2023-08-09, 16:11
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
När beräknas beslutet om förvaltarskap vara klart?

den 5 september ska de va förhandling så några dagar efter det
2023-08-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
den 5 september ska de va förhandling så några dagar efter det

Man borde ju samla ihop olika bevis och skicka in till överförmyndnämnden, eller vilka det nu är som kommer driva det. Skulle inte förvåna mig fall hon lyckas slippa undan.
2023-08-09, 16:41
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Man borde ju samla ihop olika bevis och skicka in till överförmyndnämnden, eller vilka det nu är som kommer driva det. Skulle inte förvåna mig fall hon lyckas slippa undan.

dom har nog rätt mycket på överförmyndaren
2023-08-09, 19:33
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Kikade på Google maps och skulle med tanke på avståndet från hennes hem gissa på att det är Café Seraphina i Ängelholm.

https://www.cafeseraphina.se/
Telefon : 0431-143 30

Alternativ2 :
http://www.nisseskonditori.se/
Telefon : 0431-105 53

Hon pratar ju mycke om Grafitti kan det va där.
2023-08-09, 20:40
Medlem
godofasgaards avatar
Nu är hon igång och tigger pengar igen på Instagram. Jag har skärminspelat det och och andra inlägg hon har gjort när hon spelar i liven och när hon kallar sina följare och "vänner" för allt möjligt. Jag kommer skicka det till hennes advokat som företräder henne i utredningen om en förvaltare.
2023-08-09, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Om hon inte var en en elak rasist skulle det vara sorligt.
Om du på allvar anser att Bumbi är rasist så är du fan mer sjuk än henne.
2023-08-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu är hon igång och tigger pengar igen på Instagram. Jag har skärminspelat det och och andra inlägg hon har gjort när hon spelar i liven och när hon kallar sina följare och "vänner" för allt möjligt. Jag kommer skicka det till hennes advokat som företräder henne i utredningen om en förvaltare.

Hjälper det att skicka till hennes advokat? Hon förnekade ju totalt alla anklagelser som inkommit emot Emelie, om man läser dom dokument som WhySoSerious1 droppade ifrån tiktok tidigare idag?
2023-08-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagHammarBank
Hjälper det att skicka till hennes advokat? Hon förnekade ju totalt alla anklagelser som inkommit emot Emelie, om man läser dom dokument som WhySoSerious1 droppade ifrån tiktok tidigare idag?

Det hjälper ju definitivt inte att skicka det till hennes advokat som är hennes försvarare 😴

Ibland blir man bara trött!
2023-08-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagHammarBank
Bumbi har precis ångrat köpet på sin Macbook som hon beställde igår. Det räckte med att det var en person som skrev i hennes live att hon kunde spela mer om hon ångrade det köpet på den. Vilket troligt ett troll.. och väldigt många skrev att hon inte skulle göra det. Så ett samtal senare har hon fått tillbaka pengarna via swish. Planen är såklart att göra en ännu större vinst nu, hahaha

Komiskt att hon sa att det var en jävla idiot som sa att hon skulle ångra köpet. Fast vem är idioten egentligen😁? Idioten som kom med förlaget eller den som lyssnade och gjorde som idioten sa.

Det var verkligen i grevens tid hon fick en förvaltare. De har verkligen förstått hur illa det är med henne eftersom de inte tog tillbaka beslutet.

Eftersom hon blivit värre och värre har folk diskuterat orsaker till detta och folk tror hon inte tar någon medicin.
Så min fråga är: kan en förvaltare tvångsmedicinera henne?

Ungefär som de som åker till Östra sjukhuset och får sin medicin dagligen eller varannan dag
2023-08-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard

Men det är klart med förvaltaren. Överförmyndarnämnden tog inte tillbaka beslutet om förmyndare
2023-08-09, 22:31
Medlem
T2Franks avatar
Kan någon klippa ur alla "kan någon swisha mig" från alla klipp och göra ett långt.

Sen ett där hon visar diagnosen.

Och skicka inte till hennes advokat. Till myndigheten.
2023-08-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Kan någon klippa ur alla "kan någon swisha mig" från alla klipp och göra ett långt.

Sen ett där hon visar diagnosen.

Och skicka inte till hennes advokat. Till myndigheten.

Det är redan klart med förvaltare för Dumbo. Överförmyndarnämnden har sagt sitt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in