2023-08-17, 21:34
Bannlyst
Hahahaha. Etc som källa. Jesus vilken pajas du är. Ingen källkritik här inte. Skall du inte påstå att V politiker är hederliga och inte mutor när du ändå håller lögner vid liv så att säga .

Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Njae det är ju vid moskéer som högern har utfört hoten och attentaten dom sista 15 åren. Ungefär 9 av 10 moskéer eller andra lokaler i Sverige som används vid sammankomst under islamisk högtid har utsatts för flera attentat.

Du hittar inte samma sak mot svenska kyrkor.

https://www.etc.se/inrikes/sju-av-tio-moskeer-har-attackerats
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ddG17A/polisen-branden-i-mosken-ar-anlagd
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Onld9E/vittnet-om-attentatet-mot-mosken
osv osv
Citera
2023-08-17, 21:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Givetvis inte.

Som grupper.

Förstår du nu?

Jag kan inte se varför tyska invandrade ingenjörer skulle vara så mycket mer våldsamma än svenska SD-killar från Hudiksvall. Det är grupper.

Detta får du faktiskt förklara.
Citera
2023-08-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Vart i Sverige tror ni det smäller?

Min gissning är tunnelbanan i Stockholm.

Usch.. jag tror också att det kommer hända något i Stockholm eller kanske i Malmö😢
Citera
2023-08-17, 21:38
Avstängd
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekarn89
Du fattar verkligen inte varför högern ökar överallt i Europa ?

Min uppfattning är att extremhögern generellt minskar i Europa, vilket förstås är välkommet. I Sverige tog situationen en annan riktning i höstas eftersom våra högerpartier valde att ta makten med hjälp av nazzarna, vilket aldrig tidigare hänt i svensk historia och som påverkade bilden av vårt land oerhört negativt i omvärlden, för att nu kulminera i rena terrorhot. Vi får hoppas att sunt förnuft gör comeback även här. Det verkar ju som det i opinionen i alla fall.
Citera
2023-08-17, 21:38
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Du är verkligen en idiot och svarade inte på min fråga. Tog argumenten slut och hjärnverksamheten? Tyvärr får jag avfärda dig som ett simpelt troll. Jag försvar varken terrorister eller dina kära brännare av helig skrift i destabiliserande eller egoistiska syften.

Jag försvarar inte individerna. Jag förvarar yttrandefrihet.

Du vill tumma på svensk grundlag för att annan kultur utför hot. Det vill inte jag. Du tycker det är rätt att vika sig om en extremist skriker "Jag ska bomba er om ni inte förbjuder det här!", det gör inte jag.

Enkelt och konkret. Behövs inte argument. Om jag är ett troll för att jag inte vill att extremism ska påverka svensk lag och politik ... Well, då är jag ett troll.
Citera
2023-08-17, 21:39
Medlem
mrmiltons avatar
Syltryggen Uffe manar till besinning. Vik inte en jävla tum för muslimsk terror eller hot om terror. Bränn fler koraner och stäng ner moskeer.
Citera
2023-08-17, 21:39
Avstängd
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Jag har aldrig velat släppa in varken barbarer, eller terrorister.
Hade vi inte släppt in dessa, hade vi levt i trygghet och välstånd.

Vi har inte släppt in några såna. Personer som du har skapat dem.
Citera
2023-08-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag kan inte se varför tyska invandrade ingenjörer skulle vara så mycket mer våldsamma än svenska SD-killar från Hudiksvall. Det är grupper.

Detta får du faktiskt förklara.

Nä, du får trolla vidare utan min medverkan.

Noterar dock att du inte ens försökt försvara ditt ursprungliga helt felaktiga påstående att fulla svenska ungdomar skulle mörda en gubbe som förolämpade dem.

Det skulle de inte. Däremot skulle vissa andra grupper göra det. Och det vet du.

Ha det så roligt med trollandet nu.
Citera
2023-08-17, 21:40
Medlem
Poddes avatar
Får man bränna bok i sverige? "Ja allas rätt o.s.v."

Får man bränna bok i finland? "Nej, förbjudet att göra upp eld på allmän plats"

Ni svenskar är fanimig inte kloka, hoppas inga barn behöver lida på grund av koranbränningarna.
Citera
2023-08-17, 21:41
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Hahahaha. Etc som källa. Jesus vilken pajas du är. Ingen källkritik här inte. Skall du inte påstå att V politiker är hederliga och inte mutor när du ändå håller lögner vid liv så att säga .

Han skippar helt att nämna att dom kör lastbilar genom drottninggatan samt skapar spikbomber som planeras detonera mitt i julhandeln - och istället nämner fint "Sånt ser vi inte mot svenska kyrkor"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaefvel
Enligt DN så har diverse sympatisörer från al-Qaida publicerat ”en lång rad om personuppgifter” om svenskar som deras anhängare ”kan göra vad de vill med”. Har någon av er Flashbackare tillgång till en sådan lista?

Men va?! Jäklar… Några ligger risigt till med andra ord.. 😳
Citera
Avslutad
https://omni.se/magnus-betner-sverige-har-aldrig-varit-tryggare/a/1d29bfbd-868b-4b7e-9d29-fa2f3a92c10a
Den åldrades inte väl.

Sorglig utveckling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in