Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-15, 09:53
Bannlyst
Det hade behövts en kristallnatt inriktad på moskéer.
Citera
2023-08-15, 09:55
Medlem
Gulligt hur Al-Qaida försöker hålla sig relevanta igen, ingen har väl brytt sig om dem de senaste 15 åren? Snart kommer de finnas på tiktok och försöka radikalisera barn. Lyckligtvis väger nog videoklippen på folk som äter tårtor med senap tyngre bland gruppen de riktar sig mot (unga).
Citera
2023-08-15, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Varför inte spränga dom som bränner koranen? Namnen finns ju så det lär väl inte va så svårt och hitta dom
Eller hur!? Jag har också reagerat på att terroristerna mäktar med att flyga in flygplan i skyskrapor i New York och spränga tunnelbanor i London. Men att ta en enda person av daga i Sverige är tydligen skitsvårt.
Citera
2023-08-15, 10:27
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMode
Vi kommer aldrig kunna skydda oss fullt ut mot ensamma attentatsmän.

Håll er borta från folksamlingar.

Jag skulle inte vilja åka tunnelbana just nu. Stockholmare får vad de förtjänar

89% av dem röstade för att skeppa hit ännu fler muslimska apor.
Citera
2023-08-15, 10:32
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stretfordend89
Eller hur!? Jag har också reagerat på att terroristerna mäktar med att flyga in flygplan i skyskrapor i New York och spränga tunnelbanor i London. Men att ta en enda person av daga i Sverige är tydligen skitsvårt.
Det är väldigt märkligt
Citera
2023-08-15, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Behöver vi vara oroliga? Vi har väl +600 000 muslimer här i Sverige.
Ja. Då är det mycket sannolikt att det kommer att ske.
Gissningsvis så kommer ingen att reagera på detta förens det är för sent. Det är en svensk tradition att göra så.
Citera
2023-08-15, 11:09
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/al-qaidas-nya-hot-mot--sverige-avskyvarda/

Al-qaida uppmanar muslimer i Sverige och Danmark och i världen att begå dåd i Sverige och Danmark och speciellt mot diplomater.

Själv anser jag att vi måste stå upp för våra värderingar och lagar. Sker det ett terrordåd så måste våra beslutsfattare slå tillbaka kraftfullt till vilket pris som helst. Det kan innebära hårda restriktioner mot muslimska samfund i Sverige, razzior, inskränkningar.

Hur ska du ha det? Ska vi "stå upp för våra lagar" eller ska vi bryta lagarna genom att göra som du föreslår i din sista mening?
Citera
2023-08-15, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Varför inte spränga dom som bränner koranen? Namnen finns ju så det lär väl inte va så svårt och hitta dom
De är nog lika ologiska, morallösa och extrema som skolskjutare i USA, dvs. de ger sig inte på "skyldiga" utan allt som rör på sig.
Citera
2023-08-15, 11:26
Avstängd
Citat:

Al-qaida uppmanar muslimer i Sverige och Danmark och i världen att begå dåd i Sverige och Danmark och speciellt mot diplomater.

Själv anser jag att vi måste stå upp för våra värderingar och lagar. Sker det ett terrordåd så måste våra beslutsfattare slå tillbaka kraftfullt till vilket pris som helst. Det kan innebära hårda restriktioner mot muslimska samfund i Sverige, razzior, inskränkningar.

Razzior mot muslimer eftersom terrorister som är uppbackade av SD dödar svenskar?

Om det sker razzior och attacker mot oskyldiga muslimer kommer muslimerna som inte är terrorister idag att börja kriga i Sverige. Då har ni verkligen öppnat krig mot muslimer.
Citera
2023-08-15, 11:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Det hade behövts en kristallnatt inriktad på moskéer.

Precis vad al qaeda vill.

Jag är inte al qaeda men om det blir så du önskar kommer jag att börja kriga i Sverige för att skydda muslimerna.

Finns gott om vapen i Sverige…
Citera
2023-08-15, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Är du även för att lagföra de som skulle stå bakom ett eventuellt terrordåd?
Nej, nej. De som ska lagföras är crazy cat ladies och pensionärer som lämnar stekpannan på sidan av återvinningskärlet - inte terrorister som är ute efter att mörda folk som de inte ens känner. Skärpning nu, allihop!
Citera
2023-08-15, 11:28
Medlem
EltonToilets avatar
Citat:

Såhär är det. Om nånting som FAKTISKT inte skadar någon fysiskt, om och om igen riskerar mängder av folks liv ELIMINERAR man det hotet i förebyggande syfte

Förstår ni?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in