2023-08-17, 20:57
Medlem
Jag blir så sjukt provocerad av rubriken :
Onlyfans bokstavligen räddade mitt liv

Människan sitter i en bostadsrätt värderad till ca 5 mille ,har haft en inkomst på ca 20+ k /mån
och påstår att hon lider och måste sälja våldsporr
Det är fan ett hån mot folk som jobbar i låglöneyrken

Att dessutom en massa kultur överklass håller med henne är absurt
Citera
2023-08-17, 20:58
Medlem
Joe Blows avatar
Det spelar ingen roll vad kvinnor säger och vad dom påstår sig stå för och representera, när det kommer till kritan vill dom egentligen bara visa fittan. Människan är inte mer komplicerad än så.
Citera
2023-08-17, 20:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Tror inte Skugge bryr sig om vad ni tycker om henne och tror aldrig hon gjort det. OF är inte det första småtokiga hon gjort. Dock så befriande!
Mja, hon har tidigare nämnt Flashback i inlägg på Darkside, så hon både läser och bryr sig - till viss del. (Så var snälla)
Citera
2023-08-17, 21:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Hur mycket kan hon dra in på OF? Kan hon ta ut en lön på 40,000 kr i månaden?

Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Efter alla skriverier i media (och tack vare alla som skriver i den här tråden) så tjänar hon ju enormt mycket mer nu än vad hon gjorde tidigare iaf.
I denna konstiga värld är ingenting omöjligt. Plötsligt läser man att bianca ingrosso sålt ett bolag för 200 miljoner, eller något. Folk tycks aldrig tröttna på att betala, för skit...
Citera
2023-08-17, 21:03
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det spelar ingen roll vad kvinnor säger och vad dom påstår sig stå för och representera, när det kommer till kritan vill dom egentligen bara visa fittan. Människan är inte mer komplicerad än så.
Det lite sorgliga är ju att det är det enda, av riktigt värde, kvinnor har. Tjock, smal, ung, gammal, fattig eller rik; det är f*ttan som är intressant.
Citera
2023-08-17, 21:10
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Tror inte Skugge bryr sig om vad ni tycker om henne och tror aldrig hon gjort det. OF är inte det första småtokiga hon gjort. Dock så befriande!

Du tycker att det är "befriande" med BDSM-bilderna där hon är bunden och piskad och hårt rövknullad? Ok, då är det väl också befriande att manliga porrkonsumenter betalar för det? För annar skulle hon ju inte göra det.
Feminazisternas nya budord: Män som betalar för sex är kvinnans befriare! Väldigt komiskt hur ni alltid lyckas slå knut på er själva.
Citera
2023-08-17, 21:14
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Tror tvärtom, att folk bryr sig är A och O för LS. Om inte skulle hon ha tagit ett jobb hos Storåker.
Citera
2023-08-17, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Du tycker att det är "befriande" med BDSM-bilderna där hon är bunden och piskad och hårt rövknullad? Ok, då är det väl också befriande att manliga porrkonsumenter betalar för det? För annar skulle hon ju inte göra det.
Feminazisternas nya budord: Män som betalar för sex är kvinnans befriare! Väldigt komiskt hur ni alltid lyckas slå knut på er själva.
Lägger ingen värdering i Skugges eller någon annans sexuella preferenser, tänder man på kinky sex får man väl ha det. Ja, jag tyckte det var befriande att se bilderna. Det där är något helt annat än kommersiell porr, känns autentiskt, tror hon fotat i stundens hetta med sin kille. Hon ler naturligt på några av bilderna och verkar ha en avslappnad relation till sin egen kropp. Föredrar detta framför opersonlig skådisporr filmad av produktionsbolag alla dagar i veckan. Betalningen är alltså inte vad jag tycker är befriande, men känslan jag fick av bilderna var det.
Citera
2023-08-17, 21:35
Moderator
Citat:
Lägger ingen värdering i Skugges eller någon annans sexuella preferenser, tänder man på kinky sex får man väl ha det. Ja, jag tyckte det var befriande att se bilderna. Det där är något helt annat än kommersiell porr, känns autentiskt, tror hon fotat i stundens hetta med sin kille. Hon ler naturligt på några av bilderna och verkar ha en avslappnad relation till sin egen kropp. Föredrar detta framför opersonlig skådisporr filmad av produktionsbolag alla dagar i veckan. Betalningen är alltså inte vad jag tycker är befriande, men känslan jag fick av bilderna var det.
Nja...tränar 2 ggr per dag, nämner den hela tiden, måste visa upp den sönderpiskad och med spekelum och buttplugs. Inte "avslappnad relation till sin kropp". Jag vill mena att hon har en krampaktig relation till sin kropp ...
Citera
2023-08-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Vad har det med saken att göra? Att hon njuter av sin kropp. Hon säger ju själv att hon skapade en onlyfans för att ha råd med hyra och mat. Det är ingen frihet i det. Frihet hade varit att skapa ett konto för att visa upp sin kropp utan några krav på att få inkomster. Så länge hon gör det för att hon är beroende av inkomsten det ger så är hon inte fri. Sen kan du skriva hur mycket dynga du vill. Är man beroende av att sälja sin kropp så är man inte fri.

Linda är vuxen och gör detta frivilligt. Hon har sjäv sagt att hon gillar bdsm och att underkasta sig.

Personligen tycker jag det verkar som ett självskadebeteende, det är ju våld. Att vara hängiven och underkasta sig behöver inte innebära våld och skada.Men hon vill av någon anledning bli skadad.

Hur som helst skulle hon nog troligen kunna jobba med något helt annat. Varför inte ?
Atr delta i hårt fysisk sex och sen träna och springa mycket. Hon kan nog pröva något helt annat.....jobb.
Senast redigerad av Tissetiss 2023-08-17 kl. 21:48.
Citera
2023-08-17, 21:41
Medlem
Såg några bilder- är så oerhört chockad. Vad vill hon? Fan vilken jävla otjänst hon gör kvinnor. Hennes döttrar- kan inte komma över detta. Ffa alla förnedrings- och våldsinslag.

Från Fittstim till detta. Sjukt, upp och ner, och så oerhört jävla sorgligt.
Citera
2023-08-17, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nja...tränar 2 ggr per dag, nämner den hela tiden, måste visa upp den sönderpiskad och med spekelum och buttplugs. Inte "avslappnad relation till sin kropp". Jag vill mena att hon har en krampaktig relation till sin kropp ...
Träna verkar hon ju göra som smärtlindring. Tänkte på att bilderna inte är retuscherade för mycket och att man ser sex från naturliga vinklar. Denna sortens foton kan lätt retuscheras till perfektion samt tas ur vissa vinklar som framhäver kroppens bästa sidor, kvar blir en människa så snygg att den inte ens ser mänsklig ut. Men hon har låtit ojämn solbränna vara kvar, någon rynka, hon ser ut som människor ser ut vanligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in