Det är det strukturella förtrycket av kvinnor som gör att Skugge tjänar för lite på att skriva trams i kvällspressen, därför måste hon hora ut sig på nätet. Män tjänar miljarders miljarder på att frilansa i kvällspressen. Nu har ärkefeminsten fått en patriarkal manlig förtryckare i form av en ”master”, som hon tjänar. Det är ingen annan än patriarkatet som sprutar henne i ansiktet.
Här är några slumpmässigt utvalda inlägg från dagboken. Totalt rör det sig om kanske 60-70st inlägg. Alla inlägg har ungefär samma upplägg och ser ut på ungefär samma sätt.
230811
Vad får en kvinna göra vad får en mamma göra vad får en ”kändis” göra vad får en gammal feminist göra att skriva självutlämnande kontra visa fittan vad får man tjänar pengar på
230809
När jag råkade skicka porrvid till fel på snap oklart vem som blev den lyckliga
När jag råkade göra en lip slip på insta
När jag råkade fråga fel person om han ville filma ihop till of
När jag hade uvi hos fotografen och va tvungen att kissa var femte min
När jag gjorde nya porrflätor och sjukt många ville ha vids så jag va tvungen att sula iväg dem och hon såg skärmen
När jag tryckte acceptera på skärm sharing till dude på iphone support och han såg mina bilder och det blev helt tyst i luren
230805
Hur min sommar var
Fullt upp
Request vid fitta se info kik
Request vid butt to mouth and back se info fetlife
Request vid wet inne på sagerska
Låst vid when come with wand
Är short of wet
So so short of wet
Undrar om jag kan be statsministern om en wet on back
Think about it its better if the money stays in the family
230728
Jag är short of wet
Vi frågar nån på ica hemse om hen vill göra en wet
Måste effektivisera detta sluta med allt som inte ger dollars
Vi får inte glömma fota dig i min brynja
Till exempel läsa
När du kryper upp för trappan
Eller när jag ramlar ur bilen
Eller när du rensar jordgubbslandet
Jag tror jag lost him för jag skrev att jag dont do scat
Du har också limits
Och flatan i london slutade skriva när jag skrev att jag ej tar wet i munnen
Han kommer säkert tillbaka han köpte ju tio vids
Om du går och köper vatten spelar jag in en wet själv utanför coop
Du vet att jag sett dig naken va
230720
jag använder alltid intimdeo, har alltid en liten fryspåse med rena trosor så jag kan gå in på någon toa på stan för att tvätta fittan och byta stringisar innan vi ses, jag har alltid roll-on med mig så jag inte luktar svett, i sommar det vill säga nu ska jag även ha med mig en extra t-shirt för att byta, du är inte den enda jag har sex med i dag, det tyckte jag var så sinnessjukt hett och när jag sög av dig smakade du av en annans fitta, det måste vi göra om pallar vi det eller kommer svartsjukan äta upp oss, det var även otroligt hett när vi först knullade på det där museet, på toaletten, med lång kö utanför och du åkte och jobbade och jag tog bilen till söder och fickparkerade alldeles utanför och sedan fick skynda mig för att hinna tvätta av mig och byta trosor på den minimala toan och jag hade glömt handduk så jag torkade mig med de skitiga underkläderna och ditt kön och sperma smetades ut på hela min kropp och jag stank av vårt museisex och det var så jävla underbart och jag sa hela tiden att nu skiter jag i honom jag skiter i allt jag skiter i det här jag gör vad som helst som faller mig in och som oftast har med sex att göra och jag ser på det som performance art och de får bli som det blir bära eller brista förmodligen brista och sedan låg jag inte med honom på kvällen trots att jag inget hellre ville enkom för att ha sex med två olika på samma dag men han ville inte han ville aldrig eller han ville inte sådana saker jag gick igång på för jag kan inte tänka mig något värre än missionären i en för mjuk säng jag gör det bara inte
230626
Vad jag kickar på mest av flest likes på dagboksinläggen eller bilderna
Hur kittlande är det när någon skriver att hen tack vare mig ska lyssna på joanna newsom
Hur smickrad blir jag när någon hyllar min musiksmak
Eller for real går in på p2 och lyssnar när jag läser texten om joanna newsom tills jag kommer eller vilken som helst av mina obs essäer i p1 särskilt de om plath och lord byrons anorexi den om mauros nelly är också bra nelly tror att världen inte finns om hon blundar tillräckligt hårt
Vad är mest värt det intellektuella eller kuken/kroppen/sexet mot väggarna
Det funderar jag på medan jag gör två olika inlägg ett städat till insta och ett porrigt till det andra stället
Hjärnan eller porren
230618
Kära anna ja till bryta ihop och gråta och kräva något
Vad vill du kräva
