Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-14, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
OK. Så du tycker det är fel att elda koranen, trots att vi har religionsfrihet i landet???

Jag tycker det är fel att bränna religösa böcker oavsett religion punkt. Ni verkar bara hetsa kring koranen och muslimer ..
Jag tycker det är fel som medmänniska och har enorm respekt för mina medmänniskor. Och det gäller inte bara bränna religiösa böcker utan det mesta i livet och förhållningssätt mot människor överlag...och det är väl någonstans där moral och respekt kommer. .sunt förnuft helt enkelt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finajag
Din TÖNT!
Du verkar låg begåvad, vi diskuterar ju inte lagen här din åsna, det är rätt så givet att det är Lagligt, vi har liksom passerat den diskussionen idiot.
Jag diskuterar en moralisk kompass. Hur många gånger har din morsa tappat dig idiot. Läs innan du bara rantar som en liten bitch
Du menar som Muhammed hade och ni ska följa? Till exempel att mörda till sig så många minderåriga sexslavar som möjligt som han gjorde är även din moraliska kompass?
Citera
Medlem
Citat:
Jag tycker det är fel att bränna religösa böcker oavsett religion punkt. Ni verkar bara hetsa kring koranen och muslimer ..
Som medmänniska och respekt för mina medmänniskor. Och det gäller inte bara bränna religiösa böcker, ...och det är väl någonstans där moral och respekt kommer. .sunt förnuft helt enkelt
OK. Du får tycka det. Men fortfarande har vi religionsfrihet och yttrandefrihet i Sverige. Det tillåter dig att skriva din jävla rappakalja. Har du problem med det??
Citera
Medlem
Citat:
Jag tycker det är fel som medmänniska och har enorm respekt för mina medmänniskor. Och det gäller inte bara bränna religiösa böcker, ...och det är väl någonstans där moral och respekt kommer. .sunt förnuft helt enkelt

Hoppas du tycker detsamma om de hade gett sig på Bibeln eller en docka föreställande Jesus.
Citera
2023-08-14, 16:11
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Låt de göra det utan polisbeskydd.

Då har vi i princip avskaffat yttrandefriheten
Citera
2023-08-14, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Då har vi i princip avskaffat yttrandefriheten

Nej, bara polisbeskyddet.
Citera
2023-08-14, 16:12
Medlem
Citat:
Hoppas du tycker detsamma om de hade gett sig på Bibeln eller en docka föreställande Jesus.
Om du kollar lite längre bak i tråden så gav jag ett exempel på vad som hände när man brände en bibel i ett muslimsk land.......
Citera
2023-08-14, 16:13
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Låt de göra det utan polisbeskydd.

Ja då kommer han inte att våga göra det!

Kan inte bara dessa självmordsbenägna idioter hoppa från en bro istället!

Orkar inte med alla dessa IDIOTER!

IDIOTER är även alla ni så står och hejar på med SD svansen som skriker om YTTRANDEFRIHET!

Hoppas ni alla kommer att brinna i helvetet!
Citera
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Undrar vad i helvete svartskallarna är ute efter egentligen? Nato är ju överspelat och turkarna hör knappt av sig längre om koranskändningarna, de senaste har resulterat i knäpptystnad från Ankara.

Media borde göra sitt jobb en jävla gång och fråga bögarna vad de är ute efter

Å det trodde du!
Media väger precis allt på våg, är det nåt som inte följer narrativet, eller kan var en fördel för den rasistiska sidan av det svenska folket, tar dom inte skiten.

Här är det ju människor som dom vill skall vara deras skyddslingar, men har en annan syn på verkligheten och hur samhället fungerar. Visst kan dom oxå ha en annan baktanke som vi bara kan spekulera i.

Vi får vänta och se.
Citera
Medlem
Svitjod88s avatar
Säga vad man vill om finajag, människan tar iallafall debatten. Om fler kunde göra det istället för att stänga in sig i sina moskéer där inte en käft utifrån vet vad som försiggår, skulle det bli betydligt mindre vi/dom-vibbar ute i samhället.

Grejen med er muslimer är att man inte vet var man har er. Det är därför folk kollar snett på er.

Ser man exempelvis någonsin att ni öppet går ut och fördömer/tar avstånd från terrorattentat som sker i islams namn? Nej.
Citera
Medlem
Citat:

Om du kollar lite längre bak i tråden så gav jag ett exempel på vad som hände när man brände en bibel i ett muslimsk land.......
Så många som bara gapar en massa utan substans...så mkt hat och ilska .galet.
Citera
2023-08-14, 16:14
Medlem
Citat:

Varför brände muslimer en Bibel? Varför har svensk media lagt locket på om denna händelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in