2023-11-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Det finns de med cancer som måste arbeta också, ända fram till de inte klarar av det längre. Men ni bidragstagare håller varandra om ryggen. Hur kommer det sig att du inte säljer ut dig på nätet på samma sätt som Skugge gör?
Varken hon eller jag är bidragstagare. Skulle jag behöva det nån gång har jag bidragit med extremt mycket skatt. Tacksam att jag bor i ett land där detta är möjligt.

Eh ..för att jag inte känner för det, det passar verkligen inte mig.

Ja men så är det såklart. Människor ska jobba så länge de klarar av det. Både de med cancer och de med andra sjukdomar.
Citera
2023-11-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Varför ser hon ut som hon gör?
Gener. Pga gener.
Citera
2023-11-24, 21:44
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Varför ser hon ut som hon gör?

Hon är ju inte frisk - hon har väl Addisons sjukdom.
Citera
2023-11-24, 21:46
Medlem
peterZiipens avatar
Har hon tagit bort sitt Darkside-konto? Var ett tag sedan jag var inne och kikade. Hittar det inte längre. Har för mig att hon hette ladylazarus2.
Citera
2023-11-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det är roligt att jämföra historierna LS och Paolo Roberto för att dra slutsatser om hur landet ligger. Paolo blev fort paria efter sitt sexköp, LS frotterar sig som aldrig förr i media efter att hon horar ut sig för pengar på OF. Vår matriarkala dogmatiska kultur blir tydlig.

Det Paolo gjorde var olagligt det Linda gjort är inte olagligt. Det är det som gör att de behandlas olika av media.

Sen kan man ju tycka vad man vill om de lagar vi har.
Citera
2023-11-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det Paolo gjorde var olagligt det Linda gjort är inte olagligt. Det är det som gör att de behandlas olika av media.

Sen kan man ju tycka vad man vill om de lagar vi har.
Att det ena är olagligt och det andra inte är fullständigt absurt, en total ojämlikhet. Linda visar fittan för hela svenska folket och anses ha någon form av legitimt budskap, Paolo hade åtminstone klassen och stilen att knulla intimt och privat. En kultur som fördömer män som köper sex och legitimerar kvinnor som säljer sex är död. Men alla vet väl redan att Sverige har dött?
Citera
2023-11-24, 22:18
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Det är roligt att jämföra historierna LS och Paolo Roberto för att dra slutsatser om hur landet ligger. Paolo blev fort paria efter sitt sexköp, LS frotterar sig som aldrig förr i media efter att hon horar ut sig för pengar på OF. Vår matriarkala dogmatiska kultur blir tydlig.

Håller med helt!
LS säljer sig som hora offentligt och får ingen skit, Paolo betalar för sig till en kringresande hora som tjänar bra och valt denna tillvaro.
Citera
2023-11-24, 22:20
Medlem
Citat:
Att det ena är olagligt och det andra inte är fullständigt absurt, en total ojämlikhet. Linda visar fittan för hela svenska folket och anses ha någon form av legitimt budskap, Paolo hade åtminstone klassen och stilen att knulla intimt och privat. En kultur som fördömer män som köper sex och legitimerar kvinnor som säljer sex är död. Men alla vet väl redan att Sverige har dött?
Det kan man ju tycka men nu är lagarna som de är och det är därför de behandlas olika av media. Bara så.

Allt är relativt och Sverige är jämfört med många andra länder ett väldigt bra land att födas i.
Citera
2023-11-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det kan man ju tycka men nu är lagarna som de är och det är därför de behandlas olika av media. Bara så.

Allt är relativt och Sverige är jämfört med många andra länder ett väldigt bra land att födas i.
Nej absolut ingenting är relativt. Allt är exakt.
Lagarna är ju bara symptom på vår sjuka kultur. En döende kultur. Sexköpslagen är ideologiskt ändrad i historisk nutid, lagar bör återspegla en kulturs moral.
Senast redigerad av totalattack 2023-11-24 kl. 22:34.
Citera
2023-11-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Håller med helt!
LS säljer sig som hora offentligt och får ingen skit, Paolo betalar för sig till en kringresande hora som tjänar bra och valt denna tillvaro.

Fast hade Paulo skaffat OF och flöjtat loss till pasta bolognese hade han ju inte blivit cancelad. Han blev paria eftersom han bröt mot maralens och Sveas lag.
Citera
2023-11-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Fast hade Paulo skaffat OF och flöjtat loss till pasta bolognese hade han ju inte blivit cancelad. Han blev paria eftersom han bröt mot maralens och Sveas lag.
Vilken j-a moral? Den som ser ett ideologiskt högre syfte med LS offentliga horande? Moralen är död. Slakta lagen om den är för sjuk.
Citera
2023-11-24, 22:34
Medlem
Citat:
Vilken j-a moral? Den som ser ett ideologiskt högre syfte med LS offentliga horande? Moralen är död. Slakta lagen om den är för sjuk.

Den officiella moralsåsikten i Svea är att prostitutionens torskar ska hängas ut och lagföras. Man kan tycka vad man vill, men så är det.
Sen förstår jag inte varför man bryr sig om någon av dessa tu. De är förlegade gårdagar båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in