2009-10-26, 05:46
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Hon skrev ju förr att hon var socialt hämmad, nu verkar hon umgås med kändisar dagarna i ända. Kan allt det ha med jobbet på Vulkan att göra? Tjänar hon grova pengar där?

Nej knappast, Vulkan hade en omsättning på ca 2 miljoner och gjorde en förlust på en halv miljon och detta trots att inga löner betalats ut. Ingen sedelpress direkt.
Citera
2009-10-26, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Ni skriver att Linda inte klarar sig utan en man, det var väl Johan Skugge som lämnade henne för Maria? Och inte Linda som slängde ut honom?

Om inte herr Skugge återvänt så hade Linda kanske aldrig fått hångla igen. Sexig är inte något jag förknippar med henne.

Sen kör hon runt barnen på fritidssaker som en skållad råtta, var är Johan då?
Och var har han varit under hennes s.k. karriär, hon sköter hemmet, städar, gör mat, drar in pengarna så vad gör han.

Är de ihop igen, är det någon som har fakta?

Läser Lindas blogg ibland och råkade få se att det åter igen står att hon har man och tre döttrar! Kanske hann de inte skiljas då man sex månaders betänkte tid. Johan tröttnade på pose- Maria (de är saharas starka sida nuförtiden) och gick tillbaka till fru och barn?!
Citera
2009-10-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sophieduff
Läser Lindas blogg ibland och råkade få se att det åter igen står att hon har man och tre döttrar! Kanske hann de inte skiljas då man sex månaders betänkte tid. Johan tröttnade på pose- Maria (de är saharas starka sida nuförtiden) och gick tillbaka till fru och barn?!

Jo precis. Vi är alla mycket nyfikna på vad som har hänt. Är han tillbaka eller vad? Ingen som har koll på detta?
Citera
2009-11-05, 14:07
Medlem
Avdelningen för förutsägbara blogginlägg.

Jag tar vaccin trots biverkningar. Vägrar vara sjuk och inte kunna jobba.

ZZZZZNARK!
Citera
2009-11-05, 14:54
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Avdelningen för förutsägbara blogginlägg.

Jag tar vaccin trots biverkningar. Vägrar vara sjuk och inte kunna jobba.

ZZZZZNARK!

Hon iklär sig rollen som superwoman hela tiden, lite tjatigt faktiskt...
Citera
2009-11-16, 20:07
Medlem
Jo enligt uppgifter på nätet så har hon alltså tagit tillbaka sin otrogne man. Hur förnedrande på en skala...?

Om ni som jag är nyfiken på the full story så är det bara att luta sig tillbaka och invänta Vulkans konkurs. Då blir det nog att ta till alla medel som finns för att få in stålar. Jag ser framför mig ett tidningsomslag i en damtidning nära dig där Linda berättar allt om äktenskapskrisen som förvandlades till tomtebolycka.

Jag gissar att artikeln kommer fokusera på två saker; hur hårt Linda arbetar samt hur maken dumpade coola, snygga, rockstjärnan från Sahara Hotnights för att komma tillbaka till Linda. Kanske blir det rentutav ytterligare en bebis så Linda kan få mjölka sin hårt arbetande mama-image i masmedia i ytterligare några år..?
Citera
2009-11-16, 20:21
Medlem
Citat:
Jo enligt uppgifter på nätet så har hon alltså tagit tillbaka sin otrogne man. Hur förnedrande på en skala...?

Om ni som jag är nyfiken på the full story så är det bara att luta sig tillbaka och invänta Vulkans konkurs. Då blir det nog att ta till alla medel som finns för att få in stålar. Jag ser framför mig ett tidningsomslag i en damtidning nära dig där Linda berättar allt om äktenskapskrisen som förvandlades till tomtebolycka.

Jag gissar att artikeln kommer fokusera på två saker; hur hårt Linda arbetar samt hur maken dumpade coola, snygga, rockstjärnan från Sahara Hotnights för att komma tillbaka till Linda. Kanske blir det rentutav ytterligare en bebis så Linda kan få mjölka sin hårt arbetande mama-image i masmedia i ytterligare några år..?
Väldigt nyfiken på hur L. Skugge ska förklara sitt handlande med den otrogne
fd (nuvarande?) maken. Hon klarar sig inte själv, trots sin "tuffa" image.
En gång otrogen, alltid otrogen, det har hon inte lärt sig än, tyvärr.
Andra gången svider värst.
Citera
2009-11-17, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Väldigt nyfiken på hur L. Skugge ska förklara sitt handlande med den otrogne
fd (nuvarande?) maken. Hon klarar sig inte själv, trots sin "tuffa" image.
En gång otrogen, alltid otrogen, det har hon inte lärt sig än, tyvärr.
Andra gången svider värst.

Hon kanske har börjat raka fittan nu, så stannar karln hennes hemmavid.
Citera
2009-11-17, 15:02
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av follador
Hon kanske har börjat raka fittan nu, så stannar karln hennes hemmavid.

En rakad fitta är inga garantier. Ett fett bankkonto kan vara det i vissa fall.
Tror faktiskt inte Skugge har någotdera.
Citera
2009-11-25, 13:55
Medlem
Avdelningen för föutsägbara blogginlägg:

Linda har ont i ryggen och har blivit ordinerad av hennes pilatestränare (!) att äta mer mat och vila från träning. Lindas kommentar till att öka matintaget:

Måste säga att det gick otroligt dåligt. Jag FATTAR inte hur folk har tid för att gloffa sig sig käk så att de blir XL. Hur får de tiden??

Påtalat hur upptagen hon är/hur hårt hon arbetar- CHECK!
Påtalat att hon är smal- CHECK!
Provocerat/sparkat på en lågstatusgrupp (överviktiga i det här fallet) - CHECK!
Citera
2009-11-25, 14:40
Medlem
Citat:
Avdelningen för föutsägbara blogginlägg:

Linda har ont i ryggen och har blivit ordinerad av hennes pilatestränare (!) att äta mer mat och vila från träning. Lindas kommentar till att öka matintaget:

Måste säga att det gick otroligt dåligt. Jag FATTAR inte hur folk har tid för att gloffa sig sig käk så att de blir XL. Hur får de tiden??

Påtalat hur upptagen hon är/hur hårt hon arbetar- CHECK!
Påtalat att hon är smal- CHECK!
Provocerat/sparkat på en lågstatusgrupp (överviktiga i det här fallet) - CHECK!
SuperWoman är hennes nya image. Hon har inte ens tid att äta.
Samtidigt ser hon ner på människor som har det och då kanske tar litet för mycket av den goda maten.
Citera
2009-11-25, 17:26
Medlem
Citat:

Jag tror att du har fullständigt rätt. Då kan hon fortsätta dissa coola, intressanta tjejer med spännande och glamorösa liv, som råkar vara barnlösa. Hur den ruggugglan har lyckats behålla snygg-Johan och fått tillbaka honom är helt osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in