Här kommer mina intryck från mitt första besök på Globe tidigare i november! Jag prickade in en tisdag eftersom jag var extra nyfiken på ”public sex day” när alla rummen är låsta och allt det roliga alltså måste ske ute i de allmänna lokalerna! Globe har ett
veckoprogram med olika teman olika dagar, en kul idé som jag önskar att även fler tyska FKK’s kunde ta upp.
Som tidigare nämnts här är det helt klart dyrare än i Tyskland: Entrén är som tidigare 95 CHF + 10 i deposition för nyckeln, så 105, men nu är ju francen dyrare än euron, lägg på 10% så stämmer det rätt bra. Jag blev artigt bemött av en trevlig herre i entren som förklarade på bra engelska hur det fungerade, stort sett samma som i Tyskland men med skillnaden att man kan betala även tjejerna med Euro eller direkt med kort om man går tillsammans till kassan efteråt. Jag hade inte tagit ut några CHF så det var ju väldigt praktiskt (och det var inget påslag på bankkort). En annan skillnad är att här duschar männen och tjejerna tillsammans, väldigt trevligt vilket jag skulle komma att uppskatta lite senare! Det är inte alls lika stort utbud av tjejer som på t.ex. Sharks men å andra sidan är praktiskt taget alla extremt knullbara och servicen är överlag på topp. Stället som helhet upplevs som lyxigt och fräsch, det finns ingen speciell porrbio men gott om skärmar där det spelas upp kvalitetsporr. Restaurangen på andra våningen är riktigt fint inrett och maten bland det bästa jag ätit på någon FKK.
När man kommer in i lokalerna första gången kan layouten vara lite förvirrande med olika gångar och avdelningar men man vänjer sig snabbt. I mitten finns en scen där de olika showerna äger rum, bredvid baren och fullt med britsar och soffor runtomkring. Jag kom kl 13 och det var ca 15 tjejer och 20 män där, och verksamheten var redan i full gång – flera par hade sex runt omkring, bl.a. en gubbe som låg på rygg och fick världens behandling i en soffa, tjejen sög och dreglade redigt på hans kulor så här insåg man snabbt att det är på allvar! Man blev raskt sugen på att delta själv så efter ett tag hamnade jag i soffan med en porrig brud med silisar,
Valerie, 26 från Ukraina. Vi började kyssas och hon bjöd på en fin avsugning och härligt knullande i olika ställningar, bra start men lite tamt ändå. Men kul att ha sex bland alla andra, om man nu går igång på det (som jag). Priserna är samma som på Sharks men i CHF som sagt, så 150 CHF för 30 minuter med full service/GFE och OWO = ca 165 EUR.
Efter Valerie tog jag det lite lugnt, hoppade ner i en jacuzzi och väntade på showen som snart skulle börja. Showerna funkar så att tjejerna väljer ut eller avtalar med männen i förväg, blir man "utvald" får man alltså knulla gratis som en del av showen, om man bara klarar av att få upp den inför alla som tittar på! Jag var inställd på att bara titta men plötsligt kom en av de absolut hetaste tjejerna av alla helt enkelt fram till mig i jacuzzin och frågade från ingenstans om jag ville vara med på showen. Jag stammade fram ett ”visst, tack” och var för paff för att få hennes namn, sen fick jag reda på att det var
Bianca (en av de
fasta tjejerna på Globe). Nu blev jag genast rätt nervös för första gången på länge... upp ur badet och bort till en av britsarna i cirkel runt scenen, rätt så spänd på vad som skulle hända nu!
Till slut kom fyra tjejer i underkläder ut och började dansa och glida runt varandra upp på scenen, efter ett tag pekade dem till var sin man som de hade avtalat med tidigare (inklusive mig som sagt) och då var det bara att gå upp på scenen och börja hångla med ”sin” brud! Grymt upphetsande men irriterande nog hade jag svårt att få upp den, skyller på nervositet och att jag redan varit på ”rum” en gång... men Bianca gick ner på knä och gav mig en härlig stående avsugning (utan gummi) med mycket spott och rätt porrigt, för publikens skull! Hon höll på länge och väl så jag svarade med att slicka henne, jag fick henne att ställa sig upp och lyfta upp ena benet mot stången i mitten och dök in som en galning! När jag nu äntligen blivit hård hann vi precis börja knulla (fortfarande stående) men då ringde klockan och det var dags att sluta! Vinnarna utannonserades och till min stora förvåning var det faktiskt vi som vann! Priset är en gratis entrébiljett som gäller valfri dag i en månad, och jag tänkte att jag nog inte kommer ner hit igen inom 30 dagar så det var bara att ändra reseplanerna och stanna här en dag till!
