2010-01-30, 01:21
Medlem
Lindas privatliv är kul skvaller, hon skäller på folks sätt att leva, då är det väl dags att granska hennes eget? Att hon packar in sin man i bomull och inte säger ett ont ord om honom, för att sen skälla, gnälla och klaga på allt som rör sig omkring henne, det är intressant att gräva i.
Hon kanske är så bitter och arg på mannen så istället för att konfrontera honom så ger hon sig på andra för att få ut sin aggression.

Hon har företag, är upptagen dagarna i ända, vad är det hon gör? Hur kan någon anlita henne när hon skriver som en kråka på bloggen, ljuger och bitchar sig? Kan inte vara bra reklam för en prkvinna som hon kallar sig.

Hur vet ni att hennes man är notoriskt otrogen?
Citera
2010-02-03, 12:03
Medlem
Från Lindas blogg:

bmi 18 bmi 18

Jag har aldrig sett så många tjocka 45åringar på samma ställe som på depeche-konserten på globen nyss. Och jag har aldrig varit mer motiverad till att göra allt som krävs för att hålla mitt bmi på 18 i tio år framåt. Varför skiter folk så i sina kroppar? Bästa bantningskuren there is måste vara att släppa in folk i globen på en konsert full av 45åringar. Vill inte se ut som dem vill inte se ut som dem vill inte se ut som dem.

Vill ha bmi 18 vill ha bmi 18 vill ha bmi 18.

Jag är förvirrad här nu. Var det inte Linda som tidigare har skrytit om hur hon äter så mycket mat och och pratat om hur hon liksom inte kan rå för att hon är så smal, det är bara resultatet av hennes hälsosamma livsstil? Nu låter det helt plötsligt som hon kämpar rätt så hårt för att hålla sin kropp smal (eller mager rättare sagt)...
Citera
2010-02-03, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Från Lindas blogg:

Vill ha bmi 18 vill ha bmi 18 vill ha bmi 18.[/i]

Hon är omåttligt korkad.
Ett lågt BMI säger ingenting om hur man egentligen ser ut. Skugges låga BMI beror troligen på att hon är otränad, då muskler väger mer än flabb. Vill man ha en riktig bild av sin kroppstyp bör man även mäta mängden kroppsfett och sätta ett måttband runt midjan.
Låter för övrigt som om hon har allvarliga ätstörningar.
Citera
2010-02-04, 02:50
Medlem
Låter som hon har allvarliga störningar på de flesta ställen. Hon verkar ha gått tillbaka till tonåren både gällande uttalande och utseende.

Är hon rädd att maken söker sig till lammkött annars?
Citera
2010-02-04, 06:10
Medlem
lovenlovens avatar
Hon bodde i lägenheten över mig ett tag... hon fjärtade när vi stod i hissen en gång, detta är sant.
Citera
2010-02-04, 22:05
Medlem
snippsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovenloven
Hon bodde i lägenheten över mig ett tag... hon fjärtade när vi stod i hissen en gång, detta är sant.

Haha, helt klart bästa skvallret hittills!
Citera
2010-02-06, 01:49
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Låter som hon har allvarliga störningar på de flesta ställen. Hon verkar ha gått tillbaka till tonåren både gällande uttalande och utseende.

Är hon rädd att maken söker sig till lammkött annars?

De skiljde sig förra året eller när det nu var, så hon är singel
Citera
2010-02-06, 05:25
Medlem
De är ju gifta och sammanboende igen sen en tid tillbaka.
Citera
2010-02-08, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Från Lindas blogg:

[i]bmi 18 bmi 18

Jag har aldrig sett så många tjocka 45åringar på samma ställe som på depeche-konserten på globen nyss. Och jag har aldrig varit mer motiverad till att göra allt som krävs för att hålla mitt bmi på 18 i tio år framåt. Varför skiter folk så i sina kroppar? Bästa bantningskuren there is måste vara att släppa in folk i globen på en konsert full av 45åringar. Vill inte se ut som dem vill inte se ut som dem vill inte se ut som dem.

riktigt puckat att skriva ner 45 -åringar på Amelia, som är 40plussarnas favvotidning. Hon lär tappa bloggläsare när hon ger sig på bloggens enda målgrupp...
Citera
2010-04-16, 19:32
Medlem
Men nu får ni väl ge er!!! Avundsjuka! L Skugge är skitduktig, hårt arbetande och har en jättefin familj. Så det så!!!!
Citera
2010-04-16, 19:43
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redtop65
Men nu får ni väl ge er!!! Avundsjuka! L Skugge är skitduktig, hårt arbetande och har en jättefin familj. Så det så!!!!

Ljug inte så förskräckligt, är du vänlig.

Citat:
Ursprungligen postat av lovenloven

Fy fan vad motbjudande av henne, usch, åter fy och satan!
Citera
2010-09-02, 12:25
Medlem
Hej,alla latmaskar.....
Jag läste LS krönika i AB idag.
Kärrigen blir ju bara klokare och klokare med åren........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in