2023-08-08, 10:25
Medlem
Personen har väl kollat för mycket filmer & rap videos från USA, han trodde väl att han tillhörde svenska "Avalon Gangster Crips" då det är deras gängtecken.
Citera
2023-08-08, 10:28
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakt.mannen
Snorunge, kanske mellan 17-21 år gammal.

Polack typ..

Polack och snorunge alltså. Totalt harmlös och ofarlig.

Är du paranoid?
Citera
2023-08-08, 10:43
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catlawd
Oroa dig inte, det är vanligt bland ortengrabbar.
Det betyder "kom och knulla mig" precis som när duvor vill para sig.
Väldigt vanligt att taniga ortenboys med becknarväska letar efter breeders att förälska sig i.

Om han bara gjorde ett upp och nervänt V-tecken betyder det att han tar emot. Sätter han tummen mellan så är han den aktiva.

Därför de ofta har becknarväska med kondomer och poppers. Och sportkeps Gucci då de älskar fashion.

Lycka till och happy Pride!
Sjukt att dom alla är homosexuella, jag har också blivit befrågad en gång om jag ville bli våldtagen av tre bruningar. Fick dock inget sådant där tecken. Kanske nått nytt, var uppmärksam om han utger sexuella yttringar.
Citera
2023-08-08, 12:31
Medlem
Lord.Hells avatar
Hade säkrat huset, kollat brandsläckare vapen snabb koppling till polisen osv.
Citera
2023-08-08, 12:49
Medlem
jens vargs avatar
Jehovas. Har sett att de åker runt med minibiblar i becknarväskor och då tar de först några vändor där de gör deras tecken som är ett upponervänt V för vittnen. Sen kommer de en dag med de där två fingrarna redo att trycka ut ögonen på dig om du inte tar emot bibeln de har i andra handen.

Bästa sättet att undgå den lilla bibeln i handen är att bygga en enorm minaret på tomten och göra böneutrop fem gånger om dagen. Förr eller senare kommer den där lilla gladkristna jehovan med sin ludna becknarväska igen och då får han se vem han har retat upp. Han kommer garanterat lämna dig i fred. Tio fingrar mot gud.
Citera
2023-08-08, 12:49
Medlem
En snorunge räckte fingret åt mig på ett rave nyligen när jag inte vill ge bort min näst sista cigg.

Vi har inte haft sex, trots att fingret betyder "fuck you".
Citera
2023-08-08, 13:34
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
En person som såg ut som en klassisk ortenråtta gjorde peace tecknet fast upp och ner till mig när jag tidigare klippte gräset idag, när jag sökte på vad det betydde kom detta upp

this may mean anti-peace or indicate a pro-war perspective.

Samt att det kan betyda Death, End, War.

Han gjorde tecknet så här mot mig i ca 2-3 sekunder samtidigt som han ålte och han skakade tydligt med handen,

https://i.imgur.com/lISpGIa.jpg

Har inga fiender eller nåt annars.
Hur ska jag tolka detta, som om han var hög, eller att han menar att han ska göra nåt? Han hade ingen mask, ingenting, bara klassisk ortenstil med en mössa på typ.

Peace-tecknet? Du menar Churchills klassiska V-tecken, antar jag. V för victory = seger, på svenska.

Peace-tecken...
Senast redigerad av pestloppan 2023-08-08 kl. 13:36.
Citera
2023-08-08, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
OCD var nog inte den diagnos du tänkte på....
Jo. En ung kille la jag märke till för rätt många år sedan nu då det blixtrade mot mig och jag började såklart kolla på honom. Hade varit rätt skevt om en kanske tjugo år yngre person fotograferade en på bussen. Jag såg att han fotade sitt finger. Då mitt gyllene sådant råkar leva sitt eget liv ibland (jag hade på den tiden tagit en bild på mittenfingret och skickat som svar till någon oförskämd yngre man) så jag började iaktta honom.

Det hade kunnat varit personligt men jag valde att tolka det som om han eventuellt var utsatt för mobbning. Han mådde inte bra, det var tydligt och det såg ut som.om det var svar på meddelanden han fick.

Killen blev därmed någon jag kände igen och jag insåg att han led av OCD/tics redan därpå bussen och såg mer eller mindre varenda gång jag mötte på killen, att han hade tvångsmässiga ansiktsrörelser. Med tiden såg han gladare ut varpå de minskade.

