2023-08-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Är det inte ironiskt att det dumpen vill skydda barnen från är exakt det de serverar dem.
Massor av ungar har varit inne och tittat och läst på chatloggarna.
Hade det inte varit för dumpen hade de troligen aldrig kommit i kontakt med sånt material.

Källa? Googla dumpen på TikTok. Borde räcka gott och väl.

”Hej alla barn!” är klassisk Dumpen-historia. Ja, givetvis skiter Dumpen om barn ser och läser deras snusk.
Citera
2023-08-14, 20:58
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Hur tror du han träffade Sara ifrån första början?

Citat:
Är inte många av de prostituerade defacto offer för sexuellt våld som barn?
Är väl de föreningens fond ska gå till…

Citat:
Återigen. Kastar du bara skit på andra tråddeltagare. Blir rapport på det här.
Håll dig till sakfrågan i fortsättningen. Personliga påhopp anmäls direkt.
Du får svara på mina frågor och sluta säga påståenden som inte är sant.
Du får mer än gärna citera där jag kommer med personliga påhopp. Det skulle resultera i varning.

Så vad har du kommit fram till idag? De som inte pratar om prostitution är inte emot det och Dumpen jobbar gör inte tillräckligt för barnen. That’s it?
Citera
2023-08-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Massor av ungar blir utsatta av pedofiler och loggarna visar hur pedofiler fungerar. Informativt. Givetvis kan det uppfattas som ett problem för dig enligt på det sättet du har uttryckt dig på.

Jag har redan fattat att du inte ser problemet. För, precis som dumpen bryr du inte om barn. De är bara en lämplig ursäkt för att hata på nätet.
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Dina personliga påhopp är osmakliga. Håll dig till trådens ämne istället för att diskutera min person.

Det går att hålla två tankar i huvudet samtidigt.

Pedofili/sexövergrepp = åt helvete
Dumpen = metoderna och utförandet åt helvete
Jag har inte gjort ett enda personligt påhopp. Rapportera det istället som alla andra gör.

Dina två tankar om sexuella övergrepp mot barn har du varit tydliga med och jag ser inte hur det skulle kunna användas som argument mot Dumpen.
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-14 kl. 21:28.
Citera
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Han kanske träffade Sara efter ett outcall?

Ett kanske är inte vad jag menar när jag ber om bevis. Vill ni ha det som argument kan ni inte skapa en schrödingers torsk. Antingen har han eller har han inte.
Citera
2023-08-14, 21:05
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Är det inte ironiskt att det dumpen vill skydda barnen från är exakt det de serverar dem.
Massor av ungar har varit inne och tittat och läst på chatloggarna.
Hade det inte varit för dumpen hade de troligen aldrig kommit i kontakt med sånt material.

Källa? Googla dumpen på TikTok. Borde räcka gott och väl.

Ja det är absurt, och visar tydligt att Patrik och Sara enbart tänker på sin affärsverksamhet.
Citera
2023-08-14, 21:07
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Ja det är absurt, och visar tydligt att Patrik och Sara enbart tänker på sin affärsverksamhet.
Det förändrar ingenting. Jag gör dem gärna rika så länge de sköter arbetsuppgifter.
Vad gör alla andra företagare och arbetare enligt dig?
Citera
2023-08-14, 21:09
Medlem
Citat:
Du påstod att Dumpen sprider barnsex för några dagar sedan. Vart har du källan på det förutom att det var en pedofil som gjorde det?

Rapportera mina personliga påhopp.
Jag har ställt många frågor till dig och jag svarar på alla frågor du har ställt till mig.

Jag har inte påstått att de sprider sådant. Jag har bara lämnat in tips till polisen. De är upp till dem att avgöra nu. En pedofil som gjorde det? Ja, han är väl dömd då, om det är som du säger att han spred barnporr. Om han spred barnporr så ska ju inte Dumpen sprida det vidare. Eller hur?
Citera
2023-08-14, 21:12
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Jag har inte påstått att de sprider sådant. Jag har bara lämnat in tips till polisen. De är upp till dem att avgöra nu. En pedofil som gjorde det? Ja, han är väl dömd då, om det är som du säger att han spred barnporr. Om han spred barnporr så ska ju inte Dumpen sprida det vidare. Eller hur?
Du har lämnat in tips på att Dumpen sprider barnporr men alla vet, inklusive Magmunnen, att de informerar om pedofiler. Hade det varit sant så hade det blivit en allvarlig debatt.
Citat:
Vad får man för medlemsavgiften på dumpen? Som ingen annan får gratis menar jag..
Pengarna går till privat vård för utsatta. Om du känner till skillnaden mellan öppenvård och privatvård så får man vad man betalar för.

Alla har inte råd med det och det är synd att vården kan vara undermålig.
Citera
2023-08-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
”Hej alla barn!” är klassisk Dumpen-historia. Ja, givetvis skiter Dumpen om barn ser och läser deras snusk.

Ja det är ett problem att det skapas trafik till Dumpen från t ex Tiktok. Ålderskontrollen på dumpen.se är bristfällig. Dumplingarna ska även föreläsa på grundskolor men inga ungar kommer spana in Dumpen efter det vad jag förstått.

Måste vara ett jävla moment 22 för Dumplingarna kring hur dom ska agera. Barnförbjudet men barn är i allra högsta grad inblandade typ. Känns som att våra vänner inte tänkt igenom det här.
Citera
2023-08-14, 21:14
Medlem
Citat:
Du har lämnat in tips på att Dumpen sprider barnporr men alla vet, inklusive Magmunnen, att de informerar om pedofiler. Hade det varit sant så hade det blivit en allvarlig debatt.

Pengarna går till privat vård för utsatta. Om du känner till skillnaden mellan öppenvård och privatvård så får man vad man betalar för.

Ja, så är det nog ja, men kostade mig inte många minuter att tipselitipsa polisen ändå.
Citera
2023-08-14, 21:15
Medlem
Citat:

Hur vet man att pengarna går dit de påstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in