2023-08-06, 17:10
Medlem
Bra humor när Giganten pratar spelansvar i streamen När han fick lämna Stugan för att han har spelproblem haha
Citera
2023-08-06, 17:32
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Vad tror vi om Gigantens första sändning idag?

Jag har en känsla på flopp rakt igenom

Citat:
Ursprungligen postat av SegMenSlug
Ser hittills väldigt bra ut, ser inte ut som något som ska sändas på twitch.

Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Väldigt snygg produktion! Där slår dem Stugan med hästlängder!
Dock tror jag att det finns en risk för att det blir för stelt när det läggs så mycket fokus på produktionen.

Citat:
Ursprungligen postat av Codak
Bra humor när Giganten pratar spelansvar i streamen När han fick lämna Stugan för att han har spelproblem haha

Vart hittar jag streamen? Kanske det behövs en egen tråd för deras kanal här på fb?
Citera
2023-08-06, 18:00
Medlem
Riktigt bra produktion men känns lite för professionellt? Det man gillade med stugan i början var att det bara vara två polare som satte igång en stream och hade gott snack med lite haj stakes poker i bakgrunden och match på TV:n. Men det kanske lockar en större publik med deras proffsiga satsning.

200+ tittare under matchens gång såg jag vilket ändå känns bra för en premiär. Säkert många som missat att Giganten är tillbaks.
Citera
2023-08-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Riktigt bra produktion men känns lite för professionellt? Det man gillade med stugan i början var att det bara vara två polare som satte igång en stream och hade gott snack med lite haj stakes poker i bakgrunden och match på TV:n. Men det kanske lockar en större publik med deras proffsiga satsning.

200+ tittare under matchens gång såg jag vilket ändå känns bra för en premiär. Säkert många som missat att Giganten är tillbaks.

Det blir nog bra! men att dom ska köra sändningar på lördagar samtidigt som GC känns som det blir rätt låga tittare. Sen känns gigantens bror, inte som den bästa att ha i en studio, kanske blir bättre.
Citera
2023-08-06, 20:28
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Codak
När han fick lämna Stugan för att han har spelproblem haha
Hur är detta bekräftat?
Citera
2023-08-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Hur är detta bekräftat?

Är väl till 99,99% bekräftat. Läs bakåt så ser du
Citera
2023-08-07, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Är väl till 99,99% bekräftat. Läs bakåt så ser du

Bekräftat av anonyma människor på flashback är inte direkt solida bevis.
Citera
2023-08-07, 05:08
Medlem
Masingas avatar
Tittade lite på "All in " stängde av snabbt. Bara högljutt och störigt faktiskt.
Citera
2023-08-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
100% sant
Citera
2023-08-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen

Tro vad du vill. Jag vet vad som hänt
Citera
2023-08-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solljusnu
Det blir nog bra! men att dom ska köra sändningar på lördagar samtidigt som GC känns som det blir rätt låga tittare. Sen känns gigantens bror, inte som den bästa att ha i en studio, kanske blir bättre.

Har inte det lite att göra med vilka som är med i stugans sändning?
Säg att varken Dybban eller Bengan är med så tror jag att stugan tappar tittare till gigantens sändning. Nu brukar ju Bengan vara med flesta lördagarna när PL är igång och då tror jag stugan fortsatt kommer vara starka.

Tycker att deras första sändning var rätt bra, betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig.
Citera
2023-08-08, 09:15
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitals93
Har inte det lite att göra med vilka som är med i stugans sändning?
Säg att varken Dybban eller Bengan är med så tror jag att stugan tappar tittare till gigantens sändning. Nu brukar ju Bengan vara med flesta lördagarna när PL är igång och då tror jag stugan fortsatt kommer vara starka.

Tycker att deras första sändning var rätt bra, betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig.

Det tror jag också. Säg att det är några av följande Adam, Hyltan, Snag och Bengan, då går nog säkert några till Giganten men är det däremot Adam, Bengt, Dybban och Liss eller Adam, Bengt och Liss då kommer Giganten tappa på lördagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in