Säsong 3 avsnitt 5 = Ouija bordet som "ingen rör" kolla 44min in i klippet så ser man hur Danjals finger råkar röra sig framåt. Och ja det är av den anledningen att det är han som pushar brädet framåt men denna gång filmar dom in jätte nära och när hans finger slinter så inser man att det är ju för att han trycker med fingrarna. Så hör man Jocke "ohh jävlar så coolt alltså" HAHAHA alltså är Jocke blind eller är han bara så löjligt dum att han inte ser detta?! Det är som jag alltid sagt att det är Danjal som styr och ställer i detta program för att göra Spökjakt bättre. Att folk går på det är fan helt galet haha. Dock mycket intressant att spendera tid för att hitta dessa fake situationer.. Finns oändligt många i alla säsonger men än idag är samtliga lika blåsta, stackars folk
Skulle man som nära vän fråga Jocke och Jonna så skulle dem utan tvekan erkänna att serien inte är något äkta utan bara en serie som drar tittare. Jag menar varför skulle dem gå ut och säga något annat när serien vinner en av sveriges bästa priser för tv-serier? Dom drar in miljoner på denna serie så självfallet måste dem spela med, dem inser bara inte att dem ser ut som idioter enkelt uttryckt när dem försöker lura folket på detta sätt. Dem alla när dom går in i avsnitt 4 säsong 3 så mår alla helt plötsligt dåligt och uppvisar starka symptom på att huset innehållet mögel men det är ingen av dem som ens tänker tanken utan då är det istället enligt alla "ett farligt väsen"
Och vart i hela friden hitta dem Serafina ??!?! Haha hon är ju helt tappad! Hon känner var enda vind som susar förbi och påstår att det är ett ont väsen eller "hell hounds" som dyker upp kors och tvärs innan hon ens hunnit komma in i husen hahaha serien har gått från spännande till idiotförklarad deluxe! Och den nya blonda tjejen då som är deras kompis som helt plötsligt börjar gråta när en liten mutter åker i backen, och så vill hon renas hela tiden av Serafina haha herregud vart tog serien vägen?! Komedi på högsta nivå, det är skrattretande så dålig säsong 3 blev.