2023-08-17, 22:48
Medlem
Jag köpte hennes onlyfans, ser för jävlig ut. En riktig kärring.

Det är helt sjukt att det legitimeras att sälja sig själv på det viset. Är jag sämre som köper då? Nä det är inte samma sak
Citera
2023-08-17, 22:49
Medlem
Kör hon samma bilder på Onlyfans som på Darkside?
Citera
2023-08-17, 22:51
Medlem
liernos avatar
Word 👍

QUOTE=buzzerbuzzer|85418363]Det här jävla våpet fick ju huvudet att nästan sprängas med sina jävla spalter en gång i tiden! Hon var ju dummare än tåget redan på den tiden och jag grunnade en hel del på hur en riktig människa kunde vara så överjävligt korkad.

Det jag förvånas mest över är hur djupt rotat mitt starka ogillande sitter angående denna lilla häxa. Fick syn på namnet, det motbjudande ansiktet och OF-artikeln idag och avskyn bara välde upp i mig nästan lika starkt som då det begav sig. Hon halshögg och försökte förstöra en hel generation unga svenska gossar med sina dagliga bisarra uppslag.

Fast kanske är det så att hennes liv mest går ut på att skada sina närmaste så mycket som möjligt och svenska folket bara är brickor i hennes sjuka spel med familjen? Föräldrarna måste ju ha lidit något oerhört av att ha en sån dotter och blivit behandlade som paria av vänner och grannar sen dagen dottern började göra sig hörd. Och nu ger hon sig på döttrarna så att även dom ska få lida i många år framöver. Eller förväntas dom bli stolta över mammas pluggade rövhål, drypande fitta, piskade rygg och spermadränkta näsa? För säkerhets skull berättar hon om det i massmedia så man kan vara säker på att alla klasskamrater får nys om det. Hahaha! ”Tack mamma” eller?

Eftersom jag inte är helt säker på om jag drömmer eller om tokkärringen gått banans på riktigt lär jag väl få kolla upp det hela lite närmare imorgon. Men om allt visar sig stämma och piskrappen är äkta så har hon kanske kommit till insikt och bett om att få vad hon länge förtjänat. Men att lägga upp det på OF. Osmakligt!

Btw. Nån borde nog skriva in henne![/quote]
Citera
2023-08-17, 22:52
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Vid lite eftertanke är det inte alls svårt att nå fram till slutsatsen att både kadaverdisciplinen kring tränandet och formandet av en atletisk kropp och det masochistiska spjälkandes av densamma både på gym och i dungeon är en reaktion på hennes sjukdom.

Alltså en reaktion på ett odlat hat mot den värdelösa lekamen som är sjuk och ett återtagande över makten kring sagda sjuka kött.

Uppvisandet på DS och OF blir liksom kvittensen snarare än essensen.

En maktdemonstration och beteende för att hålla de mörkare demonerna i schack helt enkelt, därav ”OF räddade mitt liv”-dramatik etc.
Skugge säger sig ju känna nästan ständig smärta p.g.a. sin sjukdom. Hennes intresse av bdsm skulle därmed kunna vara ett medel för att betvinga den smärtan genom smärta. Att istället för att endast lida av smärta lära sig att åtminstone till viss del kunna njuta av smärta, och kanske att bli bättre på att uthärda smärta rent generellt.

Vill minnas att det var ungefär så den svårt sjuke Bob Flanagan resonerade i filmen om sig själv: Sick: The Life and Death of Bob Flanagan, Supermasochist.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sick:_The_Life_and_Death_of_Bob_Flanagan,_Supermas ochist
Citera
2023-08-17, 22:54
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Krönikörer som hyllar gör det pga kåranda och brist på tänkande. Irene Pozar tillhör undantaget som pekar på att OF är en bordell där ägarna roffar åt sig 20 procent av profiten.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/5Bznqe/irena-pozar-om-linda-skugge-pa-onlyfans-bedrev-andrew-tate-trafficking

Hon förtydligar att ägarna är män men inte att de är judar. Vissa grupper kan skuldbeläggas men inte andra.
Citera
2023-08-17, 23:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Kör hon samma bilder på Onlyfans som på Darkside?

