Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Hon äger väl sin bostad i Sollentuna, 111 kvm, värd runt 5 miljoner? Sälj den och köp eller hyr något billigare, är mitt tips. Om det är pengarna det kommer an på, men det är nog fler variabler i samverkan här...
Det är nog lite för sent för att hon ska sälja bostaden. Hon ville hellre leva ett fortsatt medelklassliv än inse att hon inte längre har råd med det.
Det hon har gjort är såpass grovt att hon knappast kommer kliva ur träsket igen. Hon hade väl i värsta fall kunnat bli strippa istället för att göra grovporr?
Grejen är att hon ser det som normalt. Vad har hon gjort innan? Folk blir chockade över att jag vägrat sälja mina trosor när jag fått anbud på 1200 för ett par. Men även om man har dålig ekonomi så är det ju också välkänt att det finns en
normaliseringsprocess och att det börjar mer harmlöst för många.
Att vägra sälja mina underkläder kanske var "dumt" men samtidigt handlar det även om hur jag värderar mig själv. Jag ser inte mig som något som är lätt offer för pengar.
Man kan undra hur länge det pågått med Linda. Antagligen har hon sexarbetat för att ha en bättre ekonomisk situation och bara fortsatt. Herregud, ingen vaknar väl en dag och vill bli Sveriges snackis?