Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Finns ju mängder av spelare som öser in mål en säsong och sedan försvinner, tror tyvärr? att klubbar blivit smartare och inte hugger direkt. Jag har fan ingen aning om vad dom håller på med i Italien, delägarskap, lån med konstiga avtal, säljer och köper tillbaka, byter spelare för att..
Det är inte bara sättet och spela på, det bara känns som någon som gått under Pep och tror han kan slå läraren. Tror faktiskt inte ens han hade lyckats om han tog över City! Hela vägen så menar jag hela vägen! Vad har spelarna du nämner vunnit ? Vilka storlag har dom spelat för? Är dom världsstjärnor?
Absolut är det så, men kolla en spelare som Vlahovic som är ett år äldre och hade en sjukt bra säsong i Fiorentina men som gick för över 80m euro. Till Juventus också sjukt nog. 😁 Nä serie a är en jävla skum liga, sjukt mycket fuffens och Juve verkar ha ligan i ständigt punggrepp så som dom får bete sig.
Okej då förstår jag hur du menar. ☺️
Vet inte om du såg det jag la till om att fostra spelare, men där har du ett gäng spelare som vunnit en hel del och joinade Arsenal i tonåren. Spelarna jag tog upp är ju så pass nya att dom är precis i början på sina karriärer. Av dom är det såklart bara Saka som är världsklass. Men då kontrar jag, vilken av WH senaste talanger som gått genom klubbens juniorlag anser du vara världsklass, och vad har dom vunnit? Jag kan ärligt säga att jag inte har koll på mer än Rice, och han joinade ju WH när han var 14. Lampard osv har jag såklart koll på, men det var 20 år sedan den generationen slog igenom.