2023-08-10, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Varför går du till personangrepp? Sjukt låg nivå.

Var det inte du som satt på något behandlingshem för övrigt? Skulle gärna se dina ”enorma summor”

Jag tror Alex kommer slå stort igen om han håller igång kanalen som förut. Tror dock han kommer trilla dit igen och förstöra allt tyvärr. Han tror nog att YT alltid finns där som plan B när det krisar vilket tragiskt nog kommer vara en stor orsak till nästa återfall.

Just därför, är någon av er läskunniga? Jag är nog så långt bort ifrån behandlingshem man kan komma. Har givetvis aldrig påstått det och skulle du vara osäker som du även antyder är det ju möjligt att lägga en minut och slänga ett öga på tidigare inlägg. Innan du bara häver ur dig någonting..
Citera
2023-08-10, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Gangster med karisma hahahah e du bränd eller killen e pundare och mytoman.

Ja, man funderar ju på om det är Alex själv som sitter och skriver. Lika hjärndöda är dem båda två iaf, kan blunda och peka på valfri människa och du har med karisma och åtminstone en människa som kan befinna sig i städade rum.
Citera
2023-08-10, 10:41
Medlem
Har Alva försvunnit helt från sociala medier? Kommer hon byta sitt mellannamn från ceesay? Vem kommer vilja ha paddan nu?
Citera
2023-08-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Vem vet snubben sa själv i en intervju på dialogiskt att han skulle göra nått i Mexiko 🇲🇽

Vad spelar det för roll vad Alex säger? Eller det du kan göra är faktiskt att lyssna på vad Alex säger och tänka tvärtom. Om du inte är medveten om Alex grava diagnoser och grova mytomani så blir jag orolig för dig.
Citera
2023-08-10, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Har Alva försvunnit helt från sociala medier? Kommer hon byta sitt mellannamn från ceesay? Vem kommer vilja ha paddan nu?

Det lär hon ju antagligen göra, det är trots allt gratis att ta bort ett mellannamn så då kan hon faktiskt lyckas med det..

Försvunnit har hon inte gjort, snittar en selfie om dagen och raderar kommentarer mer än någonsin. Hon har nog fullt upp!
Citera
2023-08-10, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Vad spelar det för roll vad Alex säger? Eller det du kan göra är faktiskt att lyssna på vad Alex säger och tänka tvärtom. Om du inte är medveten om Alex grava diagnoser och grova mytomani så blir jag orolig för dig.
Oj , vilka ”diagnoser” , adhd
Citera
2023-08-10, 11:13
Medlem
MikeFromYSs avatar
Är stugskitaren kvar i bilden eller vad hände där?
Citera
2023-08-10, 11:50
Medlem
Citat:
Oj , vilka ”diagnoser” , adhd

Du tror på fullaste allvar att det är ADHD jag pratar om? Du får fan Alex att framstå som smart. Han har själv nämnt några av sina diagnoser han fick på bla Kumla.
Citera
2023-08-10, 12:11
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeFromYS
Är stugskitaren kvar i bilden eller vad hände där?
Nej Alex har lämnat henne. Han blev väl less på att ha en finne i röven 24/7.
Citera
2023-08-10, 12:23
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Det lär hon ju antagligen göra, det är trots allt gratis att ta bort ett mellannamn så då kan hon faktiskt lyckas med det..

Försvunnit har hon inte gjort, snittar en selfie om dagen och raderar kommentarer mer än någonsin. Hon har nog fullt upp!

Hon sitter väl hemma på kammaren och författar brev till halva Sveriges anstalter by now..
Citera
2023-08-10, 12:26
Avslutad
Citat:
Du tror på fullaste allvar att det är ADHD jag pratar om? Du får fan Alex att framstå som smart. Han har själv nämnt några av sina diagnoser han fick på bla Kumla.
Hjärnskador och tankestörning är inga diagnoser , har själv tankestörningar & adhd
Citera
2023-08-10, 12:33
Medlem
Citat:
Hjärnskador och tankestörning är inga diagnoser , har själv tankestörningar & adhd

Återigen, inte det jag pratar om men förstått vilken nivå du ligger på nu. Läs tråden och du får med lätthet reda på Alex diagnoser. Eller kolla någon av hans vloggar ifrån Turkiet där han nämner det själv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in