2023-08-10, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Återigen, inte det jag pratar om men förstått vilken nivå du ligger på nu. Läs tråden och du får med lätthet reda på Alex diagnoser. Eller kolla någon av hans vloggar ifrån Turkiet där han nämner det själv..
Bipolär
Citera
2023-08-10, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Vem vet snubben sa själv i en intervju på dialogiskt att han skulle göra nått i Mexiko 🇲🇽

Hur ska han ta sig dit? Vart ska han bo? Vem ska betala plintarna och vb för att komma in i fängelset?
Citera
2023-08-10, 13:36
Medlem
Citat:
Det lär hon ju antagligen göra, det är trots allt gratis att ta bort ett mellannamn så då kan hon faktiskt lyckas med det..

Försvunnit har hon inte gjort, snittar en selfie om dagen och raderar kommentarer mer än någonsin. Hon har nog fullt upp!

Länk till hennes sociala medier?
Citera
2023-08-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Bipolär

Det är svårt ibland. Inte ens nu fick du det rätt!

Jag hjälper dig lite..

Antisocial personlighetsstörning är en av hans diagnoser.
Citera
2023-08-10, 14:03
Medlem
Citat:

Jag hjälper dig lite..

Ja och så lägger du till autism, mytoman, allmänt efterbliven, jag skulle påstå att han resonerar som en tappad tioåring, alltså killen sköt sin vän i bakhuvudet under ladd-psykos och gör sen en låt om det där han skryter om att han "just beat a murder case", wtf alltså, helt tappad.
Citera
2023-08-10, 14:10
Avslutad
Citat:

Jag hjälper dig lite..

Okej
Citera
2023-08-10, 14:28
Avslutad
Citat:

Jag hjälper dig lite..

Trodde antisociala personer var sådana som pratade mindre , men jag googlade nu hade fel , de va en diagnos lol
Citera
2023-08-10, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Ja och så lägger du till autism, mytoman, allmänt efterbliven, jag skulle påstå att han resonerar som en tappad tioåring, alltså killen sköt sin vän i bakhuvudet under ladd-psykos och gör sen en låt om det där han skryter om att han "just beat a murder case", wtf alltså, helt tappad.

Exakt så.. Det är inte ens komiskt, bara sorgligt. Speciellt när folk insisterar på att han är karismatisk, talangfull och har en framtid. Jag skulle säga att han är en av de människorna med sämst framtidsutsikter i Sverige.

Han har bränt precis alla broar som finns. Miljonbelopp i skulder och lika många diagnoser vare sig det finns på papper eller inte. Samt ett missbruk han aldrig kommer att bli av med.
Citera
2023-08-10, 16:24
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Unikt? Absolut! Men det betyder inte att det är bra/håller över tid. Klart att det är spännande för särskilt kids att höra grovt överdrivna historier ifrån Kumla, men nu är det gjort. Du vill inte höra det 3 gånger i veckan året runt. Intresset svalnar fortare än du tror.
Konkurrensen är dessutom benhård, även svenska Youtubers kan lägga ner en kvartsmiljon på en video! Dem reser över hela världen och tar in professionella redigerar och kan aldrig göra samma sak för länge, måste hela tiden vara nyskapande!

Alex däremot sitter i någon svettig stol där han bor för dagen och vevar samma fantasier till historier om och om igen. Det väckte intresse från början, det väcker lite intresse (nu) när hans liv är som mest kaotiskt. Men över tid är det dött.

Även om det inte vore dött så kommer Alex ta död på det. Han har aldrig i sitt liv klarat av att vara nykter, ta någonting på allvar och det finns ingenting som tyder på att det skulle gå bättre den här gången, tvärtom.
Personligen tror jag även att Youtube etc minskar Alex redan minimala chanser till ett drägligt liv. Han är redan hög på sig själv så det sista han behöver är ”uppmärksamhet, views och fame”.
Ändå var det i den svettiga stolen som han exploderade i youtubehimlen
Citera
2023-08-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Ändå var det i den svettiga stolen som han exploderade i youtubehimlen

Är ni alla lågbegåvade eller? Har jag någonsin sagt att han inte haft visningar? Tvärtom. Och allt jag sagt är att den svettiga stolen inte håller över tid. Må hända att det var intressant i början men aldrig att det kommer fungera dag in och ut.
Citera
2023-08-10, 18:37
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Är ni alla lågbegåvade eller? Har jag någonsin sagt att han inte haft visningar? Tvärtom. Och allt jag sagt är att den svettiga stolen inte håller över tid. Må hända att det var intressant i början men aldrig att det kommer fungera dag in och ut.
Alex levererar fortfarande 100k per vid säg vad man vill men folk kollar
Citera
2023-08-10, 18:49
Avslutad
Citat:
Exakt så.. Det är inte ens komiskt, bara sorgligt. Speciellt när folk insisterar på att han är karismatisk, talangfull och har en framtid. Jag skulle säga att han är en av de människorna med sämst framtidsutsikter i Sverige.

Han har bränt precis alla broar som finns. Miljonbelopp i skulder och lika många diagnoser vare sig det finns på papper eller inte. Samt ett missbruk han aldrig kommer att bli av med.
Hans diagnoser kan man väl utesluta när du skriver ”bränt alla broar” sen lägger till hans diagnoser , han kan väl ändå inte rå för att han har de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in