2019-12-23, 21:35
Medlem
Jag knullar en sexig tjej med kraftig ADHD. Det är som att komma till himmelriket när vi har sex. Hennes idéer och fantasier är helt otroliga, och jag får infria alla dessa åt henne. Jag får även göra precis vad jag vill med henne. Det är helt jävla perfekt. Hon måste vara skapt för att knulla.
I natt knulla jag henne (och hon mig) i FEM timmar och det var det skönaste jag gjort i mitt liv.
Jag tycker att alla ska få känna samma känsla som jag fått uppleva med den här otroliga skapelsen!

Knullat runt? Japp!
Knullat runt mycket? Jajjamen!
I mångas ögon en hora? Yes, men vad gör det, hon har fantastiska skills och ger 100% av sig själv för att jag ska ha det skönt.

Psykiskt störda brudar eller tjejer med bokstavskombinationer är fan sjuka i sängen, det är dessa man ska knulla!
Citera
2019-12-23, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlVonL
Jag knullar en sexig tjej med kraftig ADHD. Det är som att komma till himmelriket när vi har sex. Hennes idéer och fantasier är helt otroliga, och jag får infria alla dessa åt henne. Jag får även göra precis vad jag vill med henne. Det är helt jävla perfekt. Hon måste vara skapt för att knulla.
I natt knulla jag henne (och hon mig) i FEM timmar och det var det skönaste jag gjort i mitt liv.
Jag tycker att alla ska få känna samma känsla som jag fått uppleva med den här otroliga skapelsen!

Knullat runt? Japp!
I mångas ögon en hora? Yes, men vad gör det, hon har fantastiska skills och ger 100% av sig själv för att jag ska ha det skönt.

Psykiskt störda brudar eller tjejer med bokstavskombinationer är fan sjuka i sängen, det är dessa man ska knulla!

Det håller jag helt med om! Tjejer med diagnoser är sexfreaks och härliga att knulla. Räkna med party hela tiden. Alkohol, nattklubbar, knark, knulla som fan etc.

Problemet är att ha förhållande med sådana. Det går bara inte verkar det som. Här gäller det att fly. Man vill inte göra en ADHD-diagnsbrud på smällen eller skaffa familj med en sådan.
Citera
2019-12-23, 21:50
Medlem
submarinen1s avatar
Citat:

Knullat runt? Japp!

Fast inte bli tillsammans med. Själv har jag låtit exet med adhd komma tillbaka några gånger för ett trevligt sällskap , du har rätt, vissa är sjuka
Citera
2019-12-23, 21:51
Medlem
submarinen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det håller jag helt med om! Tjejer med diagnoser är sexfreaks och härliga att knulla. Räkna med party hela tiden. Alkohol, nattklubbar, knark, knulla som fan etc.

Problemet är att ha förhållande med sådana. Det går bara inte verkar det som. Här gäller det att fly. Man vill inte göra en ADHD-diagnsbrud på smällen eller skaffa familj med en sådan.

Helt rätt, fly är det som gäller.
Citera
2019-12-23, 21:52
Medlem
Citat:

Knark, sprit, festande och flörtande med allt, inget för en svartsjuk kille.
Men är man okey med att ha en hora (inget illa menat, hortjejer är tjejer precis som alla andra och kan vara jävligt softa) till tjej så finns det inga hinder att vara ihop med en sådan.
Det är nästan så att jag skiter i att hon horar runt. Lust att lägga beslag på henne för att hon är så jävla skön, hennes personlighet, kropp, ansikte och uppfinnedom är magnifikt!
Jag är väldigt korrekt när det kommer till förhållanden och anser att man alltid skall vara ärlig och trogen. Men fan, jag har lust att gå med på att hon kan knulla runt lite då och då, då tiden hon är med mig slår allt sex jag någonsin haft. Helt sjukt.
Citera
2019-12-23, 21:55
Medlem
Citat:
Knark, sprit, festande och flörtande med allt, inget för en svartsjuk kille.
Men är man okey med att ha en hora (inget illa menat, hortjejer är tjejer precis som alla andra och kan vara jävligt softa) till tjej så finns det inga hinder att vara ihop med en sådan.
Det är nästan så att jag skiter i att hon horar runt. Lust att lägga beslag på henne för att hon är så jävla skön, hennes personlighet, kropp, ansikte och uppfinnedom är magnifikt!
Jag är väldigt korrekt när det kommer till förhållanden och anser att man alltid skall vara ärlig och trogen. Men fan, jag har lust att gå med på att hon kan knulla runt lite då och då, då tiden hon är med mig slår allt sex jag någonsin haft. Helt sjukt.

Se fördelen med et istället: Du kan knulla henne, skita i vad hon gör och sen knulla runt själv hur mycket som helst. Hon kan ju inte klaga ändå.
Citera
2019-12-23, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submarinen1
Helt rätt, fly är det som gäller.

Absolut. När det gäller att bilda familj och skaffa seriöst förhållande: Fly!!!
Citera
2019-12-23, 21:59
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Om man går in i ett förhållande med en snygg kvinna som har ADHD. Vad och vilka problem kan man vänta sig?

Är det sant att ADHD-kvinnor inte kan ha stabila förhållanden, att de knullat runt mycket på kukkarusellen, att de ställer till bråk överallt, gillar knark och annat galet leverne?

Fokusera inte så mycket på diagnosen utan mer hur hon är som person. Jag vet ADHD-människor som medicineras och som är jättelugna, medan jag tackat nej till unga modeller (sannolikt utan diagnos) för att de verkar för intensiva och bara ska springa på nattklubb hela tiden, palla hänga med på sånt hela tiden liksom.
Citera
2019-12-23, 22:04
Medlem
submarinen1s avatar
Har själv ADD och är kille, är dock allt från impulsiv och opålitlig. Skulle aldrig kunna vara otrogen mot någon jag älskar.
Citera
2019-12-23, 22:19
Medlem
Kvinnor är lättpåverkade.
De rider på sin diagnos och blir ofta sin diagnos.
De skyller på sin diagnos och tar inte eget ansvar.

Vidare går de på diverse psykofarmaka som ytterligare förvrider hjärnan på de.

Håll dig ifrån dessa.
Citera
2019-12-23, 22:48
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krewcifix

Edit: En tjej som är snygg och har ADHD kan du ABSOLUT INTE lita på!

Vilket bs.

Man är inte en diagnos. Snarare kan man lita mer på många med adhd då de inte är så bra på att vara oärliga och säger rakt ut vad de tänker. Det är kanske jobbigt på andra sätt, men att det skulle göra en opålitlig eller otrogen stämmer inte.
Citera
2019-12-24, 02:16
Medlem
Citat:
Om man går in i ett förhållande med en snygg kvinna som har ADHD. Vad och vilka problem kan man vänta sig?

Är det sant att ADHD-kvinnor inte kan ha stabila förhållanden, att de knullat runt mycket på kukkarusellen, att de ställer till bråk överallt, gillar knark och annat galet leverne?
Frågan är nog snarare vilka problem man inte kan/behöver förvänta sig, då det borde vara enklare att räkna upp. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in