2023-08-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vet inte hur jag skall hantera dom här jävla matcherna mot Sirius?

På dom 4 senaste mötena har vi alltså avgjort med matchens sista spark i 3 av matcherna. Borde vara helt omöjligt!!!?

Hursomhelst har jag varit ett vrak efter varje match, men egentligen kanske jag inte borde oroa mig utan bara "lita på processen"?

Nu är det 10p som vi har tagit in och dragit ifrån MFF sedan vårat Europaspel startade. Snälla kan ingen berätta för mig hur vi snart kommer dala i tabellen?

Ni kommer dala när ert sjuka flyt tar slut, fast nu måste vi fan börja vinna och skapa mer chanser på vårt spel, kan fan inte lira in bolljävlarna i mål, att vi ens har så bra häng ännu är ett mirakel.
Citera
2023-08-20, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ni kommer dala när ert sjuka flyt tar slut, fast nu måste vi fan börja vinna och skapa mer chanser på vårt spel, kan fan inte lira in bolljävlarna i mål, att vi ens har så bra häng ännu är ett mirakel.

Fast nu möter ni ju Smedby i nästa match så kanske kan ni göra något mål då och kanske t o m vinna en match?

För helt Siriust så kommer ni få problem i nästa allsvenska omgång. Sirius är fan bra nu. Tror ni löser max 1 pinne borta mot dom. Men då behåller ni åtminstone "Ponne-snittet"...

Överlag ser erat spelschema rätt skrämmande ut när man tittar på det. Löser ni europaplats?
Citera
2023-08-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det artar sig till en bra årgång även om flera lag inte har supermycket att spela för.

Men kvalstriden har blivit het. Synd bara att Varberg sladdar. De måste börja vinna illa kvickt.

I toppen verkar MFF ha problem. På sju matcher har de tagit åtta poäng - om jag ser rätt - vilket knappast är en form som räcker för att vinna serien.
Malmö har både Häcken och Elfsborg i sina sista två matcher. Det avgörs nog där.
Citera
2023-08-20, 18:27
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Malmö har både Häcken och Elfsborg i sina sista två matcher. Det avgörs nog där.

Ok, men de får nog spotta upp sig lite under tiden.
Citera
2023-08-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fast nu möter ni ju Smedby i nästa match så kanske kan ni göra något mål då och kanske t o m vinna en match?

För helt Siriust så kommer ni få problem i nästa allsvenska omgång. Sirius är fan bra nu. Tror ni löser max 1 pinne borta mot dom. Men då behåller ni åtminstone "Ponne-snittet"...

Överlag ser erat spelschema rätt skrämmande ut när man tittar på det. Löser ni europaplats?

Vi löser guldet, Sirius brukar vi avpolettera ganska enkelt, vi måste hitta rätt igen och komma till målchanser inte bara en massa plottrande och dribblande, upp till Rydström att lösa det nu, back to basics spela enklare och mer rakt på mål. Fast vi tog ändå en pinne idag mot dom vi enligt alla skulle förlora mot, även om vi borde vunnit idag.
Citera
2023-08-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Ok, men de får nog spotta upp sig lite under tiden.

Vi måste verkligen spotta upp oss, framförallt det där sista lilla och komma till målchanser och göra mål det måste komma igång nu, Men sen elfsborg brukar vi ha lätt för hemma och Häcken spelar fotboll i alla fall, parkerar inte bara bussen och lägger sig i varenda närkamp det passar oss bättre det med. Men måste vinna ett antal matcher innan dom omgångarna om vi ska slåss om guldet.
Citera
2023-08-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Vi löser guldet, Sirius brukar vi avpolettera ganska enkelt, vi måste hitta rätt igen och komma till målchanser inte bara en massa plottrande och dribblande, upp till Rydström att lösa det nu, back to basics spela enklare och mer rakt på mål. Fast vi tog ändå en pinne idag mot dom vi enligt alla skulle förlora mot, även om vi borde vunnit idag.

Vem har sagt att ni skulle förlora emot dif?
Citera
2023-08-20, 18:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Härliga Häcken!

Nu gäller det vinna imorgon
Citera
2023-08-20, 19:00
Medlem
cokehyenas avatar
Fy fan.

Maximalt uselt.
Citera
2023-08-20, 19:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy fan.

Maximalt uselt.

Men du tror fortfarande på guld?
Citera
2023-08-20, 19:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Härliga Häcken!

Nu gäller det vinna imorgon
Nu tror jag inte att vi gör det men herrejävlar vilken lättnad det hade varit att gå om tre lag och ha +2 i poäng innan Varberg på hemmaplan väntar.

Kryss skulle jag lätt ta på förhand men det kommer bli tufft.
Citera
2023-08-20, 19:15
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Men du tror fortfarande på guld?
Det är inte acceptabelt att ge upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto