2023-02-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstractlost
Hur ser utbjudet på tantrisk/nuru med HE/lite extra i Stockholm nu för tiden? Hittat en Lana i Täby och sen några i Pragna. De lovar inte heller någon fysisk beröring från kunden eller om de kommer vara helt nakna. Nån som har erfarenhet?

Vidare, finns det andra ställen som är pålitliga? Många oseriösa aktörer som lysandetantra, stockholm erotic massage, osv.
Stockholm erotic massage var okända för mig. Nya? På vilket sätt är de oseriösa?
Citera
2023-02-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstractlost
Hur ser utbjudet på tantrisk/nuru med HE/lite extra i Stockholm nu för tiden? Hittat en Lana i Täby och sen några i Pragna. De lovar inte heller någon fysisk beröring från kunden eller om de kommer vara helt nakna. Nån som har erfarenhet?

Vidare, finns det andra ställen som är pålitliga? Många oseriösa aktörer som lysandetantra, stockholm erotic massage, osv.

Skulle säga att pragna är seriösa.
Med fysisk beröring från kunden, menar du att du ska få röra massösen? Det är inget du bör förvänta dig.
Men vid tantra är dom nakna. Och du lär gå därifrån nöjd.
Citera
2023-02-21, 13:56
Medlem
Hur är det med tantraställena nu? Är det lugnt att besöka de så länge man ej köper några sexuella tjänster?

Det som oroar mig är att polisen ska sitta och spana utanför salongerna och automatiskt misstänka en för att ha tagit emot en happy ending (eller något sånt) bara för att man varit där. Blir man automatiskt misstänkt eller kommer det vara helt lugnt så länge man ej tar emot någon sexuell tjänst?

Var går gränsen för polisen? Att tjejen är lättklädd/naken? Lapdance? Att tjejens bröst nuddar en? Happy ending eller lingam? BDSM? Dusch tillsammans? Att man rör tjejen på icke-intima delar?

Först tänkte jag att det förmodligen var lugnt då de flesta aktörer slutade ebjuda lingam efter tillslaget mot Matahari (på deras annonser iallafall). Sen så vet man aldrig vad som erbjuds bakom stängda dörrar förens man är där. Någon som har varit på dessa ställen efter tillslaget?

Är det lugnt att gå dit för oss som inte vill bli förhörda av Simon Häggström och hans kollegor?
Senast redigerad av CrownNova 2023-02-21 kl. 14:05.
Citera
2023-02-21, 13:57
Medlem
Fråga till alla er:

Vilka ställen är oseriösa och varför?
Senast redigerad av CrownNova 2023-02-21 kl. 14:06.
Citera
2023-07-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
Skulle säga att pragna är seriösa.
Med fysisk beröring från kunden, menar du att du ska få röra massösen? Det är inget du bör förvänta dig.
Men vid tantra är dom nakna. Och du lär gå därifrån nöjd.

Jag och frugan var där i veckan.
Masserad med olja, det var väl OK, men jämfört med en riktig massage, inte i närheten.
Själva intimdelen var riktigt medioker. lite kläm på kulorna, kläm på snasen. tror det var en varm sten inblandad en stund.
På sin höjd blev jag halvljummen.

Om någon man kommer av det där kan du omöjligt varit berörd på flera år.

När det var 30 min kvar blev jag tillsagd att gå in till frugan som var i rummet bredvid.
Hon sov som en stock.
Inte ett ord om vad tanken var nu, tänkte dem att man skulle gå lös och knulla där? vi garvade lite och gick ut och duschade och klädde på oss.

Första frågan vi fick var om vi ville komma dit igen.

Lite tamt och otydlig kommunikation är mitt betyg.
Citera
2023-07-19, 08:57
Medlem
För att inte outa mig själv har jag bett en kompis skapa ett konto åt mig som jag lånar.

Jag har mångårig erfarenhet som mottagare av erotisk massager och tantramassage. Det hela började i en liten stad i Tjeckien där jag för första gången mottog en tantramassage. Jag minns det fortfarande som den bästa (erotiska)massagen jag fått, men tror kanske att jag höjer den lite till skyarna undermedvetet eftersom det var första upplevelsen. Jag fläskade på med 3 timmar inklusive prostatamassage och gick därifrån mycket mycket nöjd.

