2023-08-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Det en okänd person på en Facebook tråd visar vem hon är? Med samma argument visar gäddornas loggar vilka de är. Skillnaden är att loggarna är skriva med deras ord.

Kapten Klänning var långt värre än en "Communal narcissist"

Ja, håller med, det var riktigt dålig jämförelse, det kryper jag till korset med.
Citera
2023-08-14, 20:40
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Nu är du ute och cyklar….som vanligt
OT. Lugna ner dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Vad då inte göra flera saker samtidigt? Jävla möda det krävs av någon att ta avstånd från prostitution.
Det är ingen som tar avstånd från prostitution från de som är emot sexuella övergrepp mot barn. Gäddor propagerar oftast för det. Polisen prioriterar såna brott. Har du sett operation torsk?
Citera
2023-08-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Alla människor tar semester. Varför tillåts de inte ha semester enligt om det nu är sant att de är på semester?

Säger ingenting om det. Skiter fullständigt i det. Men inbilla dig inte att de är där på ”studieresa”. Bara ett svepskäl för att föreningen ska stå för kostnaden.
Du inbillar dig väl inte att den skapades för barnens skull?
Citera
2023-08-14, 20:45
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Säger ingenting om det. Skiter fullständigt i det. Men inbilla dig inte att de är där på ”studieresa”. Bara ett svepskäl för att föreningen ska stå för kostnaden.
Du inbillar dig väl inte att den skapades för barnens skull?
Du behöver varva ner Qstar. Du är väldigt överkänslig.

Låt oss säga att du har rätt för första gången. Vad skulle bevisen vara att Dumpen inte bryr sig om barn?

För att människor stödjer arbetet?
Citera
2023-08-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det finns väl inget som tyder på att Saras inställning försämrar Dumpens arbete.
De har kommit väldigt långt nu på 2 år och vi hoppas på en lika lyckad fortsättning.

Har dom? Gärna några ex? Sara sliter som ett djur och det ska hon ha cred för men nån lagförändring finns inte i sikte trots att det är hennes paradgren. Du har väl varit duktig och skrivit på. En bjud- och suparresa till Thailand förändrar inget.
Praoeleverna borde sats på ett plan över Atlanten för att lära sig lite mer och då eventuellt kunnat påverka på hemmaplan. Det är uppenbarligen ingen som förstår vad dom har i Thailand att göra om man vill förhindra övergrepp på barn. Det finns lämpligare resmål.

Det måste gå via Riksdagen i en demokrati vettu.
Citera
2023-08-14, 20:47
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Du svarade inte på varför du är emot Dumpen som själv har blivit utsatt för sexuella övergrepp som barn. Det går inte riktigt ihop. Det är som att du försvarar din förövare så det luktar trolleri.

Därför att jag har en hjärna. Patrik och Sara är sexfixerade, narcissistiska, giriga mobbare som inte drar sig för att gå över lik. De drar sig inte ens för att dirigera barn från tiktok till Dumpen, där barnen (som de påstår sig värna) möter sexchattande, filmer och fotografier. Dessutom usla förebilder för barnen att se dessa aggressiva vuxna som beter sig som gorillor.

Jag har mycket svårt för sådana människor, därför att de är oärliga med sitt uppsåt. Därför att de uppmanar till mord. Därför att de uppviglar pöbeln.

Det betyder inte att jag försvarar pedofiler eller sexövergrepp. Inte någonstans.
Citera
2023-08-14, 20:50
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Därför att jag har en hjärna. Patrik och Sara är sexfixerade, narcissistiska, giriga mobbare som inte drar sig för att gå över lik. De drar sig inte ens för att dirigera barn från tiktok till Dumpen, där barnen (som de påstår sig värna) möter sexchattande, filmer och fotografier. Dessutom usla förebilder för barnen att se dessa aggressiva vuxna som beter sig som gorillor.

Jag har mycket svårt för sådana människor, därför att de är oärliga med sitt uppsåt. Därför att de uppmanar till mord. Därför att de uppviglar pöbeln.

Det betyder inte att jag försvarar pedofiler eller sexövergrepp. Inte någonstans.

Har du mer exempel förutom tiktok?
Citera
2023-08-14, 20:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Alla människor tar semester. Varför tillåts de inte ha semester enligt om det nu är sant att de är på semester?
Det är bra de är på semester, för det är då man börjar fundera på vad man gjort fel. Har vi tur lägger de ned Dumpen då de kommer tillbaka.
Citera
2023-08-14, 20:53
Medlem
Citat:
Du behöver varva ner Qstar. Du är väldigt överkänslig.

Låt oss säga att du har rätt för första gången. Vad skulle bevisen vara att Dumpen inte bryr sig om barn?

För att människor stödjer arbetet?

Är det inte ironiskt att det dumpen vill skydda barnen från är exakt det de serverar dem.
Massor av ungar har varit inne och tittat och läst på chatloggarna.
Hade det inte varit för dumpen hade de troligen aldrig kommit i kontakt med sånt material.

Källa? Googla dumpen på TikTok. Borde räcka gott och väl.
Citera
2023-08-14, 20:53
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är bra de är på semester, för det är då man börjar fundera på vad man gjort fel. Har vi tur lägger de ned Dumpen då de kommer tillbaka.
De har varit tydliga med ändamålet. Att byta miljöer är även hälsosamt.

Då måste du ha funderat på det i flera år. Vad kom du fram till?
Citera
2023-08-14, 20:54
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Är det inte ironiskt att det dumpen vill skydda barnen från är exakt det de serverar dem.
Massor av ungar har varit inne och tittat och läst på chatloggarna.
Hade det inte varit för dumpen hade de troligen aldrig kommit i kontakt med sånt material.

Källa? Googla dumpen på TikTok. Borde räcka gott och väl.
Massor av ungar blir utsatta av pedofiler och loggarna visar hur pedofiler fungerar. Informativt. Givetvis kan det uppfattas som ett problem för dig enligt på det sättet du har uttryckt dig på.
Citera
2023-08-14, 20:55
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Hur tror du han träffade Sara ifrån första början?

Ska jag sitta och gissa? Jag vill veta om det finns belägg för om han är en torsk, inte hur han träffar kompisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in