tappade sen helt förmågan att spela fotboll.

Park Chu-Young värvades 2011 som en av 4 deadline day värvningar. Han va kvar till 2014 så han får väl ingå? Hade gjort 23 mål på 90 matcher för Monaco vilket får anses ok. Han gjorde 1 match för Arsenal!
Han är min vinnare.
Citera
2023-08-21, 16:25
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Så blev det med den saken. Rätt att han får lämna. Sen har väl vägen dit varit väl krokig för att man ska ”hylla” deras beslut och agerande.

Citat:
Mason Greenwood is leaving Manchester United after the club’s six-month internal inquiry. The club said it had been mutually agreed that “it would be most appropriate” for him to resume his career away from Old Trafford and “we will now work with Mason to achieve that outcome”.

United said in a statement: “We have taken into account the wishes, rights and perspective of the alleged victim along with the club’s standards and values, and sought to collate as much information and context as possible. This has required us to proceed with sensitivity and care to obtain evidence not in the public domain, including from those with direct knowledge of the case.

Based on the evidence available to us, we have concluded that the material posted online did not provide a full picture and that Mason did not commit the offences in respect of which he was originally charged. That said, as Mason publicly acknowledges today, he has made mistakes which he is taking responsibility for.

“All those involved, including Mason, recognise the difficulties with him recommencing his career at Manchester United. It has therefore been mutually agreed that it would be most appropriate for him to do so away from Old Trafford, and we will now work with Mason to achieve that outcome.”
Citera
2023-08-21, 16:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Den bryter jag gärna in och svarar på, för egen del.

Väger man in prislapp är Pepe i en klass för sig. Men sett till prestation är han inte i närheten. Vi har flera spelare som kommit gratis men varit så jävla usla att det är ofattbart.

Willian
Lichtsteiner
David Luiz

Skodran Mustafi kom som tysk landslagsman som året innan varit med och vunnit VM. Han inledde rätt hyfsat men tappade sen helt förmågan att spela fotboll.

Park Chu-Young värvades 2011 som en av 4 deadline day värvningar. Han va kvar till 2014 så han får väl ingå? Hade gjort 23 mål på 90 matcher för Monaco vilket får anses ok. Han gjorde 1 match för Arsenal!
Han är min vinnare.

Måste ändå säga att David Luiz började prestera i sina andra säsong, han ska också ha varit väldigt bra med kidsen. Saka m.fl. har hyllat honom flera gånger om.

Tycker William är en sån jävla flopp med tanke på att han kom tillbaka till PL igen något år senare och presterade som han gjorde i Fulham förra säsongen. Kom också ifrån Chelsea efter sin bästa säsong någonsin, hade höga förhoppningar på honom efter 3 assist i första matchen, sen blev det bara värre och värre.
Citera
2023-08-21, 16:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det kan bli nattsvart till jul..

De enda jag tror,sett till deras första 2 matcher,jag tror Chelsea känns lite som favoriter mot är United, Sen derby matcherna kan gå hur som,
1vinst,3 oavgjorda 3 förluster i dessa matcher får ses som helt ok,men blir ej förvånad om det blir typ 1-3poäng .

Mm, det är riktigt tuffa matcher nu på förhand. Men vem vet hur united eller Chelsea ser ut då, två lag som gett mer frågor än svar efter två omgångar. Sen möter Chelsea nästan samma lag igen i februari/mars också.
Citera
2023-08-21, 16:41
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Han är min vinnare.

Kommer ihåg det som det var igår. Berättade för farsan att Arsenal hade värvat en asiat på topp från franska ligan - detta gick ju under radarn pga de andra värvningarna och skrevs väl inte upp lika mycket. Farsan ville veta mer och jag drog väl till med att det var en hypad korean (hade väl sett honom i något FIFA-spel) och farsan var laddad varje vecka på att få se honom i action. Tror han lyckades missa de få framträdanden han hade i laget och idag får jag fortfarande höra om det. "Jag tror du drev med mig och vi värvade aldrig någon"
Citera
2023-08-21, 17:03
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Måste ändå säga att David Luiz började prestera i sina andra säsong, han ska också ha varit väldigt bra med kidsen. Saka m.fl. har hyllat honom flera gånger om.

Tycker William är en sån jävla flopp med tanke på att han kom tillbaka till PL igen något år senare och presterade som han gjorde i Fulham förra säsongen. Kom också ifrån Chelsea efter sin bästa säsong någonsin, hade höga förhoppningar på honom efter 3 assist i första matchen, sen blev det bara värre och värre.

Jag kanske är hård mot Luiz. Mitt minne kommer bara ihåg det negativa (det var mörka år för oss där) så det är typ att han orsakade straff varje match typ.

Jag hade för tiden en chef som var Chelsea-fan och han var riktigt arg att vi snott Willian gratis. Men det ändrades snabbt.

Fan, jag glömde kebab-Santos som väl också kom den där deadline day? Fast han försvann väl snabbt så det har gått mer än 10 år. Där snackar vi flopp de luxe.
Citera
2023-08-21, 17:07
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Kommer ihåg det som det var igår. Berättade för farsan att Arsenal hade värvat en asiat på topp från franska ligan - detta gick ju under radarn pga de andra värvningarna och skrevs väl inte upp lika mycket. Farsan ville veta mer och jag drog väl till med att det var en hypad korean (hade väl sett honom i något FIFA-spel) och farsan var laddad varje vecka på att få se honom i action. Tror han lyckades missa de få framträdanden han hade i laget och idag får jag fortfarande höra om det. "Jag tror du drev med mig och vi värvade aldrig någon"

Han var väl t.o.m. kapten i landslaget då.
Tror han gjorde 1 start och 3 inhopp så det var lätt att missa honom.
Citera
2023-08-21, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Så blev det med den saken. Rätt att han får lämna. Sen har väl vägen dit varit väl krokig för att man ska ”hylla” deras beslut och agerande.
Undrar om de låter honom gå gratis. Blir kanske svårt att få pengar för honom men kanske Everton är så illa ute att de köper till konkurspris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in