2023-08-09, 09:40
Medlem
SKetchers avatar
Citat:
Another rude iteration of the V sign is to have your palm facing inward, the two fingers spread so there’s one on each corner of the mouth, and your tongue stuck out. It is a gesture that signifies oral sex.

Han kallade dig fitta eller kuksugare
Citera
2023-08-09, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vitman-33
Sjukt att dom alla är homosexuella, jag har också blivit befrågad en gång om jag ville bli våldtagen av tre bruningar. Fick dock inget sådant där tecken. Kanske nått nytt, var uppmärksam om han utger sexuella yttringar.

Det är gängmentaliteten som härskar. Grabbar i grupp ruskar tupp.
Se även upp för de där grabbarna i läderväst med massa "Prezident" och "Prospect"..
I deras umgänge tävlar man om vem som kan svälja mest för att rankas upp inom gänget.
Citera
2023-08-09, 10:50
Medlem
CardiganDuffypoffs avatar
Tur du inte åker motorcykel, Många hälsar på det sättet... Jag hade varit död 300 gånger om det var menat så.
Citera
2023-08-09, 13:32
Medlem
Gjorde han det där tecknet i närheten av nåt runt föremål eller cirkel så att det med lite fantasi kan se ut som bokstaven Å? Hörde för flera år sedan att det kan betyda Å som i åderpåle, att den som gör tecknet visar att han är öppen för lite stångstörtning, så att säga.

Tror iofs att det bara är snack, han som berättade det för mig var en rolig men lite udda typ som var på glid sen ända sen vi var barn. Senare åkte han dit för att ha protesterat mot en p-bot med hjälp av en rökgranat han ”hittat” under värnplikten. Han gjorde säkert andra dumheter också, jag vet att han testade både ett och annat sinnesvidgande. Men efter det där med rökgranaten var det som att han själv gick upp i rök. Inte för att vi hade särskilt mycket kontakt som vuxna, men man såg till honom ibland iaf. Vet ärligt talat inte om han lever idag.
Citera
2023-08-09, 17:28
Medlem
Gängkillar älskar teckenspråk. Dom är för korkade för att uttala ord. Det är typiskt negrer.
Citera
2023-08-09, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Gängkillar älskar teckenspråk. Dom är för korkade för att uttala ord. Det är typiskt negrer.
Missade du att han såg ut som en polack din jävla nolla
Citera
2023-08-09, 20:17
Medlem
BuyardChorliks avatar
Aj aj aj det låter som att dina dagar är räknade. Sälj allt och fly Europa, eller börja med testamentet.

Skämt å sido. Invandrarungdomar älskar att hota folk. Det är ett av få sätt de kan hävda sig på då många saknar både språkkunskaper och pengar mm.
Citera
2023-08-09, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Rick i Young Ones brukade köra två fingrar både upp och ner. Minns jag rätt brukade han säga "stick it" i alla fall när fingrarna var uppåt. Nedåt oklart.

Om killen var polack kan det varit rasistiskt menat på något sätt.

Skriver ju att han är från Sydamerika. Mer lättkränkt.
Det är just df jag skriver, för att jag är invandrare och df jag tar det på allvar, många oskyldiga som skjutits osv, hade jag varit svensk hade jag nog inte brytt mig.
Citera
2023-08-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exakt.mannen
En person som såg ut som en klassisk ortenråtta gjorde peace tecknet fast upp och ner till mig när jag tidigare klippte gräset idag, när jag sökte på vad det betydde kom detta upp

this may mean anti-peace or indicate a pro-war perspective.

Samt att det kan betyda Death, End, War.

Han gjorde tecknet så här mot mig i ca 2-3 sekunder samtidigt som han ålte och han skakade tydligt med handen,

https://i.imgur.com/lISpGIa.jpg

Har inga fiender eller nåt annars.
Hur ska jag tolka detta, som om han var hög, eller att han menar att han ska göra nåt? Han hade ingen mask, ingenting, bara klassisk ortenstil med en mössa på typ.

Det var ett skämt. Chilla.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in