Detta var ett 10-tal år sedan och jag har sedan dess varit på jakt efter en massage som kan mäta sig med denna. Det har gjort att jag besökt många olika etablisemang med liknande inriktning, och även fått mig att glida in på billigare alternativ, mestadels thaimassage. Under senare år har det nästan blivit ett beroende och senaste halvåret har jag gått minst 2 gånger i månaden på olika massager. Nästan alltid en ny salong, nästan alltid med avrunkning som resultat. Undviker man de dyrare ställena så är erbjudande om HE nästan oundvikligt. De flesta gångerna har jag tackat ja till en avrunkning, några gånger till BJ och en gång fullbordat samlag. Jag är själv ett stort fan av avrunkning vilket är anledningen till att jag oftast väljer det. Sen är det betydligt billigare. Min erfarenhet är ca. 500 för massagen, 200-300 för avrunkning. 800 för att en förhoppningsvis hyfsat vacker kvinna tar på dig och sedan låter dig komma.
Saker jag har lärt mig som är värt att tänka på om man vill besöka en Thaisalong för lite extra:
- Välj en salong utan seriös hemsida om du vill vara säker på erbjudande om HE. Det ska tilläggas att jag aldrig aldrig tar initiativ till he utan väntar på frågan. Men de gånger jag inte fått erbjudande är på lite mer seriösa salongen, ofta med ett högre betyg, något dyrare och seriös hemsida. Värt att nämna är att massagen i princip alltid är bättre på dessa salonger.
- Ett bra subtilt sätt att signalera att man vill ha mer är att lägga sig helt naken på madrassen och inte lägga över nån handduk. Jag upplever att detta ofta genererar i en mer erotisk massage.
- Vackra unga kvinnor är såklart trevligt. Men får man en äldre, slank kvinna så är chansen betydligt större för en bra massage innan avslut. Ofta är dom också mer gränslösa och vid ett flertal gånger har jag fått ett finger i röven av dessa (vilket kan vara väldigt trevligt).

Utöver Thaimassage har jag även på senare tid besökt kändare etablissemang som Pragna och Lysande. Om dessa tycker jag såhär:

Pragna
Enkel och smidig kontakt via e-mail (använd en anonym/fake såklart). Lite halvkallt bemötande från Gabriella som tog hand om mig. Massage med inriktning mot riktig tantra, och som dom skriver är inte målet utlösning. Jag tycker det holistiskt är intressant och tillför en krydda, men jag vill komma på slutet. Det fick jag inte under detta besök. Jag var nära men det kändes lite som hon inte ville få mig över kanten. La till prostata som hon gjorde bra, men hade gärna haft en hand på kuken kontinuerligt vilket hade resulterat i en trevlig orgasm. Detta fick jag inte. Massagen utfördes i stringtrosor och hon var rätt restriktiv med att visa sig och låta mig ta på henne.
Sammanfattning: Snygg tjej, bra tantramassage men inget avslut. Jävligt dyrt för att inte få komma. Ej prisvärt.

