Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Får jag påminna min herre om att du i Sverige kan dömas i domstol för att du använt n-ordet?
Och det tror du uppskattas av de som är emot begränsning av yttrandefriheten? HMF är en haschdimmig nonsenslag som inte baseras på individnivå, utan kan begås indirekt, som något slags undantag. Dessutom är lagen inte lika för alla då ingen mig veterligen dömts för hets mot den svenska folkgruppen. Som majoritetsgrupp anses vi behöva ”tåla mer”. Hur långt ska det behöva gå innan svensken slutar anses behöva tåla mer?
Vi ska röra oss längre ifrån dessa begränsningar, inte fortsätta in i dimman. En sak är säker, islamisterna kommer inte nöja sig med bokbränningsförbud. Inte en chans. De är högst politiskt motiverade, så varför skulle de? Märker de att vi ger efter kommer de kräva mer. Till slut är koranen Sveriges enda heliga bok, och flera av lagarna baserade på vad som står i denna. Muslimerna förökar sig i snabb takt och efter några decennier av beskyddande av denna folkgrupp är de majoritet i Sverige. Det muslimska partiet får egen majoritet och bestämmer själva.
Förstår ni inte detta?