Snacka om dålig affärsmodell om man har bilder bakom betalvägg, samtidigt som man också slänger upp dem gratis på DS.

Utan att ha sett hennes OF, så kan man nog fastslå att det åtminstone finns mer content där. Ser att det t.ex. finns 118 filmer. På DS finns det bara 2-3 korta GIFar.
Citera
2023-08-17, 23:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad är det för fel med att söka ett vanligt jobb undrar ju då vän av ordning...

Hemtjänsten skriker väl efter folk? Det är stor brist på pendeltågsförare för att nämna ett par exempel på jobb som hade kunnat passa LS utan att hon hade behövt visa upp sin magra tatuerade ointressanta kropp?

Varför sökte sig inte LS till dessa branscher om hon hade ekonomiska problem? Arbetsskygg?

Samtidigt hade LS kunnat bevara sin värdighet som kvinna, Pernilla Wahlgren hade också sluppit att uttala sig om LS only fans och grova utvik på nätet.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/69ggPL/pernilla-wahlgren-om-linda-skugges-onlyfans-efter-utviket

Vi borde nog alla fråga oss varför har LS en sån otrolig dubbelmoral?

LS ifrågasatte också varför trebarnsmamman PW kunde vika ut sig, idag "viker" LS ut sig på betydligt grövre bilder.
Citera
2023-08-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Snacka om dålig affärsmodell om man har bilder bakom betalvägg, samtidigt som man också slänger upp dem gratis på DS.

Utan att ha sett hennes OF, så kan man nog fastslå att det åtminstone finns mer content där. Ser att det t.ex. finns 118 filmer. På DS finns det bara 2-3 korta GIFar.

Ok, men är filmerna på OF hardcore?
Citera
2023-08-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad är det för fel med att söka ett vanligt jobb undrar ju då vän av ordning...

Min poäng också! Ta vilket jobb som helst för att försörja sig själv och sina barn.

Å andra sidan så har ju hon haft ett ganska speciellt jobb där hennes tyckande och åsikter varit i fokus som debattör. Allt ljus på henne liksom. Steget till OnlyFans är kanske kortare därifrån än vad det är till äldreomsorgen.
Citera
2023-08-17, 23:27
Medlem
Ingen på kvällstidningarna som sökt LS syster också författare för en kommentar?
Citera
2023-08-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Min poäng också! Ta vilket jobb som helst för att försörja sig själv och sina barn.

Å andra sidan så har ju hon haft ett ganska speciellt jobb där hennes tyckande och åsikter varit i fokus som debattör. Allt ljus på henne liksom. Steget till OnlyFans är kanske kortare därifrån än vad det är till äldreomsorgen.

Har ni inte läst någonting alls av vad hon har skrivit? Hon har ont i precis hela kroppen precis hela tiden med undantag för tiden då hon tränar. Och möjligtvis knullar. Med OF kan hon spela in en film den timmen då hon är någorlunda smärtfri - när än den timmen skulle infinna sig - och sen gå och lägga sig igen. Det funkar inte riktigt så i hemtjänsten...
Citera
2023-08-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Såg att Cissi W stöttar henne typ ”män får minsann bete sig hursomhelst men om en kvinna gör det..” Hon verkar också glömt hur Skugge betett sig genom åren och varför uppståndelsen nu blir som den blir.

Det man undrar mer är ju varför de här kvinnorna i media som nu stöttar henne inte erbjöd hjälp när hon verkligen behövde den?! Det hade varit en riktig feminism.

Lol Cissi. Jag är ganska säker på att folk även hade reagerat negativt om en äldre offentlig man med barn vek ut sig genom att sälja grov porr. Det är ju skandalöst beteende.
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2023-08-18 kl. 00:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in