Lysande tantra
Inget svar på mail, dock snabba svar över whats app. Fick tid samma dag med Adelle, en fantastiskt vacker och varm kvinna. Slank Kropp med små fasta bröst, precis som jag gillar. Valde nuru nuru massage 90 min då jag ej prövat det tidigare. Trevligt med mycket närkontakt men inte riktigt min typ av massage. Mycket gnidning som jag inte riktigt fattar. Dock sexigt att känna hennes kön mot min röv och mage. När jag fick vända mig till rygg gränslade hon mig flera gånger åt båda håll och det var fritt fram att ta på henne (hon var helt naken), överallt förutom fittan (inget som sas innan men hon drog fnittrande bort handen när jag försökte). Var även en spegel bredvid sängen som gjorde att man såg allt på ett mycket trevligt sätt. Efter nästan massagelång eggning avslutades massagen med att jsg sprutade rätt upp samtidigt som hon såg mig i ögonen och stönade. En mycket trevlig upplevelse. Återkommer gärna men då för en tantramassage.
Möjliga tillval va prostata, fotjob, dubbel lingam och duscha tillsammans.
Sammanfattning: varm och trevlig stämning, mycket vacker tjej, dyrt män ändå värt. Skulle rekomendera tantra en timme för att få ner priset lite. Bästa erotiska massagen I Stockholm sätt till helheten.
Citera
2023-07-25, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallestroppogrodan
Lysande tantra
Inget svar på mail, dock snabba svar över whats app. Fick tid samma dag med Adelle, en fantastiskt vacker och varm kvinna. Slank Kropp med små fasta bröst, precis som jag gillar. Valde nuru nuru massage 90 min då jag ej prövat det tidigare. Trevligt med mycket närkontakt men inte riktigt min typ av massage. Mycket gnidning som jag inte riktigt fattar. Dock sexigt att känna hennes kön mot min röv och mage. När jag fick vända mig till rygg gränslade hon mig flera gånger åt båda håll och det var fritt fram att ta på henne (hon var helt naken), överallt förutom fittan (inget som sas innan men hon drog fnittrande bort handen när jag försökte). Var även en spegel bredvid sängen som gjorde att man såg allt på ett mycket trevligt sätt. Efter nästan massagelång eggning avslutades massagen med att jsg sprutade rätt upp samtidigt som hon såg mig i ögonen och stönade. En mycket trevlig upplevelse. Återkommer gärna men då för en tantramassage.
Möjliga tillval va prostata, fotjob, dubbel lingam och duscha tillsammans.
Sammanfattning: varm och trevlig stämning, mycket vacker tjej, dyrt män ändå värt. Skulle rekomendera tantra en timme för att få ner priset lite. Bästa erotiska massagen I Stockholm sätt till helheten.

Intressant, tror du att du bröt mot någon lag i och med detta? Man har ju varit på strippklubb o sugit på tuttar och runkat och det ansåg jag var inom lagens ramar.

Rapportera gärna om tantra om du går, för att jämföra med nuru.
Senast redigerad av fb-fp 2023-07-25 kl. 04:03.
Citera
2023-07-25, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocc0
Jag och frugan var där i veckan.
Masserad med olja, det var väl OK, men jämfört med en riktig massage, inte i närheten.
Själva intimdelen var riktigt medioker. lite kläm på kulorna, kläm på snasen. tror det var en varm sten inblandad en stund.
På sin höjd blev jag halvljummen.

Om någon man kommer av det där kan du omöjligt varit berörd på flera år.

När det var 30 min kvar blev jag tillsagd att gå in till frugan som var i rummet bredvid.
Hon sov som en stock.
Inte ett ord om vad tanken var nu, tänkte dem att man skulle gå lös och knulla där? vi garvade lite och gick ut och duschade och klädde på oss.

Första frågan vi fick var om vi ville komma dit igen.

Lite tamt och otydlig kommunikation är mitt betyg.

Skulle gissa att din behandling blev därefter med tanke på att du tog med dig bihanget? Tror du att du får fråga om BomBom på en thaimassage om du går dit med frun?
Citera
2023-08-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fb-fp
Intressant, tror du att du bröt mot någon lag i och med detta? Man har ju varit på strippklubb o sugit på tuttar och runkat och det ansåg jag var inom lagens ramar.

Rapportera gärna om tantra om du går, för att jämföra med nuru.

Ja, nu får någon gärna rätta mig om jag har fel, men finns det inte prejudicerande dom som fastslog att erotisk massage mot betalning, som involverade massage av kön/avrunkning
räknades som köp/sälj av sexuella tjänster?

Med andra ord, tror det juridiskt är att fastställa med att betala en prostituerad för sex. Jag räknar med att det är olagligt och är alltid väldigt försiktig när jag kommer och går. Också inställd på att jag förmodligen förr eller senare kommer åka dit (kanske kan det få mig att sluta..?).

