Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Ok, då forstätter vi att vänta på att det du sa för över ett år sen ska visa sig vara sant. Jag frågar inom en snar framtid igen om du inte lägger fram bevisen du påstår dig ha.

Då får du vänta i evighet, din autistiska lilla fitta. Jag sviker inte mina löften, inte ens till en häxa som Moa, då det på sikt kan skada både Solomon & Melina.
Jag sitter på dokument som du endast finner i "slasken", dvs saker som inte kommit med FUP. Dessa papper är intressant läsning då Moa inledningsvis förhördes angående hennes sambos alltför tidiga (...& mystiska) bortgång. Hon berättar där ganska öppet om sin relation till honom. Sjuk & skrämmande läsning om du frågar mig.
Sedan finns det besiktningprotokoll på Moas hus (mögel, bristande elsäkerhet etc), sociala myndigheters utlåtande om barnsäkerhet etc. Men pga löfte kommer jag inte att dela denna info men en sak är säker. Moa är allt annat än offer i denna soppa. Det vill jag lova. Hon var fullt medveten om alla brister men ändå insisterar hon på att hyra ut till "vänner". Sedan tillkommer hennes sexuella manipulation av Solomon, hennes intrigspel, försöken att "bli" Melina genom att byta hårfärg, klädstil & nagelvård, den psykiska ohälsan, de ständiga vansinnesutbrotten etc. Som kom att leda till Solomon & Melinas hastiga flykt från vad de inofficiellt själva valde att kalla för "skräckens hus". Detta borde tala sitt eget språk utan att jag ska behöva gå in i detalj, eller hur?
Om du respekterar Moa så borde du inte utmana ödet. Tänk på det.