2023-08-14, 13:14
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Är det samma Storåker som kommenterar gillande på inlägget som ville byta namn på Marabouparken i någon stad häromveckan?

Krävs ett jävla reklambyråäckel att skriva en sån lismande, sjuk kommentar som Storåkers.

Javisst, det är även några feminister som utrycker att det Skugge sysslar med är äkta feminism. Haha, ur led är sannerligen tiden.

Nu fattas bara Strandhälls engagemang för att anse bakteriekulturen jäst och klar för bakning.

Edit: några påstår att det Skugge gör åtminstone inte är olagligt, men vad jag kunde urskilja på de skärmavbilder någon vänlig (?) själ laddat upp så flashar hon musen ute i det fria på en parkbänk.
Nej, det var Johan Storåkers. Han är lokalpolitiker i Sundbyberg, där Marabouparken ligger. Han är ärkeautist.

Michael Storåkers är företagsledare. Sliskig typ.
Senast redigerad av Blot-Sven 2023-08-14 kl. 13:17.
Citera
2023-08-14, 13:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malu45
Vad menar Linda med detta på Insta https://www.instagram.com/p/Cv5Q3vbM85W/ ?

"Those were the days, alla skratt tills vi kiknade, alla boomergrejer som när jag var tvungen att googla wet (kiss?) och atm (bankomat?) och JOI (what?) och HUR rädd ska jag verka vid rapeplay? Och alla felskick av hot vids (varsågod alla lyckliga!)
Jag googlade.
Wet = kiss, ja.
Atm = ass to mouth
JOI = tydligen jerk off instructions

"HUR rädd ska jag verka vid rapeplay"
Alltså ..... Alltså..... Nä jag fixar inte följa den här sjuka skiten längre.
Citera
2023-08-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Länk till inlägget han kommenterade?

https://www.instagram.com/p/Cv5Q3vbM85W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Citera
2023-08-14, 13:32
Medlem
Går Michael Storåkers igång på piskade ryggar?
Citera
2023-08-14, 13:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
https://www.instagram.com/p/Cv5Q3vbM85W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Även MrHenko är med på tåget. Är lite frågande men övervägande positiv.
Citera
2023-08-14, 13:59
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Vad är LS syfte med att hänga ut sig själv? Vad vill hon uppnå med detta? Nog måste hon kunna tjäna pengar på annat sätt?

Det lilla jag sett av hennes bilder (här i tråden) och de till synes märkliga texterna skvallrar knappast om att skapa en kvalitetsprodukt utan verkar snarare dokumentera en galenskap som mynnar ut i ett utdraget självmord.
Finns det ens någon återvändo efter detta?

Skulle verkligen vilja höra hur LS resonerar men blir det några begripliga texter publicerade eller är hon helt borta? Man kan ju undra om det är hon som skrivit alla artiklar och böcker eller om hon haft spökskrivare då nivån nu är extremt låg och får Bruno K Öijer att verka helt logisk.
Citera
2023-08-14, 14:03
Medlem
Felpost

Hon har inte "kort hår", brukar ju ha det i två flätor bakåt?
Dessutom är ansiktet svullet av all fillers hon låtit injicera på senaste tiden. Inlägg som: kolla mina nya kindben osv osv. Läppar, prophilo. Misstaget många gör är att tro att alla kvinnor som gör korrigeringar ser ut som ett svullet babianarsle i ansiktet. Fel!
Trots dessa små förbättringar: hon ser grotesk ut.
Senast redigerad av MissAntrophy 2023-08-14 kl. 14:05. Anledning: Felpost
Citera
2023-08-14, 14:19
Medlem
”Har alltid älskat och älskar dig. ❤️ Du är ett föredöme för att du kör på, aldrig tar den enkla vägen , vågar ta den svåra, är kraftfull och naken (på många sätt &#128514 samtidigt. Och vågar ha en egen åsikt fullt ut. Icke-nervös”

Citat: Michael Storåkers under Lindas senaste kroppsbild på Instagram.
Undrar ärligt om han känner till hennes sprutbilder och piskade ryggbilder osv.? Föredöme?
Sen följer Gynning med hjärta ❤️ och Doreen Månsson gör knytnäve 👊🏽
Ny lägsta ribba för föredöme
Citera
2023-08-14, 14:24
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Sen följer Gynning med hjärta ❤️
Klart hon gör. Det här är precis Gynnings cup of tea. Även hon är nymfoman. Gynning är precis likadan, bara att hon inte fläker ut sig lika groteskt som LS. Hon har förvisso blivit pullad på bästa sändningstid i TV, men det var ett tag sedan.
Citera
2023-08-14, 14:28
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
”Har alltid älskat och älskar dig. ❤️ Du är ett föredöme för att du kör på, aldrig tar den enkla vägen , vågar ta den svåra, är kraftfull och naken (på många sätt &#128514 samtidigt. Och vågar ha en egen åsikt fullt ut. Icke-nervös”

Citat: Michael Storåkers under Lindas senaste kroppsbild på Instagram.
Undrar ärligt om han känner till hennes sprutbilder och piskade ryggbilder osv.? Föredöme?
Sen följer Gynning med hjärta ❤️ och Doreen Månsson gör knytnäve 👊🏽
Ny lägsta ribba för föredöme
Ja, det är klart att han känner till dem (bilderna). Det är väl han som är "mastern".

Obs! Jag SKOJAR bara. Så ingen får för sig något.

Undrar dock om de känner varandra. Skriver man "älskar" och klistrar in hjärtan till någon man inte känner privat?
Citera
2023-08-14, 14:50
Medlem
Det känns lite tragiskt på något vis att betrakta Lindas fall ner i dekadens. Vi är nästan jämngamla hon och jag och det känns som att hon helt gett upp tron på kärleken och att finna en bra man.

Sedan är det förstås en lockelse i mycket pengar (som hon säkert får in) när man tjänat väldigt lite förut.)

Rent kroppsligt tycker jag att hon ser sjuk ut, inte hälsosam alls. Men jag kan ha fel hon kanske är naturligt tanig.
Citera
2023-08-14, 16:52
Medlem
MassiveBs avatar
OnlyFans, även om skaparna kan sätta egen avgift, och aktörerna tjänar pengar, så är ju det fortfarande ett faktum att de grova pengarna går till den förredetta spammaren Leo Radvinsky som äger sajten. 517 miljoner dollar har han fått in sedan 2021. Nu bryr jag mig inte om det moraliska alls, och har noll emot sajten, men det blir ju humor när sådana som Linda babblar om kvinnofrigörelse och kvinnomakt fast med andra ord.
Kan inte sluta och tänka på hur en collab mellan Linda och en Prime Carl Serung skulle sett ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in