Citat:
Ursprungligen postat av
MarlonBrandy
Ska ÖFK ta över kvalplatsen från Öster? Vi håller stången mot sistnämnda lag, medan Plastersunds ledning just nu glädjer smygsupportern Zebra.
Barry däremot deppar och verkar ha avreggat Flashback kontot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr. Majestyk
Tungt att vara Brage-supporter nu. Nu var GAIS det bättre laget, men vid 0-0 skulle Brage haft en straff. Med en 1-0 ledning hade det säkert blivit en annan match. GAIS 2-0 alldeles före halvtid var också, möjligen, offside.
Jag är fortfarande kvar men deppig har ni dock rätt i. Mot Öster, ÖIS och Gefle kände jag ändå att det bara var målen som saknades och vi spelade helt godkänt, men det här var den bedrövligaste insatsen på länge. Vi hade ingenting på GAIS idag. Jag har inte ens orkat se reprisen från straffsituationen sen jag kom hem. Möjligt att det kanske var straff som Majestyk säger, dock hade det inte påverkat någonting idag. GAIS vann helt rättvist. Vi är långsamma, lättlästa och fantasilösa och det är alldeles för mycket slarv med boll och oskärpa i passningar och avslut.
Nu väntar inget annat än bottenstrid. Måtte det gå vägen, jag orkar fan inte norrettan igen!