2023-08-17, 13:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Gillar Endo. Dock helt olik spelare än Minamino.
Han är värd den här chansen. Förstår att folk är skeptiska men att döma ut honom med logiken " jag vet inte vem det är därför suger han" är debilt.

Man är inte lagkapten i Bundesliga i flera säsonger samt landslaget om man är en sopa. Otroligt poppis i Stuttgart är han. Blir spännande.

Jag hoppas såklart detta blir kanon, att han är en diamond in the rough som kliver direkt in, startar 30+ matcher och överglänser alla sexiga namn (Caicedo, Rice, Tonali) som fått flyttar denna sommar.

Men på papper blir jag väldigt orolig. Det är tydligt att detta är en spelare långt ner på listan, man byter Fabinho 29 mot en 30-årig spelare som gnuggat i botten på Bundesliga 3 år i rad. Man betalar 18m€ för en spelare med ett år kvar på kontraktet som har marknadsvärde 6.5 på Transfermarkt.

Att spelaren vill komma är nobrainer. Hans bästa möjlighet var att förlänga med Stuttgart eller gå som Bosman och få en sista signon i Europa nästa sommar. Nu kommer han öka sin lön 4-5x troligen och få chansen att spela i topplag i PL. I början av sommaren pratades det om en flytt till Freiburg, som är marginellt bättre än Stuttgart.

Det har Christian Poulsen-vibbar all over. En "billig" transfer som visar sig vara alldeles för dålig för Liverpools önskade nivå. Jag hoppas jag har fel.
Citera
2023-08-17, 14:20
Bannlyst
Hur är den sämste Arsenalspelaren Kai Havertz högst betald?

https://www.capology.com/club/arsenal/salaries/
Citera
2023-08-17, 14:52
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Gillar Endo. Dock helt olik spelare än Minamino.
Han är värd den här chansen. Förstår att folk är skeptiska men att döma ut honom med logiken " jag vet inte vem det är därför suger han" är debilt.

Man är inte lagkapten i Bundesliga i flera säsonger samt landslaget om man är en sopa. Otroligt poppis i Stuttgart är han. Blir spännande.

Kollar du mitt första inlägg om honom så är det exakt det jag skriver, dvs. jag har inte sett honom spela så jag ska inte döma ut honom.

Jag trodde verkligen på Minamino dock, synd att det aldrig funkade.
Citera
2023-08-17, 16:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Vet du hur mycket vi fick för Kane?

Lite mer än en miljard kronor.
Citera
2023-08-17, 16:18
Medlem
HycklarSveriges avatar
Chelseas nya kapten Reece James har åkt på en hamstringskada igen. Förra säsongen var han ju skadad i flera månader, så detta ser ju inte bra ut för honom.

Många som åker på skador nu precis i början av säsongen. Chelsea har ju redan Nkunku som är skadad sen innan.
Citera
2023-08-17, 16:19
Medlem
Gantss avatar
Reece James skadad igen. Varken vara sin hamstring. Jobbigt som fan att se han bli skadad då han bidrar med fart o fläkt.

Tur att vi har Malo Gusto. Han hade en väldigt dålig inhopp mot Liverpool, kanske för nervös. Får se hur det blir mot West Ham.
Senast redigerad av Gants 2023-08-17 kl. 16:45.
Citera
2023-08-17, 17:02
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Lite mer än en miljard kronor.
Ska bli spännande att se vad vi gör för de pengarna.
Lukaku hörde jag, vi får se.
Citera
2023-08-17, 17:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Hur är den sämste Arsenalspelaren Kai Havertz högst betald?

https://www.capology.com/club/arsenal/salaries/
Har länge har Havertz spelat i AFC till att du kan dra en sådan slutsats?
Citera
2023-08-17, 17:15
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Reece James skadad igen. Varken vara sin hamstring. Jobbigt som fan att se han bli skadad då han bidrar med fart o fläkt.

Tur att vi har Malo Gusto. Han hade en väldigt dålig inhopp mot Liverpool, kanske för nervös. Får se hur det blir mot West Ham.

Reece och Nkunku kommer aldrig ha en helt skadefri säsong tyvärr. Två underbara spelare men dom börjar gå i älskade Jack Wilsheres fotspår, iaf Reece.
Citera
2023-08-17, 17:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ska bli spännande att se vad vi gör för de pengarna.
Lukaku hörde jag, vi får se.
Hade varit stor humor ifall Tottenham går och värvar Lukaku😅 Den killen pallar bara inte EPL, det såg man klart o tydligt under hans tid i Chelsea & Man Utd.
Citera
2023-08-17, 17:16
Medlem
jontepsgs avatar
Underbart att Olise dissar Chelsea och signar nytt med Palace.
Citera
2023-08-17, 17:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hade varit stor humor ifall Tottenham går och värvar Lukaku😅 Den killen pallar bara inte EPL, det såg man klart o tydligt under hans tid i Chelsea & Man Utd.

Lukaku vill jag inte heller ha. Han är slut.

Hellre Doku från Rennes. Där har vi en framtida storstjärna tsm med Veliz!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in