2023-08-08, 20:32
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Tro vad du vill. Jag vet vad som hänt
Men han har väl varit pro spelare i många år? Inte konstigt då att man lägger ner mycket tid på spel behöver inte betyda att man har spelproblem.
Citera
2023-08-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Det tror jag också. Säg att det är några av följande Adam, Hyltan, Snag och Bengan, då går nog säkert några till Giganten men är det däremot Adam, Bengt, Dybban och Liss eller Adam, Bengt och Liss då kommer Giganten tappa på lördagar.

absolut, men vad jag såg av gigantens bror så var han inte rolig att lyssna på alls. Han kan dra ned tittarantalet för dom. Tror brorsan gör bättre nytta bakom kamera.
Citera
2023-08-09, 17:09
Medlem
Citat:
Tro vad du vill. Jag vet vad som hänt

Och här kommer flashback argumentet #1 " JAG VET VAD SOM HAR HÄNT" Ja, men släng upp lite bevis då din jävla kamelryttare.
Citera
2023-08-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Och här kommer flashback argumentet #1 " JAG VET VAD SOM HAR HÄNT" Ja, men släng upp lite bevis då din jävla kamelryttare.

Tror du att alla skulder och fordringar mellan kompisar i spelbranschen finns på papper?
Då är du fruktansvärt naiv.
Citera
2023-08-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana

Jag skiter väl i dig ditt grottmongo.
Jag och många andra vet vad som hänt, släpp snabeln och få lite solljus så kanske du får veta veta vad som händer i världen
Citera
2023-08-11, 07:47
Medlem
serjisnebels avatar
Citat:
Jag skiter väl i dig ditt grottmongo.
Jag och många andra vet vad som hänt, släpp snabeln och få lite solljus så kanske du får veta veta vad som händer i världen

Så länge inga officiella bevis eller uttalanden från inblandade personer finns så kommer de flesta sunda personer tvivla på en hörsägen.

Det har verkligen inte läckt något i detta fall, sms, chattar eller liknande vilket av erfarenhet är vanligt förekommande i denna typ av draman.
Citera
2023-08-12, 22:28
Medlem
Första spel-lördagen för studio all in måste ändå ses som en succé, mycket tittare och mycket snack i chatten. Nobelt av stugan att inte skicka in A-laget för sin premiärstream, så studio all in kan bygga sig sin fanbase. Bengan vill nog Sagge gott ändå.
Citera
2023-08-13, 01:31
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegMenSlug
Första spel-lördagen för studio all in måste ändå ses som en succé, mycket tittare och mycket snack i chatten. Nobelt av stugan att inte skicka in A-laget för sin premiärstream, så studio all in kan bygga sig sin fanbase. Bengan vill nog Sagge gott ändå.

När jag var in och kollade var det typ 12 pers som kollade via YT och drygt 200 på twitch. Men det var ganska sent, under Newcastle-Villa. Var det fler tidigare under 16.00 matcherna?
Citera
2023-08-13, 02:15
Medlem
Mycket fint och gott snack. Har inget att tycka dåligt.
Citera
2023-08-13, 09:36
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegMenSlug

Hade Bengan, Dybban och Liss suttit där igår så hade nog inte SUI haft så många tittare tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
När jag var in och kollade var det typ 12 pers som kollade via YT och drygt 200 på twitch. Men det var ganska sent, under Newcastle-Villa. Var det fler tidigare under 16.00 matcherna?

Det var allt mellan 300 och 400 som tittade från 13.00 och framåt.
Senast redigerad av Mittpunkt 2023-08-13 kl. 09:39.
Citera
2023-08-13, 13:18
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Hade Bengan, Dybban och Liss suttit där igår så hade nog inte SUI haft så många tittare tror jag.

Det var allt mellan 300 och 400 som tittade från 13.00 och framåt.

Dybban är ju väldigt sällan med på lördagsstreamen. Tror studio all in har en bra chans att öka antalet tittare. Frågan är bara hur de ska finansiera sin dyra studio på sikt?
Citera
2023-08-13, 14:42
Medlem
i skrivande stund:

TGC: 343 tittare
SAI: 257 tittare

inte långt ifrån idag i alla fall. TGC brukar väl släcka ner tidigt på söndagar också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in