Det är två shower om dagen, på eftermiddag och kväll, men man får bara vara med på en om dan. Så till kvällen slog jag mig ned igen bara för att titta, men då kom
Alice fram, runt 30, smal med långt svart hår och stora tuttar, och undrade lite diskret om vi skulle köra vår egen show vid sidan av. Japp, jag blev redan hård igen och när hon började tungkyssa mig på riktigt så var det inget att sätta emot. Jag var lutad mot en pelare och hon gick ner på knä bredvid och började med ännu en härlig avsugning med ljuvlig DT, som gled över i en 69:a. Nu skulle vi minnsan ge gubbarna nånting att titta på! Först började vi med missionären när jag höll upp hennes huvud då hon låg över kanten men snart bytte vi till en mer praktisk doggy, stående och lutande mot pelaren, och så höll vi på medan showen försiggick som bäst brevid oss med fyra andra knullande par, och fullt av folk runt som tittade på allt. Att vara mitt inne i allt detta var en helt otrolig upplevelse!
Till slut rundade vi av när showen också tog slut, jag vill gärna avsluta med att spruta ner hennes tuttar men klarade irriterande nog inte av att komma även om jag fortfarande var stenhård. Vi bestämde träff nästa dag istället eftersom jag ju fick en dag till på köpet! Dessutom är det ”fittslickningstävling” på onsdagar och det blev man ju också nyfiken på! Resten av kvällen tillbringades på restaurangen och i jacuzzin och konverserade med diverse andra gäster, tänkte att jag får spara mig lite till nästa dag... En annan rolig sak som hände var att schweiziska skattemyndigheten gjorde ett oannonserat besök under kvällen med 6-7 stycken kavajklädda byråkrater med laptops, som slog upp läger i restaurangen när jag satt där och sen fick alla tjejerna snällt stå på kö för att redovisa sin verksamhet så att allt gick rätt till! Tänk er en sådan scen hemma i gamla Svedala, det hade varit något det!
Dag #2: Kom tillbaka vid ungefär samma tid men nu var det väldigt mycket lugnare. Jag tänkte ta det väldigt lugnt, men då vet ni nog hur det brukar gå! Mycket riktigt: Efter att ha tackat nej ett antal gånger ladde jag mig i en soffa och då kom
Kaija, 30 (men även hon ser ut som max 25). Skitsnygg blondin med fantastiska silisar som kändes som riktiga, och med en otrolig rumpa och fantastisk fitta! Vi klickade genast, hon tafsade på mig genom handduken och fick ett prompt svar. Lite kyssar på det och det var bara att köra på 30 min på plats i soffan. Underbart att bara ligga brevid varandra och råhångla med fantastiska tungkyssar, de bästa på länge med en stor, mjuk, blöt mun som sög in hela mig. Sen över i en ljuvlig 69a, jag tryckte in ett par fingrar och sög på hennes klitoris vilket hon svarade bra på. Efter ett tag satte hon sig upp på mitt ansikte. Men nu bara måste vi knulla! På med gummit och först bakifrån i soffan, återigen medan andra tittade på. Jag stötte hårt i henne och hon stönade gott! Hon vände bak huvudet och vi tungkysstes så där superporrigt medan jag knullade henne hårt. Sen över till cowgirl, nu kunde jag stöta ännu mera vilket hon gillade. Vilken utsikt med hennes blonda hår svepande ner över tuttarna, allt medan en annan tjej körde poledans i bakgrunden och ett par andra par hade inspirerats av oss. Nu kände man sig som en kung!
Till slut hade halvtimmen gått igen, dags att förlänga eller avsluta? Men jag behövde en paus så det var lagom att lägga sig bredvid varandra och bara kyssas igen ett tag till. Hon frågade om vi ville duscha tillsammans, självklart ville jag det! Över till entrén och fram med kortet (165 euro), Kaija fick sina CHF från herrn vid disken och sen in i duschen, vi tvålade in varandra och hon smekte mig överallt, jag tvålade in hennes ljuvliga tuttar och vi tungkysstes igen. Vilken avslutning på dagens första träff! Senare på kvällen blev det en hel timme igen med henne som även det var fantastiskt bra.
Jag hade tidigare avtalat med Alice om att vi skulle köra ”licking contest” tillsammans, tyvärr var hon upptagen på ett rum när det var dags men hon hade bett en kollega att ta hand om mig istället – vilken omtänksamhet! Så jag fick nöjet att slicka en lång rumänska som jag aldrig fick namnet på, men en fin fitta hade hon och jag gjorde så gott jag kunde, men tyvärr hade paret bredvid oss lite bättre teknik, så de vann när tjejen brast ut i en högljudd orgasm (det var bara oss två par vid detta tillfälle). Jaja, man kan inte vinna varje gång! Och det var nog tur att jag inte fick en entrébiljett till...
Så avslutningsvis är det bara att ge Globe högsta betyg och rekommendera ett besök å det varmaste. Se till att bankkontot är så fullt som möjligt och kom ihåg att man bara lever en gång...