2023-07-29, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det tror jag inte. De är så pass dumma i huvudet så de bara menar "Ja, det verkar ju rimligt" De kan inte förstå hur orimligt allt är utan känner nog en slags "gemenskap" i sin patetiska ensamhet.
Jo, jag var nog lite väl optimistisk i min tanke där 😐
Dessa svagbehåvade stackare är nog förtappade tyvärr.
Men trots allt tycker jag det kan bli ett kul inslag om frågan om de 400+ dyker upp med jämna mellanrum i bögklubbens Live
Citera
2023-08-02, 20:20
Medlem
BlondinBalles avatar
Håkan sitter nu i Knapptryckarnas livechatt (där han är moderator) och påstår sig vara skuldfri. För någon månad sedan var skulden enligt uppgifter i tråden kring 260 000 kronor.

Tog printscreen på hur det såg ut i chatten
https://anonfiles.com/g6L9X45bza/bm_PNG
Citera
2023-08-02, 20:42
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Håkan sitter nu i Knapptryckarnas livechatt (där han är moderator) och påstår sig vara skuldfri. För någon månad sedan var skulden enligt uppgifter i tråden kring 260 000 kronor.

Tog printscreen på hur det såg ut i chatten
https://anonfiles.com/g6L9X45bza/bm_PNG

Vilken jävla tomte! Påstod att han varit ute med båten i sommar men missade tydligen att filma detta!
Citera
2023-08-04, 10:39
Medlem
spanarn74s avatar
Jag har två frågor.

1) Går det att få reda på hur mycket någon är skyldig hos kronofogden?

2) Kan man betala någons skuld hos kronofogden anonymt?
Citera
2023-08-06, 20:12
Medlem
NyaHenriksss avatar
Nu har han börjat släppa ut håret.
Jag tänker på ryktena om hans homosexualitet, kan det vara att han kanske är transvestit när kameran är avstängd.

https://youtu.be/P7QGiCXlpD8
Citera
2023-08-08, 23:13
Medlem
Ovralls avatar
Håkan (förkvällspackad) hotar att lämna tuben än en gång, det börjar bli minst en gång i veckan nuförtiden. Den här gången är det dock oförblommerat tiggande.

Det är så kul att han tror att 280 000 visningar på en 28-dagarsperiod med 2-3 klipp om dagen gör honom till en stor intäktskälla för Google

Sen återgår han till att sprida rysk desinformation och ser inte kopplingen till gulflaggningar
Citera
2023-08-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Nu har han börjat släppa ut håret.
Jag tänker på ryktena om hans homosexualitet, kan det vara att han kanske är transvestit när kameran är avstängd.

https://youtu.be/P7QGiCXlpD8

Gaymark sa själv att hen transat på maskerad.
Dem kanske har maskerad ofta i frihets gänget?
Maskis räknas väl inte som att transa?
Oj jag provade att vara stålmannen.
Neej det är nog mer än så där?
Citera
2023-08-09, 23:19
Medlem
Kan det vara så att YT inte ger reklam om det misstänkts att någon köper visningar o dyl.
Som när HB la ned sin kanal med 20 000 följare för att han inte fick reklam pengar.
Sen dess har Håkan bojkotttat YT liksom SVT som han inte ser på😂
Har en stark moral som lever som han lär.
Hahaha
Känns som Bigander kört något liknande upplägg?
Citera
2023-08-10, 08:30
Medlem
NyaHenriksss avatar
När det gäller HBs gnäll att han inte får reklampengar, han har sällan reklam på kanalen.
De som annonserar har givetvis krav på vilken sorts kanal dom vill visas på.
Det är inte random utan väldigt mycket tanke bakom vem som får se reklam och på vilken sida.
Vilket företag vill förknippas med hans kanal?
Vad på hans kanal gör att Kia vill visa sin nya elbil där och betala YT för detta? Det är en kanal utan inriktning och syfte. En gubbe som sitter o gnäller och tigger är knappast något som ett företag vill bli förknippade med. Det är inte deras målgrupp.
Det är hög tid för HB att vakna upp och inse verkligheten.
Han tror att YT tjänar en massa pengar på honom men det är tvärt om.
Ingen vill göra reklam på hans kanal och jag har inte fått nån reklam på hans videos vad jag kan minnas.
Så verkligheten är att hans kanal kostar pengar i form av serverkraft och är en kostnad för YT.
Senast redigerad av NyaHenrikss 2023-08-10 kl. 08:33.
Citera
2023-08-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
När det gäller HBs gnäll att han inte får reklampengar, han har sällan reklam på kanalen.
De som annonserar har givetvis krav på vilken sorts kanal dom vill visas på.
Det är inte random utan väldigt mycket tanke bakom vem som får se reklam och på vilken sida.
Vilket företag vill förknippas med hans kanal?
Vad på hans kanal gör att Kia vill visa sin nya elbil där och betala YT för detta? Det är en kanal utan inriktning och syfte. En gubbe som sitter o gnäller och tigger är knappast något som ett företag vill bli förknippade med. Det är inte deras målgrupp.
Det är hög tid för HB att vakna upp och inse verkligheten.
Han tror att YT tjänar en massa pengar på honom men det är tvärt om.
Ingen vill göra reklam på hans kanal och jag har inte fått nån reklam på hans videos vad jag kan minnas.
Så verkligheten är att hans kanal kostar pengar i form av serverkraft och är en kostnad för YT.

Varken HB själv eller hans följare känns som dem drar till sig betalda sammarbeten?
Produkter för alkade bittra gubbar?
Kanske något bryggeri. 😊
Citera
2023-08-10, 13:24
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Varken HB själv eller hans följare känns som dem drar till sig betalda sammarbeten?
Kanske något bryggeri. 😊

Knappast heller köpstark publik
Citera
2023-08-10, 17:44
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Kanske något bryggeri. 😊

Hur hade du tänkt dig att följarna skulle skulle ha något med betalda samarbeten att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in