Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Du gör en missuppfattning av vad jag menar....
Jag kan alltså inte bevisa exakt vad för info Engström kan plocka fram men håller dörren öppen ....
Det är ju ni som stänger dörren att Engström använt sig av media för att få ut info...
När jag tar fram en riktigt stor dörröppnare genom att säga att samma reporter som varit tidigt på brottsplatsen kan sitta i köket hos Engström på morgonen...
Vill du stänga dörren på hur Engström kan fått tag i info ?
Jag stänger inga dörrar, det jag försöker framföra är att om man argumenterar för att det är intressant att SE träffar en journalist som befann sig på mordplatsen efter dådet, så får man börja med att visa att vederbörande faktiskt befann sig där. Därefter kan man diskutera vad det i så fall kan tänkas innebära för saken.
Än så länge finns inget som styrker att reportern fanns på mordplatsen. Då får man väl vänta och se om det kanske dyker upp något. Och inte hoppa direkt till steg två?
Du har för övrigt skrivit att du "vet" varför GM-SE, som redan vet att han stämplat ut i lagom tid för att skjuta statsministern, vill ta reda på sin utstämplingstid och därmed rikta ljuset mot detta förhållande.
Så, sjung ut?