Citat:
Ursprungligen postat av
Fredrikman
Ja som föregående person skrev så är Laxton seriösa. Är Jocke seriös? nja, han vet att det är mycket pengar i rörelse och "Spelar" garanterat ibland. Jonna har lätt att känna känslor och de går överstyr ibland tror jag.
Danjal borde gå till sjukupplysningen med vissa av sina problem såsom Yrsel, ont i hjärtat. Visst, spöken kan påverka men med tanke på att Danjal är tjock kan det ha mer medicinska orsaker än det paranormala. Sen var det såklart synd om honom när han trillade i trappan i Polen.
Laxton är inte "seriösa" på så vis.
Om man jämnför innehållet och vad de upplever i DPlay serien mot för deras innehåll på YouTube så är det en enorm skillnad. Det finnas underhållning i materialet om det är en TV-produktion. Att stå i ett tomt rum i tystnad, utan kameravinklar, i 30 minuter, skulle inte funka som en DPlay serie.
Har jobbat mycket inom film och känner många producenter/kamera-arbetare och det är 100% fakta att de kryddat till i princip varenda "Spökjakt"-episod med viss fiktion - vilket jag tycker är helt okej, för at the end of the day så vill man ju bara bli underhållen. Det jag tycker är mindre okej är att man målar upp fiktion som sanning, bättre att bara vara tydlig och öppen med det.