Citat:
Ursprungligen postat av
Zigge1234
Du har "mentala ärr" efter relationerna men "gillar dem"? Om du är medveten om att du söker dig till psykiskt skadade kvinnor, varför söker du då inte terapi för att bryta dragningen? Förstår du att ditt liv går till spillo på kvinnor som inte fungerar i relationer och det finns någon framtid med?
Du behöver ju hjälp att kunna bryta mönstret, inte fortsätta det för att "Du gillar dem"
Alltså han utnyttjar ju bara tjejer med psykisk ohälsa för sex. Otroligt själviskt, men också otroligt vanligt att män gör detta. Titta på dejtingappar och sådant t ex. Där finns många män som enbart hade tänkt att ”hej, vad gör du ikväll/i helgen?” Räcker som konversation för att sedan få träffas och knulla.
Förklarar man att detta absolut inte är syftet med att vara där (jag menar tack alla killar som tror/hoppas/vill att man är psykiskt trasig, för då går man med på att låta sig utnyttjas…) blir man blockad. Jävligt grisigt av er att enbart söka sig till trasiga tjejer för era egna sexuella behov.
Pratade med en kille som ifrågasatte detta starkt varför så många män utnyttjar tjejer som uppenbarligen mår dåligt psykiskt och har bekräftelsebehov, bara för att de själva ska få sex. Jag håller verkligen med och det är sällan man hör män uttala detta. Jag antar att de flesta män hade tagit chansen att stjälpa istället för att hjälpa. Bara för att stimulera sina egna sexuella behov.
Titta bara på alla killar som skriver här om sina ex med bordeline. De inleder alltid med ”vi hade så bra sex”. Det är uppenbarligen en viktigare detalj än att förstå att det är ett tecken på självdestruktion.
Men det här är borderline. Borderline är inte ADHD. Fattar inte vad det har med tråden ens att göra. ADHD-tjejer har inte ärr på armarna och eller är så svajiga att de söker bekräftelser från män. Snarare brukar tjejer med ADHD ha en ganska stark och stabil personlighet, och de är de medvetna om.