Moraliskt känns det bättre än att knulla En hora även om jag inser att det väl egentligen är bättre att låta bli. Då jag alltid är noga med att inte be om något sexuellt själv tänker jag att jag iaf inte har tvingat någon direkt att göra något.

Rent krasst så är dessa massager som inte innefattar penetrationssex jävligt bra betalt för tjejerna, om dom nu får det mesta av betalningen(vilket kanske iof är jättenaivt att tro..).

Återkommer med rapport om/när jag besökt salong för tantramassage.
Citera
2023-08-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ja, nu får någon gärna rätta mig om jag har fel, men finns det inte prejudicerande dom som fastslog att erotisk massage mot betalning, som involverade massage av kön/avrunkning
räknades som köp/sälj av sexuella tjänster?

Yes, det stämmer och är fastslaget av rätttsväsendet. Det är även anledningen till att det gjordes ett tillslag mot en av dessa tantriska ställen förra året. Läser du igenom tråden från sida 1 har någon aldrig nämnt att renodlat knull har erbjudits. Det olagliga på dessa ställen är avrunkning eller "lingam" som det heter.

Citat:
Med andra ord, tror det juridiskt är att fastställa med att betala en prostituerad för sex. Jag räknar med att det är olagligt och är alltid väldigt försiktig när jag kommer och går. Också inställd på att jag förmodligen förr eller senare kommer åka dit (kanske kan det få mig att sluta..?).

Kontakta en jurist eller polis inriktad på området för att dubbelkolla vart gränsen går. Knull och avrunkning kommer garanterat få dig att åka fast men du kan dubbelkolla och se om det är okej att besöka dessa ställen så länge du ej tar emot någon sexuell tjänst.
Citera
2023-08-15, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrownNova
Yes, det stämmer och är fastslaget av rätttsväsendet. Det är även anledningen till att det gjordes ett tillslag mot en av dessa tantriska ställen förra året. Läser du igenom tråden från sida 1 har någon aldrig nämnt att renodlat knull har erbjudits. Det olagliga på dessa ställen är avrunkning eller "lingam" som det heter.

Kontakta en jurist eller polis inriktad på området för att dubbelkolla vart gränsen går. Knull och avrunkning kommer garanterat få dig att åka fast men du kan dubbelkolla och se om det är okej att besöka dessa ställen så länge du ej tar emot någon sexuell tjänst.

Ja självklart är det den sexuella tjänsten som är olaglig och inte massagen i sig själv. Men att gnida sig naken mot en annan naken person tror jag är över gränsen för olagligt. Sen varför skulle man gå till en sådan salong om man inte vill ha sexuella tjänster. Är väl ingen som vill betala dom pengarna för att en trevlig snygg tjej ska ge en vanlig massage. Det faller på sin egen orimlighet. Ska du besöka sånna ställen i Sverige frekvent så får du räkna med att torska tillslut.
Citera
2023-08-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ja självklart är det den sexuella tjänsten som är olaglig och inte massagen i sig själv. Men att gnida sig naken mot en annan naken person tror jag är över gränsen för olagligt.

Det påståendet varierar beroende på vem man frågar. Lawline hävdar att det ej är olagligt (länk: https://lawline.se/answers/ar-kop-av-nakenmassage-ett-brott).

Polisen på SVT menar att det är oklart (länk: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/oklar-grans-for-sexkop). Läser man däremot FUP:en angående tillslaget mot Matahari verkar det som att polisen också betraktar nuru eller "body to body" som en sexuell tjänst.

Citat:
Sen varför skulle man gå till en sådan salong om man inte vill ha sexuella tjänster. Är väl ingen som vill betala dom pengarna för att en trevlig snygg tjej ska ge en vanlig massage.Det faller på sin egen orimlighet. Ska du besöka sånna ställen i Sverige frekvent så får du räkna med att torska tillslut.

Åtminstone en i denna tråd nämnde att han bara ville ha en massage av en fin tjej utan att begå något brott. Kanske är en minoritet som går dit utan att vilja ha en avrunkning, men det finns de som fortfarande är intresserade av att prova på tantra utan att riskera 1 års fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in