2023-08-20, 23:06
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Krajl hade blivit matchhjälte om han inte hade halkat. Spelade sig fram bra men sen kunde han inte få kraft till ett bra skott pga halkningen. Synd, men vi är verkligen inget bortalag i år. Blir nog ett till kryss i listerlandet.

Men nu till Malmö: Vad var grejen med liveframträdandet under inmarschlåten. Såg fyra ungdomar stå knäböjda där också. En blm-kupp?

Discovery drog ner volymen på vår klack något så in i helvete under orkesterns framförande. Tyckte det funkade bra ändå men slipper det gärna.
Citera
2023-08-20, 23:23
Medlem
Valvantos avatar
0-0 tippade jag innan matchstart och man fick se två lag som är nöjda med ett kryss från första minuten. En av de bättre insatserna vi gjort där nere, vi är även närmast segern. Sedan formationsändringen är det fruktansvärt svårt att skapa målchanser mot oss, samtidigt krävs det att vi verkligen utnyttjar lägena framåt. Typiskt 3-5-2 med andra ord.
Citera
2023-08-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Discovery drog ner volymen på vår klack något så in i helvete under orkesterns framförande. Tyckte det funkade bra ändå men slipper det gärna.

Säkerligen hahah
Citera
2023-08-21, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
Vem har sagt att ni skulle förlora emot dif?

Typ alla härinne vi är ju deras knulldockor tydligen
Citera
2023-08-21, 00:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Typ alla härinne vi är ju deras knulldockor tydligen

Och tydligen tror kukräven DIF kommer vinna guldet
Citera
2023-08-21, 03:25
Medlem
Lundbondens avatar
Tror ni DIF kan knipa tredjeplatsen? MFF ser usla ut. Skulle inte förvåna mig om DIF går om oss tillslut.

Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
När har jag hyllat Raiolas död? Är inte ens vänster 🤷‍♂️😅.

Sluta gråta nu bara för att alla tycker du är ett miffo både här och på HfB.

Jag har inte sagt du hyllat Raiolas död, utan den muppiga skribenten V:nstertrollet som du citerade har gjort det. Du har skrivit till mig 4 gånger hur hemsk jag är på HFboards, jag måste verkligen träffat en öm tå. Lovar att sköta mig så du inte blir arg något mer. Sen så är jag inte arab utan neger. Nog om detta nu, offtopic.
Senast redigerad av Lundbonden 2023-08-21 kl. 03:38.
Citera
2023-08-21, 05:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Nu tror jag inte att vi gör det men herrejävlar vilken lättnad det hade varit att gå om tre lag och ha +2 i poäng innan Varberg på hemmaplan väntar.

Kryss skulle jag lätt ta på förhand men det kommer bli tufft.
Eh AIK brukar spela bra i Norrköping. Hoppet är det sista som överger en. AIK vann den matchen ifjol när de var uträknade.
Citera
2023-08-21, 06:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Eh AIK brukar spela bra i Norrköping. Hoppet är det sista som överger en. AIK vann den matchen ifjol när de var uträknade.
Brukar å brukar. Visserligen kanske vi gjorde årets bästa insats borta mot Peking förra året men annars:

2021: 2-0 Peking.
2020: 2-2.
2019: 0-0.
2018: 2-0 Peking.
2017: 0-0.
2016 4-1 Peking.
2015: 2-1 AIK.
2014: 4-2 AIK.
2013: 1-0 AIK.

Så att vi "brukar spela bra" är väl att ta i men du kanske räknar med alla straffar å röda kort å domslut å marginaler som vi borde fått med oss i sann Ville anda?
Citera
2023-08-21, 09:04
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Resultatet ikväll är mycket viktigt för oss. Nu är det dags att IFK Norrköping visar att dom är kamrater på riktigt!
Citera
2023-08-21, 09:16
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02

Discovery har ju annars en förkärlek för att micka bortaklacken enbart verkar det som. Speciellt om det är ett Stockholmslag. Produktionen överlag är så jävla dålig så det är egentligen bara ännu en grej som är värdelös med dom.

Förutom Stockholmslag så får även lag som de gillar denna behandling. Underdogs/PK/"Unika" lag.

Minns nån match på Gamla Ullevi mot Varberg där deras klack på typ 15 pers hördes lika högt som kommentatorerna i sändningen typ. Clowner.
Senast redigerad av SomaliSwimmer 2023-08-21 kl. 09:25.
Citera
2023-08-21, 09:21
Medlem
over9ks avatar
AIK favoriter idag enligt spelbolagen...
Citera
2023-08-21, 09:33
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Discovery har ju annars en förkärlek för att micka bortaklacken enbart verkar det som. Speciellt om det är ett Stockholmslag. Produktionen överlag är så jävla dålig så det är egentligen bara ännu en grej som är värdelös med dom.

Förutom Stockholmslag så får även lag som de gillar denna behandling. Underdogs/PK/"Unika" lag.

Minns nån match på Gamla Ullevi mot Varberg där deras klack på typ 15 pers hördes lika högt som kommentatorerna i sändningen typ. Clowner.

Känns som att Discovery har något agg mot supportrar på ståplats. Norrköping borta 2022 drogs ljudet från vår bortaklack ner och sedan skruvade de upp ljudet helt från ingenstans.

Värst av allt är när studion inte håller käften under inmarschslåtarna eller spelar upp reklam så man missar säkert hälften av inmarschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in