Citat:
Ursprungligen postat av
jontepsg
Jo det är klart, man fick ju en chock när det hände. Frankrike skulle ju vinna, det hade varit det bästa avslutet på en fotbollskarriär.
Har inte Ronaldo alltid njutit av stämningen, speciellt när publiken ropat efter hans namn halva matchen. Självklart kan vi inte veta men att Ronaldo började lämna matcher ensam och flera gånger om, händer samtidigt som han blivit petad i både klubb och landslag.. det tycker jag ändå är bevis på att han tar ut sin egen besvikelse före lagets vinster. Fan mot Spurs hann han ju lämna arenan medans laget firade en viktig vinst. 😅
Aa samtidigt som en vinst hade kunnat ge en obehaglig självförtroende-boost. 😬
Det var förmodligen det som var planen, men skallen var inte riktigt där
Han har väl gillat när dom hånat honom och skrikit Messi? Minns någon intervju han gjorde där han sa något i stil med " dom är bara avundsjuka för jag är snygg, rik och jävligt bra"

Jag försvarar inte hans beteende, men samtidigt tror jag att jag hade agerat exakt likadant om jag var i hans sits. Att vara så jäkla van vid att vara stjärna som är första namn i en startelva nästan hela karriären till att bli petad från ingenstans, FUCK THAT!

Det är väl också hans vinnarskalle att veta/tro att han alltid är bäst som gjort att han pushat sig till att levererat det han gjort.
Självklart, tänker bara att en storförlust borta mot City är mer "accepterat" än en hemma. Vi är inne i andra omgången och en förlust kanske gynnar Newcastle mer än en vinst. Dom får inse att dom måste jobba stenhårt för att tangera förra säsongen samtidigt som en vinst kan få dom att börja slappna av lite för dom tror det blir enkelt ?