2023-08-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
Någon som följer henne på Onlyfans och kan berätta vad hon gör där? Man kräks nästan av hennes äckliga videor och bilder på Instagram.

Men sluta titta då för helvete!
Citera
2023-08-21, 14:40
Medlem
Mackan9000s avatar
Varför skriver inte Stoppa Pressarna nåt om LS. kan det vara så att Daniel N är den som står bakom intrånget i analen. Annars brukar han ju vara snabb att skriva allt skit....
Citera
2023-08-21, 14:43
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Varför försöker vissa mediapersoner som Aftonbladets Kristofer Andersson få det att låta som att folk skvallrar om LS och att hon vill göra sin grej privat bakom stängda dörrar när hon varit väldigt öppen med att hon är på Darkside och OF. Hon skriver om sina sexuella eskapader i sina krönikor och hyllar OF. Att han även jämför användandet av OF med Meta och Tik Tok etc. är ganska magstarkt. Får honom att låta som en mansgris som inte förstår sig på den sexuella exploateringen av framför allt kvinnor som pågår där. Men visst kritisera inte OF för då är du en konservativ moralist som hatar queers (han fick med Pride i sin krönika också) och livet osv.

LS måste ändå sitta och skratta när hon läser alla ”djupa” analyser om henne.

För att Kristofer Andersson är en om möjligt ännu mer personlighetsstörd skribent än Skugge? Men jag misstänker att frågan var retorisk.
Citera
2023-08-21, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan9000
Varför skriver inte Stoppa Pressarna nåt om LS. kan det vara så att Daniel N är den som står bakom intrånget i analen. Annars brukar han ju vara snabb att skriva allt skit....

Den dag Nyllet penetrerar en kvinna - och dit räknas ju Skugge rent tekniskt - heter jag Bellman. Inget ont om honom för övrigt, han är en stjärna. Han drar ned brallorna på det hycklande kändis- och mediasverige.
Senast redigerad av Dubbel.ankeborgare 2023-08-21 kl. 14:47.
Citera
2023-08-21, 14:49
Medlem
Mackan9000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Den dag Nyllet penetrerar en kvinna - och dit räknas ju Skugge rent tekniskt - heter jag Bellman. Inget ont om honom för övrigt, han är en stjärna. Han drar ned brallorna på det hycklande kändis- och mediasverige.

Det är väl därför han dels stoppar in den i utgångshålet samt tänder på en plattbröstad och pojkdeffad kropp.
Citera
2023-08-21, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan9000
Det är väl därför han dels stoppar in den i utgångshålet samt tänder på en plattbröstad och pojkdeffad kropp.

Ahaaa. Touché min gode man. Touché...
Citera
2023-08-21, 14:53
Medlem
S3ONs avatar
Usch vad jag stör mig på hennes artiklar. Så pass mycket att jag sade upp min premium-prenumeration på Expressen. Bara rubrikerna kändes som att läsa något från en 14-åring fast i en vuxen kvinnas kropp.
Citera
2023-08-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewolina
Knappast, va? Självmord brukar väl vara aktuellt för såna som tänker lite för mycket på att putsa sin fasad, inte för såna som skaffar Only Fans, lever carpe diem och räcker långfingret åt alla som har åsikter?

Ja hon är sån boss queen 💅🏼👸
Citera
2023-08-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
För att Kristofer Andersson är en om möjligt ännu mer personlighetsstörd skribent än Skugge? Men jag misstänker att frågan var retorisk.

Det är intressant hur han kan få varje ämne att handla om hur moralistiska, konservativa, kink shameande och heterosexuella alla ”normies” är. LS är en heterosexuell kvinna och kritiken mot OF är extremt legitim om man ska ha någon slags korrekt feministisk analys.
Citera
2023-08-21, 15:17
Medlem
Kongruensbojds avatar
Läste hennes sågning av ”cancerboken”. Hon lyckas verkligen med tre grova övertramp på en gång: förnedra en sjuk mänska, yra om två talboksförlags möjligtvis skumma syften, samt nämna något så ovidkommande som att hon har en vibrator uppkörd i ”fittan”. Allt i en enda oförståelig röra.
Senast redigerad av Kongruensbojd 2023-08-21 kl. 15:28.
Citera
2023-08-21, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Läste hennes sågning av ”cancerboken”. Hon lyckas verkligen med tre grova övertramp på en gång: förnedra en sjuk mänska, yra om två talboksförlags möjligtvis skumma syften, samt nämna något så ovidkommande som att hon har en vibrator uppkörd i ”fittan”. Allt i en enda oförståelig röra.
Skugge har gjort sig känd för att mobba människor i sina tidigare bloggar och krönikor. Det var väl den enda "talang" hon hade och när den inte längre fungerar idag så antar jag att hon känner sig obetydlig. Livet kanske saknar mening för vissa som inte har någon riktig talang att leva på.

Saknar man talang så får man göra som alla oss andra människor, man knegar och fyller livet med andra saker. Det är nog så att hon är sur på alla de som genomskådat henne, att hon bara är en simpel mobbare. Ett vanligt arbete är för henne ett tecken på att hon kanske inte var så värst speciell ändå. Det är nog därför hon vägrar att gå den vägen. I stället ägnar hon sig nu åt detta, vilket enligt henne är ett stort "fuck you" till alla som genomskådat henne.

Lite patetiskt är det ändå. En kvinna på knappt 50 bast, men ser ut som en undernärd 70-åring och tror sig kunna leva resten av livet på att sälja sex. Hon ser ju redan nu ut som ett lik, så jag antar att hennes nya karriär kommer att vara kortvarig. Hon har tur att det finns en del män som går igång på att se hur vilt det går till i de mekaniska vårdsängarna på långvården.

Att förnedra sig så bara för att få ihop till hyra och mat kanske ändå är en styrka. Hon har i och med detta förstört ganska många chanser till att få slippa knega som oss vanligt folk. Lyckan är kortvarig, ruset kommer att gå över och hon slutar nog i kassan på ICA.
Citera
2023-08-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Födelsenumret på hans wikipediasida är exakt samma som en med samma namn som exet. Både förnamn och efternamn stämmer. Mycket märkligt att ingen sett det, inklusive han själv. Har kollat hans insta men på vilket sätt skulle jag bli klokare av det?

Du är verkligen inte den vassaste kniven direkt. Om du hade tittat på Johans insta hade du sett att han lägger ut klipp på sina spelningar. Han har även en bild på sin och Lindas dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in