2023-08-12, 14:14
Medlem
Rebali179s avatar
Hon fick ett mail från en snubbe som ville hon skulle göra en Onlyfans video för 50.000 :-
Stå naken & visa brösten & sedan böja sig ner å visa rumpan & prata till personen
Men hon vägrade & sade hon hade slutat med Onlyfans.

Men snubbe fick ändå gärna swisha 50.000:- ändå. trots ingen film.
Snubben svarade inte.

Hon lade upp det på sin Instagram i flödet.
2023-08-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Ni är nya här så klicka runt lite och bekanta er med hur ett forum fungerar.

Förstår inte hur jag ska tyda detta? Att jag tar på mig uppmärksamhet från sex personer på forumet som jag aldrig har citerat förut i min sjätte inlägg jag skriver på flashback kanske? Visst, absolut det förstår jag, om det är de du syftar på? Men detta är bara en gissning såklart.
2023-08-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Stämmer

En enda spruta tog hon i början av året

Av det jag har spelat in av Dumbi så nämner hon i live den femte juli att hon har varit på sjukhuset och tagit spruta. Men kan ju inte med någon säkerhet veta vad för slags spruta det handlar. Kan ladda upp kippet om det är något man vill se.
2023-08-12, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det har inte med något att göra. Kommentera gärna men är det irrelevant till frågan så kan du ju i alla fall lägga med ett klip eller dyligt. Stolpskott.

Det är kommentar på varför Dumbo bara äter färdig snabbmat och inte handlar och lagar mat. Hon kan inte laga mat
2023-08-12, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Hon fick ett mail från en snubbe som ville hon skulle göra en Onlyfans video för 50.000 :-
Stå naken & visa brösten & sedan böja sig ner å visa rumpan & prata till personen
Men hon vägrade & sade hon hade slutat med Onlyfans.

Men snubbe fick ändå gärna swisha 50.000:- ändå. trots ingen film.
Snubben svarade inte.

Hon lade upp det på sin Instagram i flödet.

Haha såg det, men det sista inlägget i storyn tar priset.. Finner inte längre några ord för hur ambivalent att denna person är.

https://files-upload.com/drive/s/9X58e4D8JtLr9zQTysKICALSfOOjJq
2023-08-12, 16:22
Medlem
E.B ska upp i Helsingborgs Tingsrätt 2023-09-05 kl.10:30 angående anordnande av förvaltarskap åt E.B.
2023-08-12, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagHammarBank
Av det jag har spelat in av Dumbi så nämner hon i live den femte juli att hon har varit på sjukhuset och tagit spruta. Men kan ju inte med någon säkerhet veta vad för slags spruta det handlar. Kan ladda upp kippet om det är något man vill se.

Det är en spruta,enligt uppgift,som hon tar en gång i månaden mot s***z*o ***ni, enligt uppgift.
2023-08-12, 17:01
Bannlyst
Citat:
Haha såg det, men det sista inlägget i storyn tar priset.. Finner inte längre några ord för hur ambivalent att denna person är.

https://files-upload.com/drive/s/9X58e4D8JtLr9zQTysKICALSfOOjJq
Hur kan en tjej inte gå med på att visa röven för 50000?
2023-08-12, 17:22
Medlem
Secs avatar
Sjukt att en sån här idiot får så här uppmärksamhet. Finns så många människor som lever i fattigdom och kämpar varje dag för överlevnad och sen har vi en sån här fullständig idiot som får in pengar men spelar bort allt. Fy fan säger jag. Låt henne ta livet av sig bara.
2023-08-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlarn
Hur kan en tjej inte gå med på att visa röven för 50000?

Hon har antagligen gjort det och fick sen inga pengar. Hon skulle ju sälja sin själ till djävulen för att kunna spela.
2023-08-12, 18:07
Bannlyst
Citat:

Det hade inget med psyk att göra.
Var inget sjukhus. Endast vårdcentral och hade med vitaminbrist att göra. B12 om jag minns rätt.
Vitamin 100% och det var akut som sattes direkt i blodomloppet. Hon hade kraftig yrsel
2023-08-12, 22:40
Medlem
Hörde i en tiktoklive att Bumbi tydligen ska upp i rätten senare i höst/vinter i ett helt annat ärende. Var något om att hon hade hängt ut en familj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in