2023-08-21, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Jag har aldrig fattat grejen med porr, finns inget upphetsande alls med gynekologbilder hur kan man ens slänga ut sina pengar på skiten? Sensuella bilder förstår jag men det här? Så länge folk betalar kommer den här smutsiga industrin rulla på. Sorgligt.

Det mesta porr är gratis, i alla former, så det handlar först och främst om män och kvinnor som har mycket pengar. Det är också personligt, jag gissar att det inte handlar om att de betalar för att se en random person naken - de betalar för att njuta av att de bidrar till att en specifik person blir förnedrad. Det är light-psykopater som får sig ett rus av att med pengar och makt trycka ned en annan människa, de vet att Lindas släkt och vänner och barn och framtida barnbarn kommer fara illa av det och det går de igång på. De vill ha den ”smutsiga industrin” rullande för i deras sinne är de själva övermänniskor och andra människor undermänniskor, och den skillnaden gör de allt för upprätthålla.

Om de var ute efter sex hade de köpt en hora istället och både köpare och säljare varit nöjda. Med OnlyFans är båda nöjda också, men det köparna njuter av har ingenting med sex att göra.

Sen tycker jag att Linda får göra vad hon vill, så länge det inte direkt drabbar andra så är det väl bara att ignorera om man ogillar det? Ganska sjukt att Pascalidou och Strandhäll går ut och fördömer det offentligt, det visar bara att de också är i tankebanorna att ”usch nä! Fy! Linda är ju inte ’en sån’ utan ’en av oss’ fy usch blä för att sjunka så lågt till vad ’undermänniskorna’ gör”.

Pascalidou och Strandhäll och andra fördömare är bara en annan variant på OnlyFans-köparna, jag ser bara en ytterst marginell skillnad på dessa olika människor som på sina egna sätt frossar i vad de upplever är andras misär. De är som l'ancien régime innan franska revolutionen gjorde sitt.
Senast redigerad av SvartKrabba 2023-08-21 kl. 09:54.
Citera
2023-08-21, 09:28
Medlem
Den här intervjun i Femina för några år sedan tycker jag ger en viss förståelse för hennes val av livsstil idag.
https://www.femina.se/intervju/linda-skugge-jag-har-alltid-bara-forsokt-vara-rolig/2586381
Citera
2023-08-21, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Hur vet du det? Att det verkligen är hennes ex? Var han uppväxt i Värmland, för annars skulle väl ingen flytta dit senare. Bor deras barn hos honom eftersom hon är psykiskt sjuk och åtminstone ett av barnen bör bo hemma då det är under 18....
Nej jag vet inte, jag läste i tråden att det var så.
Citera
2023-08-21, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Nej jag vet inte, jag läste i tråden att det var så.

Men efter lite research kan jag konstatera att det är så. Killen i Värmland bodde i Sollentuna till för åtta veckor sedan.

Två av barnen bor med LS och ett har flyttat hemifrån.
Citera
2023-08-21, 10:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Hur vet du det? Att det verkligen är hennes ex? Var han uppväxt i Värmland, för annars skulle väl ingen flytta dit senare. Bor deras barn hos honom eftersom hon är psykiskt sjuk och åtminstone ett av barnen bör bo hemma då det är under 18....

Han kommer därifrån från början. Han är musiker.
Citera
2023-08-21, 10:14
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Min kvinna (och jag) tycker om när jag smiskar henne, även när jag tar ett fast grepp om nacken när jag är bakom henne. Hon å andra sidan kan greppa tag i mig rejält hårt också. Vi tänder på en viss dominans helt enkelt. Men vi lämnar inte märken på varandras kroppar, det vore djävligt osexigt.

Jag har hittills inte träffat en kvinna som inte uppskattar lite lekfullt smisk på stjärten.

Men det här är på en helt annan nivå, hon ser ut att vara redo att korsfästas.
Citera
2023-08-21, 10:23
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Men efter lite research kan jag konstatera att det är så. Killen i Värmland bodde i Sollentuna till för åtta veckor sedan.

Två av barnen bor med LS och ett har flyttat hemifrån.
Killen i Värmland har inte samma födelsenummer som musikern med samma namn på Wikipedia. Och det är väl musikern som Linda var gift med? Han var iallafall medlem i Yvonne, bandet som Linda var besatt av på 90-talet. Och han bor på Kungsholmen i Stockholm med en vad man får förmoda är hans dotter. Jag vet vad deras gemensamma barn heter och den dottern(?) som exet bor med heter något annat. Hon är i samma ålder som deras gemensamma barn, det är det som är skumt. Har han skaffat barn med två olika fruntimmer samtidigt?
Citera
2023-08-21, 10:30
Medlem
Silverglitters avatar
Han är inte från Värmland utan är född i Stockholm. Och det står även på wiki att han varit gift med Linda.
Citera
2023-08-21, 10:32
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han kommer därifrån från början. Han är musiker.
Vad har du fått det ifrån?
Citera
2023-08-21, 10:40
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Vad har du fått det ifrån?
Okej. My bad. Jag har alltid haft för mig att han kommer därifrån från början.
Citera
2023-08-21, 10:45
Medlem
Linda Skugge är ansiktet och personligheten på allt som gått åt helvete med Feminism.

Mentalt störd utan möjlighet att fixa skiten.

Att hon går fri är ett problem för samhället, att hon ens får skrova en bokstav i Media är ett enormt Demokratiskt problem.

Stördare förebild för unga kvinnor får man leta efter.
Citera
2023-08-21, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Okej. My bad. Jag har alltid haft för mig att han kommer därifrån från början.

Killen i Värmland ÄR Lindas ex. Han är musiker och var gift med Linda i nära 30 år. Jag vet detta då vi hade gemensamma vänner på 90-talet och jag har träffat mannen ett fåtal gånger. Tillsammans har de tre barn, varav två står skrivna hos Linda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in