Autism/OCD/Tics är definitivt det jag tänkte på. Psykos är det när det kommer till droger men i det här fallet innan (killen med väskan som jag inte brydde mig om att reflektera över) så kan det vara som så att snubben kände igen mig från dejtingsajter då invandrare som är yngre blir särskilt sexistiska om de känner igen en. Finns många på fejkkonton också och invandrare specifikt fixar inte världen iom deras dubbelmoral och skeva syn på kvinnor och sexualitet. Det är egentligen den troligaste förklaringen till snubben som senast framstod som.vulgär. Att han har en bakgrund inom tvångsäktenskap med spelad "finhet" genom våldtäktsarrangemang inom släkten varpå han är uppfostrad att tänka som en förbrytare och agera opassande precis som de gör. Att fungera med våldtäktskulturell bakgrund i ett fritt land är svårt för en del
Senast redigerad av BlubbligaIck 2023-08-08 kl. 13:45.
Citera
2023-08-08, 19:31
Bannlyst
Orkar fan inte gnälla ännu ett inlägg.

Eftersom du kiippte gräset så betalar du förmodligen hans bidrag. Röstade du för det så är det i sin ordning, annars kan jag bara som vanligt - beklaga.

Men var mer orolig över vad din familj kan/kommer att utsättas för.

Överdriver jag? In på Aktuella ämnen nu och inse att ni också är avtrubbade eller naiva in i döden.
Senast redigerad av asdman123 2023-08-08 kl. 19:40.
Citera
2023-08-08, 19:43
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Jo. En ung kille la jag märke till för rätt många år sedan nu då det blixtrade mot mig och jag började såklart kolla på honom. Hade varit rätt skevt om en kanske tjugo år yngre person fotograferade en på bussen. Jag såg att han fotade sitt finger. Då mitt gyllene sådant råkar leva sitt eget liv ibland (jag hade på den tiden tagit en bild på mittenfingret och skickat som svar till någon oförskämd yngre man) så jag började iaktta honom.

Det hade kunnat varit personligt men jag valde att tolka det som om han eventuellt var utsatt för mobbning. Han mådde inte bra, det var tydligt och det såg ut som.om det var svar på meddelanden han fick.

Killen blev därmed någon jag kände igen och jag insåg att han led av OCD/tics redan därpå bussen och såg mer eller mindre varenda gång jag mötte på killen, att han hade tvångsmässiga ansiktsrörelser. Med tiden såg han gladare ut varpå de minskade.

Autism/OCD/Tics är definitivt det jag tänkte på. Psykos är det när det kommer till droger men i det här fallet innan (killen med väskan som jag inte brydde mig om att reflektera över) så kan det vara som så att snubben kände igen mig från dejtingsajter då invandrare som är yngre blir särskilt sexistiska om de känner igen en. Finns många på fejkkonton också och invandrare specifikt fixar inte världen iom deras dubbelmoral och skeva syn på kvinnor och sexualitet. Det är egentligen den troligaste förklaringen till snubben som senast framstod som.vulgär. Att han har en bakgrund inom tvångsäktenskap med spelad "finhet" genom våldtäktsarrangemang inom släkten varpå han är uppfostrad att tänka som en förbrytare och agera opassande precis som de gör. Att fungera med våldtäktskulturell bakgrund i ett fritt land är svårt för en del

Tänkte du inte på Touretts som innehåller tics?
Citera
2023-08-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Tänkte du inte på Touretts som innehåller tics?
OCD också

https://www.chestnut.org/how-we-can-help/mental-health/learn-the-facts-mental-health/ocd/
Citera
2023-08-08, 21:32
Medlem
Citat:
En person som såg ut som en klassisk ortenråtta gjorde peace tecknet fast upp och ner till mig när jag tidigare klippte gräset idag, när jag sökte på vad det betydde kom detta upp

this may mean anti-peace or indicate a pro-war perspective.

Samt att det kan betyda Death, End, War.

Han gjorde tecknet så här mot mig i ca 2-3 sekunder samtidigt som han ålte och han skakade tydligt med handen,

https://i.imgur.com/lISpGIa.jpg

Har inga fiender eller nåt annars.
Hur ska jag tolka detta, som om han var hög, eller att han menar att han ska göra nåt? Han hade ingen mask, ingenting, bara klassisk ortenstil med en mössa på typ.

Nu är det kokta fläsket stekt Janne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in