Citat:
Ursprungligen postat av
Gents
Du har aldrig stått på svenskarnas sida. Du saknar identitet, du saknar gemenskap och vill inte vara en del av den svenska gemenskapen. Jag har ingenting gemensamt med muslimer, det har egentligen inte du heller, men du tror du är en god människa och kan mäta humanism i hur många drägg man släpper in i ett land. Att din syster blir våldtagen, att din bror får smäll eller att din mamma blir kränkt rör dig inte ryggen för du får aldrig blockera den där fredliga barriären du byggt upp.
Du är hatisk, du vill svenskar illa. Du tycker inte muslimer som bombar är problemet, du tycker personerna som försvarar yttrandefriheten är problemet. Lite som att skylla på vapnet och hålla mördaren bakom ryggen.
Jag vet inte vad du menar med att "stå på svenskarnas sida", jag har inget intresse att hetsa till någon sorts kamp mellan "andra och svenskar", dessutom vet jag inte att svenskarna som folk skulle vara hotade på något sätt.
Jag har identitet
Jag har gemenskap

(troligtvis mer än du)
Jag är absolut inte hatisk, kolla bara vad som skrivs i denna tråd....
Jag vill ingen illa, och jag älskar vårt fina Sverige med vår fina natur. Har en stor motorbåt guppandes i skärgården, vilket är en fantastisk plats på jorden.
Yttrandefrihet ska vi ha, dumhet ska vi inte ha. Säger som Kristersson, allt som är lagligt är inte lämpligt.