Låt oss få det första överstökat. Schweiz är dyrt. En cheese på donken går på 41kr med dagens valutakurs. Men det är ett fint land och Globe har ju ryktet om att vara en av de bättre klubbarna. Jag var där en måndag och en tisdag. Måndagar är vanligt fkk dag då alla damer går avklädda. Tisdagar är public sex day. Mellan 14-21 stängs rummen och vill man nuppa är det publikt som gäller. Mer om det senare.
Jag bodde på ett hotell i Dubendorf dit man lätt tar sig med spårvagn eller tåg från flygplatsen
Klubben ligger nära tågstationen Schwerzenback. Det tar cirka 5 minuter att gå från stationen till klubben. Dock ligger klubben på en industritomt med parkeringshus och bilmeck man måste passera. Insynen är noll från gatan och vill man råna någon på kassan man har på sig måste det vara det perfekta stället.
När man kommer fram till ytterdörren trycker man på en ringklocka och när dörren låter bzzzz går man in. Entre går på 95+10 chf. Tian får man tillbaka när man lämnar tillbaka handuk, badrock och nyckel. I entren ingår mat, alkoholfri dryck och kaffe.
Är man ny får man en liten förklaring hur allt fungerar.
Efter en dusch och ombyte till badrock så tar jag mig en rundtur i klubben och en tur upp på takterrassen. Ett stort minus är värmen. Det är 32 grader och sol ute och klubben känns som en bastu på egentligen alla ställen utom just vid baren. På terrassen går det knappt vara heller pga av värmen.
En tjej säger att management inte vill installera AC för det skulle göra tjejerna sjuka som måste vistas i det så många timmar om dagen. Jaja.
Klubben ger annars ett helt okay intryck. Det finns bra ställen att sitta på. Maten på restaurangen är okay, bubbelpoolen är varm (woho) osv. Inget är slitet eller ger ett billigt intryck.
Tjejerna är det viss blandning på. Blandningen är att det är olika typer av rumänskor. Skulle säga att 90% av de jag talade med var från Rumänien.
Inget fel med det men vill man ha större variation ska man nog till ett annat ställe.
De flesta har fejkbröst, fejkläppar och smala tonade kroppar. Rövarna är dåliga. Väldigt få har stora fylliga rumpor vilket var lite tråkigt. Den med störst röv var bartjejen...
Det är ganska få som kommer fram och försöker ragga upp dig. De flesta sitter och väntar, söker ögonkontakt eller tar en jaktrunda runt klubben. Ingen blir märkbart sur för du ursäktar att du inte vill gå till ett rum just nu.
Det ända sharkiga jag råkade ut för var när två tjejer som just då var bakom baren frågade om jag skulle med dom på en trekant. Jag sa att jag inte vill ha en trekant just då. Närdå då? Frågade dom tillbaka för att sedan fortsätta med att det är väl inget bättre med att inleda en måndag med en trekant?! Då röt en av managementdamerna till något på tyska och den ena tjejen blev som stel i ansiktet och sa "i'm so sorry". Globe verkar ha pli på tjejerna.
Den första tjejen jag gick iväg med var Olivia. Som är en kort rumänska på 150cm och 22 år. Kort och späd men med stora, fylliga och mjuka bröst. 30 minuter full service på 150 chf.
I detta pris ingår tungkyss och bj utan kondom. Receptionen håller koll på tiden.
Jag kom på cirka 20 minuter och sa vi kunde nöja oss så. Men Olivia sa att receptionen kommer undra vad som gått fel om vi kommer tillbaka så tidigt.
När 30 minuter väl gått så går man tillsammans till receptionen och betalar. Sen får tjejen sin del av pengarna från receptionisten.
Betala kan man göra kontant eller med kort. 10% avgift läggs på kreditkort. Jag testade med Revolut som ska vara debit kort och inga avgifter lades på.
Sedan var jag med Rebecca, Leona från Brasilien och Ava. Gillade inte helt attityden från Rebecca som var mycket mekaniskt. Se andra två var bra.
Tisdag och public fuck day. Jag känner mig normal obekväm att byta om på gymmet eller simhallen och nu ska det knullas bland främlingar. Klubben var mer fylld av män den här dagen och jag insåg att många kommer bara för att titta på när andra ligger.
På denna dag är det även liveshow på scen kl 15 och 21 då fyra gäster får sätta på varsin tjej till hög musik och allas beskådan på bästa plats.
Rätt roligt koncept att titta på amatörer sätta på pangsnygga tjejer.
Efter första showen kände jag att jag måste prova. Jag tog en riktig smal, tunn och kort blondin som hette Alina och gick in på rummet bredvid bion. Dörren till rummet var öppen men kändes som det kanske skulle framstå som mer privat i min hjärna om vi var inne i ett litet rum.
Hon sög mig hård och jag såg i ögonvrån att någon gått in i rummet och stod snett bakom och titta på. Jag tänkte att jag måste få henne på alla fyra och börja knulla. Så sätter igång och kör på i doggy säkert 15 minuter och till och från ganska hårt, tills jag kommer. Jag vänder mig om och ser 5(!) snubbar bakom mig i det lilla jäkla rummet. Alina säger "oh gosh so many" och en av snubbarna säger "yes it was a nice show!"
Så... Nu har jag knullat till publik, kändes ganska konstigt.
Gjorde om det igen med en tjej som hette Kate inne i biorummet. Samma sak där. Snubbar kommer in och sätter sig nära för att kolla. Jag lyckas koncentrera mig på tjejen och göra mitt men det är ett koncept som är för främmande för mig för att jag ska tycka det är 100% kul.
Så jag stannar kvar och äter, dricker kaffe och kollar sista live showen för att sedan tacka för mig.
En fkk miljö känns mer steril och fejk än att tex ha en eskort från ett bra ställe i flera timmar. Tycker det är ganska avtändande att det första som händer innan avsugning är att våtservetter åker fram för att tvätta kuken, samtidigt som jag förstår det
Jag har ingen ånger att jag provade på Globe. Många tusen fattigare men ett minne för livet.
Olivia
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=1192
Rebecca
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=1289
Leona Brazil
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=899
Ava 25
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=1235
Alina
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=1320