Första besöket på Globe på över ett år så jag var på spänn. Överallt i Zürich så scannas vaccinbeviset eller FOPH (som är någon form av bevis på vilka intyg man har och som ska laddas upp till myndigheterna innan man besöker landet.
Jag började på eftermiddagen med att käka lite på Hooters som jag av någon anledning alltid undvikit. Tanken var att få lite ögongodis och blev överraskad av att maten faktiskt var hyfsat bra. Med tanke på deras affärsidé så trodde jag att det skulle vara betydligt sämre.
Jag anländer till Globe vid 19:30snåret som vanligt och räckte över vaccinintyget men med schweizisk snabbhet så hinner man knappt betala inträdet och lånet av nyckel innan man får tillbaka beviset.
Jag tog en snabbdusch och just på Globe så duschar män och kvinnor tillsammans så det var lite ögongodis innan man gick till baren och tog något att dricka samtidigt som man smälte intrycket av att äntligen vara tillbaka.
Efter att ha tittat på gogodansare och snackat lite med en schweizare så började det bli dags för dagens första tjej och ungefär då så såg jag en gammal bekant som jag har varit med flera gånger tidigare nämligen Nico. Nico är i 35 års åldern men med en kropp som en 20 åring. Och även om hon numera har färgat håret blont så är hon lika sexig som tidigare så jag spenderade en timme med henne för 280CHF och hade en fantastisk stund, hon är en av få tjejer som jag träffat flera gånger. Hon finns här på deras hemsida:
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=384
Efter att vi tog en gemensam dusch så gick jag tillbaka till baren och relaxade och snackade med ett par av tjejerna medans jag tittade på lite av gogodansarna. Efter ett par timmar så var det dags för lite liveshow på scenen med dildos och lesbisk sex vilket naturligtvis var trevligt och då showen var över märkte jag att det var på tiden att jag letade upp en ny tjej att gå till ett rum med och sprang på Bianca.
Bianca är ung och lite mer blyg än Nico men sexet är ändå kanonbra (även med de höga förväntningarna som man har inne på Globe). Det blev en timme för 280CFH.
http://club-globe.ch/de/girls-detail.php?id=991
Efter en dusch så kände jag mig nöjd för kvällen och drog mig tillbaka till hotellet. En sak jag har märkt när jag är på Globe så går jag in färre gånger i rummen än vad jag gör i Tyskland men är ändå mer nöjd när jag vankar tillbaka till hotellet så det behöver inte bli så mycket dyrare vilket alltid är en tanke man får i Schweiz. Dagens nota stannade på 655CHF eller c:a 6 150 SEK.
Väl tillbaka på hotellet så börjar man fundera på hur mycket man har saknat på resandet och FKK/Saunaklubbar nu under pandemin så det blir till att boka en ny resa snart igen.