2023-08-14, 07:38
Medlem
jesussugers avatar
Hon är så vidrig
Hörde på radio att hon hade kritisera pernilla w ang nå bilder. Nu när linda får kritik så påstår hon att hennes only fans är konst

Hon är ju slut i skallen linda skugge
Citera
2023-08-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Bilderna känns riktigt smutsiga och sjaskiga och får mig att associera till heroinpundar-Doris som ställer upp på allt på Autobahn-pissoaren utanför Dortmund (mot en sil).

Hur tas sånt här emot i mediekretsar, har LS nån chans på nya gig?

För mig förefaller vänsterliberaler ha en ambivalent hållning till sexualitet. Samma journalister som i ena stunden lovsjunger promiskuösa och gränsöverskridande livsstilar och gör reportage om analfisting i public service är i nästa stund frigida som katolska nunnor och betraktar en uppskattande kommentar om en kvinnas figur som ett sexuellt övergrepp.

Och hur uppfattar hardcore-feminister (som ser gifta kvinnor som könsförrädare) bilder på en kvinna som låter sig piskas randig för att tillfredsställa en sexualsadistisk man?

Spot on!

Den här typen av motsägelser är ju legio i vårt vänsterliberala, progressiva helvete. Hela skalan inryms under feministparasollet: prostitutions- och hårdporrförespråkare trängs med fanatiker som lever för att problematisera mäns sätt att sitta i kollektivtrafiken och deras förflugna blickar på gymmet. Gemensamt har de ju dock att de fullständigt vill riva ner samhällsväven och sabotera normala relationer mellan människor. Då är en person som Skugge (piskad, nedsprutad, förnedrad, uthängd för allmän beskådan) användbar, trots att det hon gör är uppenbart sjukligt.
Citera
2023-08-14, 10:16
Bannlyst
Ja här är inte visuellt vackert någonting utan ser bara äckligt ut. Varför vill man vara offentlig med det här? Vad säger idioten till sitt försvar? Det kan väl knappast vara en installation där den här flashback-tråden ingår. Kan ju knappast vara en protest mot porr heller. Vore ju bra krystat.
Senast redigerad av Fruntimmerskarl 2023-08-14 kl. 10:19.
Citera
2023-08-14, 12:01
Medlem
malu45s avatar
Vad menar Linda med detta på Insta https://www.instagram.com/p/Cv5Q3vbM85W/ ?

"Those were the days, alla skratt tills vi kiknade, alla boomergrejer som när jag var tvungen att googla wet (kiss?) och atm (bankomat?) och JOI (what?) och HUR rädd ska jag verka vid rapeplay? Och alla felskick av hot vids (varsågod alla lyckliga!) och alla låtarna för varje nytt “fan”, Joy Divisions Twenty four hours vid 24 fans, Chics 26 och den givna Nena 99 Luftballons och intresset var så ofattbart stort, alla älskade den tatuerade vältränade milfen, även massa men abroad.
Alles ist kunst? Är det konst för att jag tycker det? För att du tycker det? För att den utförs av en (utbildad?) konstnär? Kan vem som helst ”bli” konstnär?
Vad får en kvinna eller en man göra? Vad får man tjäna pengar på? Är det bättre att vara en gratishora i media än en som tjänar dollars på of? Var går gränsen mellan kropp och politik och konst? Om någon annan än jag gjorde det? (Det mesta brukar bli bättre om just jag inte är inblandad.) De senasta dagarna fick mig bara att bli såå sugen på att starta en of, det verkar så himla kul och fritt och galet härligt, men ooops jag har ju redan en!"
Citera
2023-08-14, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malu45
Vad menar Linda med detta på Insta https://www.instagram.com/p/Cv5Q3vbM85W/ ?

"Those were the days, alla skratt tills vi kiknade, alla boomergrejer som när jag var tvungen att googla wet (kiss?) och atm (bankomat?) och JOI (what?) och HUR rädd ska jag verka vid rapeplay? Och alla felskick av hot vids (varsågod alla lyckliga!) och alla låtarna för varje nytt “fan”, Joy Divisions Twenty four hours vid 24 fans, Chics 26 och den givna Nena 99 Luftballons och intresset var så ofattbart stort, alla älskade den tatuerade vältränade milfen, även massa men abroad.
Alles ist kunst? Är det konst för att jag tycker det? För att du tycker det? För att den utförs av en (utbildad?) konstnär? Kan vem som helst ”bli” konstnär?
Vad får en kvinna eller en man göra? Vad får man tjäna pengar på? Är det bättre att vara en gratishora i media än en som tjänar dollars på of? Var går gränsen mellan kropp och politik och konst? Om någon annan än jag gjorde det? (Det mesta brukar bli bättre om just jag inte är inblandad.) De senasta dagarna fick mig bara att bli såå sugen på att starta en of, det verkar så himla kul och fritt och galet härligt, men ooops jag har ju redan en!"

Det där är en stark bekräftelse på att något inte stämmer, det är lika rörigt innanför hennes frontallob som det var för allas vår käre Lennart Bladh... sorgligt
Citera
2023-08-14, 12:28
Medlem
Äsch, låt henne hållas.
Visst, det vore kul att se henne i en fyrkant med Jan Guillotine, Cumilla Fläckberg och ett random uppgrävt skelett, men låt det vara deras ensak. Den som kastar första stenen måste vara bra på att sikta, annars kommer det många stenar tillbaka, tror jag det var. Har svårt med talesätt och idiom.
Citera
2023-08-14, 12:47
Medlem
-DaRude-s avatar
Hennes dotter måste vara så stolt över sin mamma som suger kuk och blir piskad och påsatt online för pengar, för att få utlopp för sina nyliberala, kvasifeministiska och sadomasochistiska fixeringar och perversioner. Förmodligen lär dottern få höra att "riktiga kvinnor" tittar på Barbiefilmen och runkar av någon främling bredvid, och sedan kommer hem och blir bunden och piskad av olika män medans de sexuellt våldför sig på henne, vilket förstås enbart är vackert och progressivt eftersom hon själv går igång på det och dokumenterar BDSM-sessionerna online. Sann svensk, identitetskluven feminism, dvs morallös promiskuitet och dekadens samtidigt som de hötter med näven mot män som "mansplainar" eller flirtar lite oskyldigt på firmafesten.