Vill du visit my new art my performance art älskar när jag i andanom hör hon suger så bra hon är så duktig visst har hon makalös kropp hon hamnar som i trans
Jag trodde att i andanom betydde typ in my pheripheral vision fast audio men det betyder tydligen i fantasin
Och jag menar inte i fantasin för jag hör dem säga det och jag är alltid nykter så jag har inga delirium
Jag blev instängd i en bur och sög två och blev piskad jag blev fastspänd på tortyrbänken och piskad och sög jag blev förd till en uppblåsbar madrass och sög tre och blev knullad av två och blev slickad av en kvinna och jag höll på att komma när hon började suga på mitt bröst har du träffat xx i verkligheten och kan intyga att hen är den hen utger sig för att vara och sen fick jag misters sats i fejset och sen tog han varsamt bort cuffsen och jag fick godis och tog en uber hem till orten
Hela kvällen var som ett enda i andanom det utöver bedårande hänförd korybantisk är mitt favoritord
Just nu
Vilket är ditt favoritord
Just nu
Vad ska du ha för abs-videon jag vill ha nr 2 den där man ser tunna senor i utkanten
230614
Suger tills jag kommer i hans pung 0,45 min sinnessjukt het film
Vanlig ligg-vid klipp ner den mer nu 0,40 min också het
Om de ginge läggas på insta till pj harvey the garden där hon sjunger there inside the garden came another with his lips and knelt down before him etc sår på knäna kräng in en obs essä att blandas med acker i do anything for sexual love i need sex to stay alive
Har raggat på henne som gillar sex och våld
Skriv en text till sza:s normal girl bara för att ljudlägga den till texten wish i was the type of girl that you could take over to mama fast jag inte tycker så jag tycker att alla andra istället borde bli lite smartare och roligare och gilla mer sex och våld
230611
För att man inte tjänar något på böcker måste man vara effektiv så därför svarar jag anna nygren som jag ska ge ut en bok med här
Vill se din mermaid det låter lite porrigt min mobilskärmsläckare föreställer en mermaid som fiskar upp en man jag la in den för att sjöjungfrun dök upp på hypnosen andra gången såg jag bara min ex-make som körde i sin risiga volvo rakt in i ett krematorium då började jag gråta så där så man hulkar så mycket att man inte kan sluta precis som jag gjorde på mitt enda al-anon-möte jag grät så mycket att jag inte ens kunde presentera mig och sedan grät jag i en och en halv timme tills en tant fick ta hand om mig
Vad har du som skärmsläckare har du gått i hypnos vill du se min mermaid den finns för allmän beskådan på ds och of jag börjar få så många följare för alla älskar min seldom seen magic och tighta fitta och mage och minititties det är nästan så att jag måste ha adopterat mina tre barn för inte kan de ha fått plats inne i mig
Jag vill se dig ligga
På sängen
Medan du drar bort ditt könshår
Jag hade också en sommar
Jag har den nu
Jag har öm fitta
Och allt är sant
Skriver man sanningen tror ingen på den
Fast hur mkt pengar spelar visst någon roll
Hej vill du vara med i p3 klubben och prata bdsm med jonna bornemark
Ja gärna jag tar 5000
Tyvärr finns det inget arvode
Jaha då kan jag inte för jag ska spela in porr till min of
För vilken summa skulle du vara med i p3 och prata bdsm
Vad tycker du om olsebol jag har så mycket att säga om den boken men det hinner jag inte nu
Det är det strukturella förtrycket av kvinnor som gör att Skugge tjänar för lite på att skriva trams i kvällspressen, därför måste hon hora ut sig på nätet. Män tjänar miljarders miljarder på att frilansa i kvällspressen. Nu har ärkefeminsten fått en patriarkal manlig förtryckare i form av en ”master”, som hon tjänar. Det är ingen annan än patriarkatet som sprutar henne i ansiktet.
Det vore inte förvånande om hon kommer dragande med den här gamla om att kvinnor som lever ut sin sexualitet sjukdomsstämplas. Hade hon kunnat låta bli att skryta om sina äventyr hade nog ingen brytt sig om vad hon gör på fritiden. Nu verkar det dock som hennes nyfunna intresse går ut över precis allt annat.
Finns det några exempel på om en ”Master” kan göras ansvarig om slaven suiciderar till följd av beordrad offentlig förnedring?
I detta fall måste ju hennes ” Master” , om detta sker på dennes order, rimligen inse att hon professionellt, psykologiskt och socialt aldrig kan återhämta sig från detta.
Lustigt
Lennart Bladh som framstår som en oskuld i jämförelse med Linda Skugge.
Han blev tvångsomhändertsgen av psyk. Linda Skugge är ju i ngn form av psykos. Ingen frisk kvinna med barn gör så här. Orosanmälan borde skickas. Barnen måste skyddas