Citat:
Ursprungligen postat av
Saxomophon
Brukar inte kommentera kvinnors utseende annat än när jag kan säga nåt positivt, meeeen varje gång jag ser den damen tänker jag på Sons of Anarchy och Opies beskrivning av tjejerna på en verkligt muggig stripsylta:
"Horsemeat on a stick"
Sluta kolla grabbar, ni kan få ögonskador.
Tycker egentligen inte alls det är något fel på hennes kropp ( mer än extremt mager nu då, framförallt senaste bilden på insta) väldigt tight och fin kropp annars och för sin ålder. Otroligt hur hon kan ha sån platt mage efter att ha fött flera barn också. Även om man går ned i vikt brukar det då va lös hud där. Kanske fettsugit tidigare? Men hon har ju någon sjukdom också.
Och verkar anorektisk nu, så inte så bra.
Är ju mer hennes agerande och hur hon för sig. Och att det blivit så extremt på kort tid?
Som en vuxen som aldrig dansat i hela sitt liv ska plötsligt va med på ngn stor danstävling.
Hon tycks inte veta hur man poserar sexigt eller sensuellt. Eller kanske inte vill, just för att det är av andra orsaker sjukdom/ störning, som hon håller på med det här.
(utgår bara från insta bilderna nu)
Hon har berättat att hon haft psykos tidigare - Kanske fått det igen?
Då saknar man ju ofta sjukdomsinsikt.
Så inte konstigt utifrån det, om hon försvara sitt agerande.
Hon borde nog iaf träffa någon läkare; kanske hennes mediciner som även påverkat så blivit så här.