Jag har inget emot att hon går igång på detta. Men att offentliggöra sina egna perversa sexlekar och vika ut sig på Onlyfans för pengar när man dessutom har barn är bara kväljande oaptitligt och tyder på mycket dåligt omdöme. Knappast någon föredömlig mamma, snarare ett perverst och egoistiskt självuppfyllande begär för att få utlopp för sina sexuella fantasier, som endast uppnås när hon gör detta helt öppet. Att göra detta under maskering var uppenbarligen inte tillräckligt upphetsande.

Givetvis är hon helt fri enligt feministerna, och trots att hon är mamma har hon givetvis inga skyldigheter gentemot sina barn, oavsett om det handlar om sex för pengar eller att lämna barnen till barnvakt varje helg för att supa ner sig och jaga one night stands, så lyder feminismens livsfilosofi. En mamma har inget ansvar, allt handlar om individens egna begär. Hur lämpliga den här sortens frigjorda "feminister" är som föräldrar är förvisso en annan fråga.
Senast redigerad av -DaRude- 2023-08-14 kl. 13:05.
Citera
2023-08-14, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saxomophon
Brukar inte kommentera kvinnors utseende annat än när jag kan säga nåt positivt, meeeen varje gång jag ser den damen tänker jag på Sons of Anarchy och Opies beskrivning av tjejerna på en verkligt muggig stripsylta:

"Horsemeat on a stick"

Sluta kolla grabbar, ni kan få ögonskador.
Tycker egentligen inte alls det är något fel på hennes kropp ( mer än extremt mager nu då, framförallt senaste bilden på insta) väldigt tight och fin kropp annars och för sin ålder. Otroligt hur hon kan ha sån platt mage efter att ha fött flera barn också. Även om man går ned i vikt brukar det då va lös hud där. Kanske fettsugit tidigare? Men hon har ju någon sjukdom också.
Och verkar anorektisk nu, så inte så bra.
Är ju mer hennes agerande och hur hon för sig. Och att det blivit så extremt på kort tid?
Som en vuxen som aldrig dansat i hela sitt liv ska plötsligt va med på ngn stor danstävling.
Hon tycks inte veta hur man poserar sexigt eller sensuellt. Eller kanske inte vill, just för att det är av andra orsaker sjukdom/ störning, som hon håller på med det här.
(utgår bara från insta bilderna nu)
Hon har berättat att hon haft psykos tidigare - Kanske fått det igen?
Då saknar man ju ofta sjukdomsinsikt.
Så inte konstigt utifrån det, om hon försvara sitt agerande.
Hon borde nog iaf träffa någon läkare; kanske hennes mediciner som även påverkat så blivit så här.
Citera
2023-08-14, 12:54
Medlem
Blir förundrad när en reklamprofil på och företagsledare som Michael Storåkers höjer henne till skyarna under hennes Instagrambild. Han älskar henne och kallar henne för föredöme. Går gubben igång på bilderna? Så jävla sjukt!!!!
Citera
2023-08-14, 12:55
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Blir förundrad när en reklamprofil på och företagsledare som Michael Storåkers höjer henne till skyarna under hennes Instagrambild. Han älskar henne och kallar henne för föredöme. Går gubben igång på bilderna? Så jävla sjukt!!!!

Länk till inlägget han kommenterade?
Citera
2023-08-14, 13:01
Medlem
Kongruensbojds avatar
Är det samma Storåker som kommenterar gillande på inlägget som ville byta namn på Marabouparken i någon stad häromveckan?

Krävs ett jävla reklambyråäckel att skriva en sån lismande, sjuk kommentar som Storåkers.

Javisst, det är även några feminister som utrycker att det Skugge sysslar med är äkta feminism. Haha, ur led är sannerligen tiden.

Nu fattas bara Strandhälls engagemang för att anse bakteriekulturen jäst och klar för bakning.

Edit: några påstår att det Skugge gör åtminstone inte är olagligt, men vad jag kunde urskilja på de skärmavbilder någon vänlig (?) själ laddat upp så flashar hon musen ute i det fria på en parkbänk.
Senast redigerad av Kongruensbojd 2023-08-14 kl. 13:06.
Citera
2023-08-14, 13:09
Medlem
Citronfrommages avatar
Finner det fascinerande och fint att Flashback som vanligtvis är kallt och hånskrattande är så oroliga över Linda Skugges mentala hälsa.

Tråkigt dock att så många måste skriva om hur "ful och grotesk" hon är, det är enormt elakt. Hon är 49 år, har haft en svår sjukdom i över tio år som tar energi och gjort att hon åldrats väldigt, supersnabb ämnesomsättning som gör att hon måste äta varje timme, och hon har inte gjort minsta lilla skönhetsoperation, då ser man ut som hon. Och så har hon kort hår, vilket många män förknippar med tanter och lesbiska. Läs den här artikeln så förstår ni.

https://www.expressen.se/kultur/hatar-alla-lakare-som-sa-att-jag-var-helt-frisk/?fbclid=IwAR19MmdLP_IeyHIGpu74RlapFVfNfbI9Sq5zoAku 02cP9_aybrnlSfhYYDI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in