Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Jag har inte själv vågat titta på hennes bilder. Det känns otroligt obehagligt att bara läsa andras beskrivningar om vad hon gör. Nej, hon representerar inte alls de flesta kvnnor. Det känns tråkigt att hon får sånt utrymme i media. Man skäms, bara inte andra tror att kvinnor och svenska kvinnor är såhär.....nej LS är sin egen.
Jag måste erkänna att jag var nyfiken, och tänkte typ ’hur illa kan det vara’. Jag är väl naiv, men var chockad av de jag såg, ffa vålds- och förnedringsinslagen. Fanns inte på min karta att någon i offentligheten som slagits för kvinnors upprättelse beter sig så här.
Hon gör oss kvinnor en bisarr otjänst. Vad hon gör privat bakom lyckta dörrar skiter jag väl egentligen i om hon nu går igång på det och ingen skadas, men att lägga upp det till allmän (vilket det blir) beskådan är sjukt.
Och hennes döttrar- självklart har alla hormonstinna, porrskadade unga män i deras närhet sett bilderna vid det här laget. Vad fan tänker hon?
Kan inte släppa att detta är en gammal s k feminist. Jag är inte pryd, men nån jävla gräns för vad som är anständigt och respekt för mig själv har jag, och i en perfekt värld, tycker jag även andra borde ha det.