2023-08-14, 20:30
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Bra för vem?
För arbetet med Dumpen, som vi hoppas utvecklas alltmer och försvårar för Gäddor.
Håller du med?
Citera
2023-08-14, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
För de som drar nytta av vad de kan lära sig i ett land många åker till för sexturism. Finns många organisationer där som arbetar aktivt mot att barn ska bli offer.

Tillåt mig tvivla. De är där på semester. Du kommer inte kunna övertyga om annat. Jag vet hur representation funkar.
Citera
2023-08-14, 20:31
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Jaha, men där ser man, Sara borde alltså då fatta att barn far illa och prostitution har ett samband. Ändå tycker hon prostitution är okej. Hon är någon slags kvinnlig Kapten klänning light?

Utveckla kopplingen till kapten klänning
Citera
2023-08-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Svarat på allt. Vi förstår inte vad du gör här.

Nu har du fastnat i prostitution och vi förstår inte relevansen till Dumpen. Om du förklarade vad du menar så blir det lättare att föra diskussion.

Vad menar du med att Dumpen ska vara i tre länder samtidigt?

När påstod jag att ska vara i 3 länder samtidigt? Håll reda på inläggen du
Citera
2023-08-14, 20:33
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Tillåt mig tvivla. De är där på semester. Du kommer inte kunna övertyga om annat. Jag vet hur representation funkar.
Alla människor tar semester. Varför tillåts de inte ha semester enligt dig om det nu är sant att de är på semester?
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-14 kl. 21:26.
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
När påstod jag att ska vara i 3 länder samtidigt? Håll reda på inläggen du
Du klagar på att de inte är i Rumänien när de besöker Thailand och Filippinerna. Det ser jättekonstigt ut Qstar. Nu får du förklara dig.
Citera
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Du har rätt att tro vad du vill om din omgivning. Kom bara ihåg att genom sig själv dömer man andra. Har för mig att de uppdaterar om resan på Facebook om du är orolig.
Citera
2023-08-14, 20:34
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Jaha, men där ser man, Sara borde alltså då fatta att barn far illa och prostitution har ett samband. Ändå tycker hon prostitution är okej.
man kan inte göra flera saker samtidigt. De jobbar efter sina visioner.

Ungefär som att du är upprörd över att Heinz inte tillverkar sneakers.
Citera
2023-08-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
För arbetet med Dumpen, som vi hoppas utvecklas alltmer och försvårar för Gäddor.
Håller du med?

Jag godkänner inte dumpens metoder, och jag anser att de är extremt oseriösa. De borde bli av med utgivningstillståndet.
Citera
2023-08-14, 20:36
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ja, hon är idealist och världsförbättrare utåt men bakom det där något helt annat. Communal narcissist. Tror de där orden i Paolo-tråden visar vad hon egentligen är för figur egentligen.

Det en okänd person på en Facebook tråd visar vem hon är? Med samma argument visar gäddornas loggar vilka de är. Skillnaden är att loggarna är skriva med deras ord.

Kapten Klänning var långt värre än en "Communal narcissist"
Citera
2023-08-14, 20:37
Medlem
Citat:
man kan inte göra flera saker samtidigt. De jobbar efter sina visioner.

Ungefär som att du är upprörd över att Heinz inte tillverkar sneakers.

Vad då inte göra flera saker samtidigt? Jävla möda det krävs av någon att ta avstånd från prostitution.
Citera
2023-08-14, 20:38
Medlem
Citat:
Du klagar på att de inte är i Rumänien när de besöker Thailand och Filippinerna. Det ser jättekonstigt ut Qstar. Nu får du förklara dig.

Nu är du ute och cyklar….som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in