Citat:
Ursprungligen postat av
Silverglitter
Jag har aldrig fattat grejen med porr, finns inget upphetsande alls med gynekologbilder hur kan man ens slänga ut sina pengar på skiten? Sensuella bilder förstår jag men det här? Så länge folk betalar kommer den här smutsiga industrin rulla på. Sorgligt.
Det mesta porr är gratis, i alla former, så det handlar först och främst om män och kvinnor som har mycket pengar. Det är också personligt, jag gissar att det inte handlar om att de betalar för att se en random person naken - de betalar för att njuta av att de bidrar till att en specifik person blir förnedrad. Det är light-psykopater som får sig ett rus av att med pengar och makt trycka ned en annan människa, de vet att Lindas släkt och vänner och barn och framtida barnbarn kommer fara illa av det och det går de igång på. De vill ha den ”smutsiga industrin” rullande för i deras sinne är de själva övermänniskor och andra människor undermänniskor, och den skillnaden gör de allt för upprätthålla.
Om de var ute efter sex hade de köpt en hora istället och både köpare och säljare varit nöjda. Med OnlyFans är båda nöjda också, men det köparna njuter av har ingenting med sex att göra.
Sen tycker jag att Linda får göra vad hon vill, så länge det inte direkt drabbar andra så är det väl bara att ignorera om man ogillar det? Ganska sjukt att Pascalidou och Strandhäll går ut och fördömer det offentligt, det visar bara att de också är i tankebanorna att ”
usch nä! Fy! Linda är ju inte ’en sån’ utan ’en av oss’ fy usch blä för att sjunka så lågt till vad ’undermänniskorna’ gör”.
Pascalidou och Strandhäll och andra fördömare är bara en annan variant på OnlyFans-köparna, jag ser bara en ytterst marginell skillnad på dessa olika människor som på sina egna sätt frossar i vad de upplever är andras misär. De är som
l'ancien régime innan franska revolutionen gjorde sitt.