2023-08-18, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brundlefly
Har ni inte läst någonting alls av vad hon har skrivit? Hon har ont i precis hela kroppen precis hela tiden med undantag för tiden då hon tränar. Och möjligtvis knullar. Med OF kan hon spela in en film den timmen då hon är någorlunda smärtfri - när än den timmen skulle infinna sig - och sen gå och lägga sig igen. Det funkar inte riktigt så i hemtjänsten...

Så har man ont i kroppen horar man på internet istället för att arbeta.

Låter rimligt.
Citera
2023-08-18, 01:22
Medlem
Vad jag har förstått så räddade OF henne när hon hade det knapert. Att detta sen ska kallas frivilligt och självvalt känns som en efterhandskonstruktion.

Har hon en uppsjö diagnoser och krämpor så borde hennes försäkringsbolag kunna hjälpa till, samt andra typer av stödförsöjning som soc och försäkringskassan för nån som inte är arbetsför. Borde hon inte vara förtidspensionär om hon har sådana smärtor?

Jag hoppas någon anhörig rycker in här och hjälper henne upp.
Citera
2023-08-18, 01:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Bogsvall
Snåla djävul! Punga ut så får du veta!
Vem fan vill betala för att se det smala långfacet
Citera
2023-08-18, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Vem fan vill betala för att se det smala långfacet

Kuken kröp in i kroppen och gömde sig när jag såg bilderna här i tråden. Sanslöst oattraktivt.
Citera
2023-08-18, 02:09
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Väldigt bra inlägg! Helt bedrövad över att den ”feminism” hon tidigare så starkt förespråkat nu kokat ner i ett OnlyFans konto. Trodde verkligen att den kvinnliga frigörelsen och självständigheten kommit längre än så! Må vara att hon har diverse böjelser och vill ligga med många olika män men varför i helvete göra det i offentlighetens ljus och mot betalning?!?! Var finns anständigheten?
Hon ligger väl inte mot betalning? Hon tar betalt för att visa bilder av när hon ligger, det är inte samma sak.
Citera
2023-08-18, 02:22
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Jag har inget som helst agg mot LS, har alltid tyckt att hon var ointressant. Hon får så klart göra vad hon vill. Men att kalla det hon gör nu feminism är så långt ifrån verkligheten man kan komma. Det är inget annat än simpel hårdporr med sadistiska och kvinnoförnedrande inslag som Rape lekar. Samtidigt antar jag att gubbarna som deltar och de som betalar för att se eländet är gubbslem.
Det här gör mig dock inte särskilt upprörd så länge det sker på frivillig basis. Det som skrämmer mig är skribenterna som försvarar hennes beteende i sina krönikor. Jag är övertygad om att hon befinner sig i ett maniskt skov (en psykos) alternativt att hon blivit frontallobsdement. Att då komma med glada tillrop och uppmuntra hennes sjukliga beteende är rent av förkastligt och LS lär knappast tacka sina kollegor när hon vaknat upp från vansinnet.
Ett maniskt skov följs som regel av en djup depression där risken för suicid är hög. Detta kommer förfölja henne resten av livet. Min gissning är att hon flyr landet eller gud förbjude tar sig av daga.
Till sist tycker jag att LS skulle hållit fast vid att detta är performance art, det låter i vart fall lite intellektuellt men att sälja fittan och prutten för pengar är inget annat än prostitution.
Jag tror att tyckarna i tidningarna kanske kanske har lärt sig att människor kan ta livet av sig av mediedrev, som polischefen Mats Löfving och teaterchefen Benny Fredriksson, därför brer man inte på på värsta möjliga vis.
Citera
2023-08-18, 02:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Kuken kröp in i kroppen och gömde sig när jag såg bilderna här i tråden. Sanslöst oattraktivt.
Fy fan, jag vågar inte ens försöka hitta bilderna 🙈
Citera
2023-08-18, 03:53
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brundlefly
Har ni inte läst någonting alls av vad hon har skrivit? Hon har ont i precis hela kroppen precis hela tiden med undantag för tiden då hon tränar. Och möjligtvis knullar. Med OF kan hon spela in en film den timmen då hon är någorlunda smärtfri - när än den timmen skulle infinna sig - och sen gå och lägga sig igen. Det funkar inte riktigt så i hemtjänsten...

Vad har all den här smärtan för diagnos?
Citera
2023-08-18, 04:57
Medlem
finkels avatar
Det sjukaste med hela historien är att hon tycker sin kropp är så het och sexig, det är fan psykisk ohälsa om nåt.
Har bara sett några bilder länkade från hennes Insta i någon artikel, porrbilderna vill jag för mitt liv aldrig se en skymt av efter beskrivningarna i denna tråd.

Hon har ju kropp som en manlig etiopisk maratonlöpare!

Finns inte ett gram sensuellt och vackert kvinnligt på den.
Trodde inte nån kunde tända på sånt och tom betala för att se mer av det.
Citera
2023-08-18, 05:05
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag blir så sjukt provocerad av rubriken :
Onlyfans bokstavligen räddade mitt liv

Människan sitter i en bostadsrätt värderad till ca 5 mille ,har haft en inkomst på ca 20+ k /mån
och påstår att hon lider och måste sälja våldsporr
Det är fan ett hån mot folk som jobbar i låglöneyrken

Att dessutom en massa kultur överklass håller med henne är absurt
Det är väldigt många kulturmänniskor som bor i dyra bostadsrätter och är fattiga pga höga bostadslån. Ytan är det viktiga.

Det är under dessa människors värdighet att flytta till småstan och ta ett vanligt jobb.
Citera
2023-08-18, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Hon förtydligar att ägarna är män men inte att de är judar. Vissa grupper kan skuldbeläggas men inte andra.
Det här är en viktig poäng för även feminismen är från början judisk och det är hit vi har kommit nu genom årtionden av feminism och judeomarxism, kvinnor i alla åldrar blir knullade eller onanerar offentligt på nätet och sedan hyllas i judiska medier.
För att citera Henrik Arnstad "Så här började det på 30 talet"
Citera
2023-08-18, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Exakt hur har hon erkänt det? Har inte sett någon direkt ursäkt..?
Nej, ingen ursäkt (än så länge) men hon har skrivit att hon är dubbelmoralist. Här har vi det:
https://nyheter24.se/noje/1163776-linda-skugge-bryter-tystnaden-om-onlyfans-ett-satt-att-finansiera-min-traning

– Pernilla Wahlgren och min dubbelmoral (ja) är mig fullständigt likgiltig, jag har annat att tänka på, som exempelvis min dagliga rännskita och smärtan överallt i hela kroppen som bara tar ett kort uppehåll när jag tränar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in